Трябва ли да разкачам акумулатора за да го зареждам?
- imarh
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Трябва ли да разкачам акумулатора за да го зареждам?
Мога ли да зареждам акумулатора, без да го разкачам от инсталацията на колата или задължително трябва да го сваля?
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трябва ли да разкачам акумулатора за да го зареждам?
Свали го.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Трябва ли да разкачам акумулатора за да го зареждам?
Аз го зареждам през буксата на запалката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трябва ли да разкачам акумулатора за да го зареждам?
Предполагам зависи от зарядното у-во, но генерално токовете при такова зареждане не са толкова интензивни като през алтернатор+работещ двг и системи и сечението на проводниците към запалката както го прави Наско са достатъчни за "12 часов тип" режим на зареждане, при все че минават и през предпазител.
НО, на мен лично ми се е случвало на зарядно в касетофона на един Кадет да ми се взривят 2 кондензатора и един изцвърчал, затова си имам 1 на ум и го свалям или откачам масата или '+', което е по-удобно.
едит: бонус е че така се ресетва компютъра и се трият грешките.
НО, на мен лично ми се е случвало на зарядно в касетофона на един Кадет да ми се взривят 2 кондензатора и един изцвърчал, затова си имам 1 на ум и го свалям или откачам масата или '+', което е по-удобно.
едит: бонус е че така се ресетва компютъра и се трият грешките.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 564
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Трябва ли да разкачам акумулатора за да го зареждам?
Аз не го разкачам въпреки, че съм мерил зарядното - подава 20 волта. Кефя се колко бързо се отключва и заклюва
. Ако трябва да съм сериозен, може и да не го разкачаш, но избягвай да включваш по чувствителни към пренапрежение консуматори. @opex това с триенето на грешките е хубаво, но пък и означава ново обучение на компа тъй, че май е по добре без него ако нямаш грешки за триене.

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трябва ли да разкачам акумулатора за да го зареждам?
Компютъра влиза в час (или се ориентира по-точно) с последните възможни подадени данни (смяна на датчик или сензор както и без или със или само ресет на компютъра) след няколко десетки километра активно каране.
По отношение на самообучението то е постоянно независимо кога е бил последния път на ресетване.
По отношение на самообучението то е постоянно независимо кога е бил последния път на ресетване.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 564
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Трябва ли да разкачам акумулатора за да го зареждам?
Компютъра също така внася коригиращи коефициенти към много стойности на базата на събирана информация от последните няколко десетки работни цикъла. Изтриването на тази информация изтрива и коефициентите, което води до немаксимално ефектива работа да двигателя до натрупването наново на тази информаиция. Говорим за минимални разлики, разбира се.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта