Проблем със запалването

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
В.Кънчев
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 31 авг 2011, 14:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1974 year
Status: Извън линия

Проблем със запалването

Мнение от В.Кънчев » 31 авг 2011, 14:17

Карам Ford Fiesta 1.1 1974г. и имам сериозен проблем със запалването и бих искал да ви помоля за помощ!
Да обясня за проблема!
Та значи въпросната кола не беше палена от около 6 месеца и реших да я запаля и да повъртя докато уви! не успя да запали....Веднаха отворих капака и какво да видя кабелите бяха заприличали на нищо!Свалих ги и ги минах с шкурка тъй като медта беше свръх окослена,точно така стоеше и въпроса с делкото,свалих и него за да му ударя една шкурка и оттук започват проблемите!Когато го поставих явно съм объркал нещо и колата вече беше изгубила настройката си на запалване.... :D Затова си поиграх и я правих наново и колата ми запали отново!Покарах я и я паркирах отново в двора в който по принцип си седи!Миналата седмица реших пак да повъртя с нея но не успя да запали...Дори не припука и след една лека проверка установих че от бобината не излиза ток....На входа има ток,но на изхода няма изобщо!Реших че бобината е заминала и купих нова но от по-нов модел фиеста и се появи пак същия проблем и така с още 2 бобини подавам им ток както трябва а не излиза ток който да отиде до делкото и да се разпредели по свещите МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ,защото на тази кола съм се учил да карам и ми е мила... Не искам да я захвърля на Белканто!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването

Мнение от HACKO » 31 авг 2011, 20:22

Фиеста 74, качи някоя снимка да я видим. :P
По въпроса свали чукчето и го почисти, може от стоене да се е окислило. Огледай също така и самото делко да не окъсява там където влиза кабелчето към бобината. Нещо окъсява, няма от какво да се повреждат бобините. Тази кола не може да има електроника, така че проблема е или късо или лоши връзки. Няма да е лошо да смениш кондензатора на делкото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

В.Кънчев
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 31 авг 2011, 14:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1974 year
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването

Мнение от В.Кънчев » 31 авг 2011, 22:23

Ами чукчето и наковалнята ги проверих и са наред...и нещо става което не мога да си обясня уж всичко е наред но всъщност не е кабелите са наред проверявах ги!а относно снимката мога да кача само че е на тъмно и имам и на двигателя 1 снимчица

В.Кънчев
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 31 авг 2011, 14:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1974 year
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването

Мнение от В.Кънчев » 31 авг 2011, 22:27

а и забравих да попитам къде е въпросния кондензатор?? Изображение
а ето я и самата кола :) Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването

Мнение от HACKO » 31 авг 2011, 22:59

Кондензатора е отстрани на делкото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването

Мнение от иво г. иванов » 01 сеп 2011, 01:28

Ухаа, истинска класика :D .
Хайде да помислим как измерваш наличието на ел. напрежение и какво е то по силовия кабел влизащ в
индукционната бобина. Имам предвид ампеража а не волтажа.
Ако и тук нещата са в ред и пишеш, че първия път си я запалил и покарал само след почистване на контактните
повърхности, то помисли наистина за хлабави контакти и нагари вследствие леки връзки. Силния ток не търпи лоши
контактни връзки и някъде може да има нагар или "конец". Проследи всичко старателно по силовите вериги.
Успех.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването

Мнение от Revell » 01 сеп 2011, 09:43

Колко много място има в коша....

В.Кънчев
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 31 авг 2011, 14:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1974 year
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването

Мнение от В.Кънчев » 01 сеп 2011, 09:54

Благодаря ви за съдействието!Ще проверя всичко отначало и се надявам да открия проблема,а ако не успея ще пиша :)

В.Кънчев
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 31 авг 2011, 14:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 1974 year
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването

Мнение от В.Кънчев » 09 сеп 2011, 13:38

Проверих всичко което ми казахте не открих нагар и т.н.Този път започна да препуква сякаш всеки момент ще запали но така и не успя и пробвах да въртя делкото като съм го оставил на положението в което беше най-близо до запалването!Моля дайте още идеи защото ще се побъркам! ;(

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта