Луфт в задвижващия механизъм в скоростната кутия
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 10 авг 2011, 18:16
- Модел на автомобила: Форд Мондео
- Status: Извън линия
Луфт в задвижващия механизъм в скоростната кутия
Здравейте,колеги и колежки Фордаджии.На скоро станах горд собственик на Мондео 1.8 тд 2000 година .Още при покупката констатирах луфт в скоростния лост повече от обичайното,а именно при движение на лоста от 3 към 4-та скорост,както и при 1 и 5-та ,а също така и задна.Луфта се основава във надлъжна посока ,като скоростите вкл.нормално,но като ,че ли не им достига малко ,особено на 1-та.При вкл.на задна скорост,която вкл.нормално и връщане на лоста в обратна посока констатирах,че изгасват светлините за задна скорост ,като същата си остава редовно зацепена и колата си върви.Скоростния лост задвижва с жила 2-е на брой механизма в скоростната кутия,като същите нямат луфт.Луфта идва от вертикалното лост че намиращо се на кожуха на скоростната кутия с нещо,като противотежест на него в горния край,намиращо се точно под въздушния филтър.Моля за вашите съвети,Благодаря.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Луфт в задвижващия механизъм в скоростната кутия
Има износване някъде по превключващия механизъм-увеличени луфтове.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 10 авг 2011, 18:16
- Модел на автомобила: Форд Мондео
- Status: Извън линия
Re: Луфт в задвижващия механизъм в скоростната кутия
От наблюденията ми до момента извода е ,че това е от лоста на скоростната кутия,който задвижва от 4-та към трета ,респективно от свободна към 1-а и 5-а скорост,като задна и 4-та вкл.без проблем но при вкл.задна и обиране на луфта в посока на изкл.на задната скорост светлините и изгасват,а скороста си остава зацепена,което говори,че луфта не е в самите синхронизатори ,а предимно в задвижващият ги механизъм и то за 1-а 3-а и 5-а скорост.Задна и 4-та нямат проблем!!! 
Ако някой разполага със снимков материал или чертежи на самият механизъм ще му бъда благодарен ако ми предостави такива.

Ако някой разполага със снимков материал или чертежи на самият механизъм ще му бъда благодарен ако ми предостави такива.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 10 авг 2011, 18:16
- Модел на автомобила: Форд Мондео
- Status: Извън линия
Re: Луфт в задвижващия механизъм в скоростната кутия
Колеги,открих проблема.Състои се в следното-там,където е края на едното от двете жила , по-конкретно горната ос със жилото влизаща в скоростната кутия или по-скоро в механизма за задействане на светлините за заден ход ,а от там на долу и към скоростната кутия самата осичка завършва с шестограм (6) на който има лостче с пвц втулка,която служи,като плъзгач и която е част от механизма.Та именно това лостче с (6) шестограма се е появил луфт между оста и лостчето от който съответно произлиза и този луфт.Днес не спях да довърша начинанието поради леко усложнена обстановка с времето ми но през идващите дни ще го довърша и ще пиша за резултата!!!Не се плашете от тези ремонти,хора са измислили колите ни и пак хора ги ремонтират!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта