чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 01 ное 2011, 16:38
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Здравейте колеги аз съм от варна и искам да си повиша кончетата на колата някои ще ми помогне ли да с информация за моя фокус
1 Колко кончета мога да дигна
2 колко струва
3 къде да го направя
Благодаря предварително Форд фокусник 1.8 ТДЦИ 115 КОНЯ 2002
1 Колко кончета мога да дигна
2 колко струва
3 къде да го направя
Благодаря предварително Форд фокусник 1.8 ТДЦИ 115 КОНЯ 2002
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 26 авг 2011, 22:19
- Модел на автомобила: Форд Мондео
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Здравей колега ! Не знам от какво са продиктувани съображенията ти за тунинг на автомобила ти, но преди да тръгнеш да правиш каквото и да било помисли над следните въпроси:
1.С какви стойности би се вдигнала мощносттта на автомобилати и с какви стойности би се намалрил разходът на гориво след тунинговане ?
2.Какво ще ти стрпувакато финанси поставянето на един такъв чип ?
3.По какъв начин това ще се отрази на работа на двигател и съединител най вече ?
4.Какви са фабричните настройки на автомобила ти ?- Дали при тези настройки автомобилът ти има действителна мощност колкото е посочена по каталог и ако това не е така защо не е така ?
5.Какъв вид точно е твоят автомобил и има ли изобщо смисъл /резерви за тунинговане ?
Едва след като си отговориш на всички тези въпроси си решавай дали ще тунинговаш или не.Аз карам Мондео 115 к. ТДДИ и за себе си съм решил - НИКАКЪВ ТУНИНГ !
1.С какви стойности би се вдигнала мощносттта на автомобилати и с какви стойности би се намалрил разходът на гориво след тунинговане ?
2.Какво ще ти стрпувакато финанси поставянето на един такъв чип ?
3.По какъв начин това ще се отрази на работа на двигател и съединител най вече ?
4.Какви са фабричните настройки на автомобила ти ?- Дали при тези настройки автомобилът ти има действителна мощност колкото е посочена по каталог и ако това не е така защо не е така ?
5.Какъв вид точно е твоят автомобил и има ли изобщо смисъл /резерви за тунинговане ?
Едва след като си отговориш на всички тези въпроси си решавай дали ще тунинговаш или не.Аз карам Мондео 115 к. ТДДИ и за себе си съм решил - НИКАКЪВ ТУНИНГ !
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Здрасти колега. Потърси някъде из долните теми подобна на твоята, има препратки към един сайт където има информация как можеш да направиш връзка с човека, който ще ти свърши работа. Накратко - във Варна сме 3-ма колеги от форума, които сме с т.нар чип тунинг. Разликата е доста осезаема...първите няколко месеца, вече няма разлика, чудим се що не вървят колите, а то просто се свиква Аз съм с фокус като твоя, след като смених спукания интеркулер колата почна да върви доооста по-добре, разхода зависи от тежестта на десния ти крак. Колко коня сме качили никой не може да ти каже, просто не сме ги качвали колите на dyno за да проверим преди-след, но то се усеща и без dyno. Цената е 300 лв, отнема около 2 часа, в тая тема където я намериш ще видиш точно към кой да се обърнеш, той ще ти каже адреса или телефон за връзка. Работата е около 2 часа, качваш се, караш - ако си доволен плащаш, ако не си доволен ти връщат оригиналния софт и не плащаш. При мен се наложи да сменя съединител, но не мисля, че чип-а има нещо общо - просто лагер-помпата беше протекла и от там цялото феродо в масло и от там приплъзване, след смяната нямам никакви грижи. Ако не ти се търси темата влез тук - http://www.diesel-club.com/forum/" onclick="window.open(this.href);return false; , търси ifidik, пиши му Л.С., той е човека който ще ти свърши "мръсната" работа. П.С. Другите колеги - с Мондео 2.0/115к.с. / фокус/90 к.с. също са само с положителни отзиви. Успех...и да се похвалиш на някоя варненска сбирка!siso_83 написа:Здравейте колеги аз съм от варна и искам да си повиша кончетата на колата някои ще ми помогне ли да с информация за моя фокус
1 Колко кончета мога да дигна
2 колко струва
3 къде да го направя
Благодаря предварително Форд фокусник 1.8 ТДЦИ 115 КОНЯ 2002
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 01 ное 2011, 16:38
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Благодаря за съвета и линка ще изчакам до заплата че вчера бях в мото пфое и им оставих едни 300 лв а само да попитам на какви пари ти стъпа съединителя че моя го усещам прекалено горе и маи скоро тр да посетя бокса
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Около 650-700 лв. за комплект съединител + лагер-помпа + работата по смяната, разминах се без смяна на маховика, дано и при теб няма проблем, но според мен, докато не почне да приплъзва не се вкарвай в такива ремонти. Аз щях да си карам със стария още мноооого време, в сервиза ми казаха че е на не повече от 15 000 км, но явно предишния собственик като го е сменял не е сменил лагера или е сменен с дефектен такъв и е протекъл, та сега си имам един притискател почти нов и един феродов пооцапан с масълце... >:D<:siso_83 написа:Благодаря за съвета и линка ще изчакам до заплата че вчера бях в мото пфое и им оставих едни 300 лв а само да попитам на какви пари ти стъпа съединителя че моя го усещам прекалено горе и маи скоро тр да посетя бокса
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Здрасти колега, аз съм 1-я във форума от Варна, който сложи чип на Мондеото Само да поправя Мартин, още едно момче има с чип от Богомил(brezel), пак Тихомир се казва с едно ямболско Мондео е. А знам и за други с фордове, които обаче не са от форума. Та пак ще кажа същото-слагай без да се притесняваш, разликата е огромна, кефа също Пък и ако наистина прочетеш малко по въпроса, ще разбереш сам за себе си, че чип-а е хубаво нещо без да създва проблеми. Всъщност има един проблем и той е, че конете никога не стигат и после може да поискаш още
Ети линка към темата на Богомил, както ти каза Мартин, ifidik(Иво) е неговия човек за Варна.
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=16" onclick="window.open(this.href);return false;
Ети линка към темата на Богомил, както ти каза Мартин, ifidik(Иво) е неговия човек за Варна.
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=16" onclick="window.open(this.href);return false;
Който кара Форд е горд!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 01 ное 2011, 16:38
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Благодаря ви от сърце дано и аз някои ден да мога да помагам със съвети на новобранците хихи
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
А може ли да се чипне без да се стига до неприятната ситуация с черните пушъци отзад? Разбирам че няма как да се избегне но в някви граници все пак - видях чипнат фокус който като го стъпаха ем егати срама откъм облак отзад , това ме спира не друго.На мой приятел чипнаха алфичката 1.9 JTD 147-ца и няма грам пушък при набиране и мачкане а лети просто??? В момента фокусът е с 4 нови дюзи и без грам пръстенче на ауспуха или дим отзад и това ме спира
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Пушека е повече изгоряло гориво, което всъщност е мощността, представи си пък АЛФА-та ако пропуши колко ли ще "бяга." Сигурно може, но с много прецизна центровка, а зависи и от "чипа" какъв е.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
ЯЛТА написа:Пушека е повече изгоряло гориво.
А не е ли от по-голямо количество непълноценно изгоряло гориво? обърках се вече в крайна сметка ако пуши не е ли непълноценно изгаряне причината?
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Е щом е сажди ! Как се е превърнало в сажди, горивото.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Пушека си зависи от тунера принципно, но е възможно малко да се увеличи след чипосване. Моята почна да кади повече, но в рамките на нормалното като я смачкам, пък и кеф ми прави да им давам пушек на бързаците Може да се направи и без много да пуши, ама аз съм на мнение, че няма ли пушек, няма и толкова вървене
Който кара Форд е горд!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Колкото повече гориво в цилиндрите= на повече мощност, но си има и таван.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 29 авг 2011, 14:59
- Модел на автомобила: Ford Focus MK II 1.8TDCi
- Status: Извън линия
Re: чип тунинг на фокус 1.8 тдци 2002 115 коня
Привет колеги!
Малко съм "off topic" но въпроса ми е следния...
Как трябва да се процедира при "силовия" тунинг на дизеловите автомобили и като ред на модификациите, кое е по-нужно от кое има реална полза и комбинацията от кое дава най-добри резултати.
Моята идея е следната имам Focus 2007 1.8 TDCi 155 коня - искам да покача мощността му като не губя добрия разход.
Как трябва да процедирам с следните модификации - 1. Генерация, 2.По-голям кулер (ако е нужно), 3.Чип, 4.Турбо пътища
По пътя на логиката е най-добре да направя механичните модификации като генерация и по-голям кулер а след това и ремап
А също нужно ли е да изграждам нови турбо пътища за да постигна резултат в диапазона от 150-160 коня?
Също до колко коня и колко нютъна мога да разчитам на заводския съединител?
Не ме е срам да питам - защото не знам!
На приказки всеки разбира и всеки знае какво и как се прави но реалността е друга...
Малко съм "off topic" но въпроса ми е следния...
Как трябва да се процедира при "силовия" тунинг на дизеловите автомобили и като ред на модификациите, кое е по-нужно от кое има реална полза и комбинацията от кое дава най-добри резултати.
Моята идея е следната имам Focus 2007 1.8 TDCi 155 коня - искам да покача мощността му като не губя добрия разход.
Как трябва да процедирам с следните модификации - 1. Генерация, 2.По-голям кулер (ако е нужно), 3.Чип, 4.Турбо пътища
По пътя на логиката е най-добре да направя механичните модификации като генерация и по-голям кулер а след това и ремап
А също нужно ли е да изграждам нови турбо пътища за да постигна резултат в диапазона от 150-160 коня?
Също до колко коня и колко нютъна мога да разчитам на заводския съединител?
Не ме е срам да питам - защото не знам!
На приказки всеки разбира и всеки знае какво и как се прави но реалността е друга...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта