ЦЗА на Форд Пума
- bat_mial
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 ное 2011, 19:28
- Модел на автомобила: Москвич Спортен Модел
- Status: Извън линия
ЦЗА на Форд Пума
Днеска монтирах успешно на едно приятелче една шанаджийска китайска аларма и всичко си е наред, сигнал врати, мигачи и т.н.Обаче от снопа кабели от шофьорската врата при опита да открия командващите кабели, за да вържа и централното към алармата срещнах греда.След търсене тук(моля да ме извините ако има тема за Пума - аз лично не я открих), намерих една тема за централните заключвания и разбрах ,че Пума е сходна с Фиеста след фейслифта и трябва да има сходства в ел. инсталацията. Уви греда. 4 кабела излизат от машинката - жълт, жълт с черна ивица, черен и оранжев с ивица. После се сливат с целия сноп и влизат с купето. да отбележа, че има още един оранжев с ивица ( от говорителите - не съм го бъркал при пробите) и доста жълти, явно от командването на ел . огледалата. При експериментите се опитах да открия управлението на сигнала чрез контролна лампа и установих единствено , че черен кабел е маса ( така е и логично да бъде) и оранжевия при закачане на контролна лампа към маса затваря верига и лампата свети. Действие от страна на централното няма. Пробвани са уж всички налични кобинации и положение на централното съответно откл. и закл. но нищо.Помагайте , че голям майтап. Накрая ще се действа по резервния начин с универсална машинка от централно , която ще мести ръчката на вратата и всичко ще функционира, но не ми се ще да се прокарват още жици за това. Надявам се някой да помогне.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ЦЗА на Форд Пума
Щом оранжевия кабел е +12V, подай от него кратък импулс (със допълнителен проводник) последователно, към жълтия и жълтия с черна ивица. При това заключването ще превключи, съответно ще видиш на кой какво прави, заключва/отключва.
После е лесно, свързваш съответните релета на алармата, да подават импулс от Оранжевия кабел към другите и си готов.
ПС. Ето една тема, където съм го описал по-подробно, няма значение че не е за Пума,може да има разлика в цвета на кабелите, но всичко е еднакво, това е кола не е телефон.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B0&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
и тука
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B5&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
После е лесно, свързваш съответните релета на алармата, да подават импулс от Оранжевия кабел към другите и си готов.
ПС. Ето една тема, където съм го описал по-подробно, няма значение че не е за Пума,може да има разлика в цвета на кабелите, но всичко е еднакво, това е кола не е телефон.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B0&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
и тука
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B5&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- bat_mial
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 ное 2011, 19:28
- Модел на автомобила: Москвич Спортен Модел
- Status: Извън линия
Re: ЦЗА на Форд Пума
казваш щом оранжевия кабел е +12V, подай от него кратък импулс (със допълнителен проводник) последователно, към жълтия и жълтия с черна ивица. При това заключването ще превключи, съответно ще видиш на кой какво прави, заключва/отключва. Пробвах и тази комбинация, ефект никакъв.За релетата от алармата там е лесно за сигнала.Общо взето черния е минус и оранжев плюс.Другите би трябвало да са от моторчето съответно този с ивицата + и този без -. Черен и оранжев правят реверса от модула за централното и те така някак ще да е ама не е...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ЦЗА на Форд Пума
Няма модул, в самите машинки има контакти, които превключват поляритета на мотора и го спират, когато дойде в крайно положение. Импулса имитира сработване на другата машинка и предизвиква тръгване на мотора. Това е начина, трябва да стане. Сложи един мултицет (може и със лампата) и виж при превключване от дръжките какъв е потенциала на въпросните проводници. Малко вероятно е, но изключи вероятността да се превключва със отрицателен импулс.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта