Върти но не пали !
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 12 дек 2011, 22:50
- Модел на автомобила: Ford Fiesta XR2i 1.6EFI 1991
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Върти но не пали !
Здравейте , нов съм тук...дано ми помогнете !!! Вече съм отчаян тотално!!! , вече 34 дни колата ми е в един сервиз и не могат да отстранят проблема , който е следният:
Колата върти на стартер, но не пали !
1.Връзваха друг компютър (блок) - не е от там проблема
2.Комутатор ЕДИС 4 (със сищият сериен номер ) и от него не е !Пробвахме над 5бр.
3.Налягане на бензиновата помпа има над 2,5 бара !
4.Датчик на колянов вал смениха и от там не е проблема !
5. бобината и тя не е !
. Откриха , че няма сигнали някакви херци който трябвало да са около 50 за да запали колата ,а тя прави само 8.9 херца! (може веднъж от 15 пъти да запали веднъж) Колата на дърпане запалва, както и когато пръснат със спринцовка допълнително бензин ! Както нещо друго което правят ,но на мен ми е пълна Индия ако ръчно с пробна лампа на +- са на акумулатора докосва на интервали (и не минава дирекно през комуратора ) пак пали от раз !
Колата е Форд Фиеста XR2i 1.6 Efi ! 1991Год.
Благодаря ви за предварително !
Колата върти на стартер, но не пали !
1.Връзваха друг компютър (блок) - не е от там проблема
2.Комутатор ЕДИС 4 (със сищият сериен номер ) и от него не е !Пробвахме над 5бр.
3.Налягане на бензиновата помпа има над 2,5 бара !
4.Датчик на колянов вал смениха и от там не е проблема !
5. бобината и тя не е !
. Откриха , че няма сигнали някакви херци който трябвало да са около 50 за да запали колата ,а тя прави само 8.9 херца! (може веднъж от 15 пъти да запали веднъж) Колата на дърпане запалва, както и когато пръснат със спринцовка допълнително бензин ! Както нещо друго което правят ,но на мен ми е пълна Индия ако ръчно с пробна лампа на +- са на акумулатора докосва на интервали (и не минава дирекно през комуратора ) пак пали от раз !
Колата е Форд Фиеста XR2i 1.6 Efi ! 1991Год.
Благодаря ви за предварително !
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Върти но не пали !
Аз това не го разбрах.Както нещо друго което правят ,но на мен ми е пълна Индия ако ръчно с пробна лампа на +- са на акумулатора докосва на интервали (и не минава дирекно през комуратора ) пак пали от раз !
Ако сте проверили всеки отделен датчик дали работи и е в допустими заводски граници защо не прегледате кабелите инсталацията и бушонното табло?
Къде е всъщност колата?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 12 дек 2011, 22:50
- Модел на автомобила: Ford Fiesta XR2i 1.6EFI 1991
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Върти но не пали !
opex написа:Аз това не го разбрах.Както нещо друго което правят ,но на мен ми е пълна Индия ако ръчно с пробна лампа на +- са на акумулатора докосва на интервали (и не минава дирекно през комуратора ) пак пали от раз !
Ако сте проверили всеки отделен датчик дали работи и е в допустими заводски граници защо не прегледате кабелите инсталацията и бушонното табло?
Къде е всъщност колата?
Доколкото видях , връзват кабел към блока (компютъра) ... и с пробната лампа "чука" по плюса на акумулатора - (май прави нещо като фалшив импулс ) За да излъже блока (компютъра) (може да се бъркам) Там е проблема ,че явно не могат да намерят къде по кабелите може да е проблема (или не им се замерва) 34 дни там !

Ако ти кажа името на сервиза ше ми се смее целият форум чак сега прочетох мненията за този сервиз , лошото е ,че късно проучих нещата! ...но според мен не е нормално да ме карат да купувам датчик на колянов вал и 5 бр. комутатори от който 2 изгърмяха докато разберат ,че ги гърмеше защото някакви жици на стартера са окасили ! (така ми казаха) и за труд да ми искат 300 лв. оделно и за части още пари!!!!и на всичкото отгоре сега на ми работи и централното заключване и няма ток на музиката , а преди да я закарам там всичко си беше наред ! , въобще откачена работа, но нека да оправят колата и после мисля да изкажа мнението си за сервиза !!!
Благодаря за отговора !
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Върти но не пали !
Така като чета, май ще има да чакаш да ти оправят колата, дано все пак не съм прав.Е.Мановски написа:нека да оправят колата и после мисля да изкажа мнението си за сервиза !!!
И аз съм на мнение, че трябва да се огледат кабелите и инсталацията. Обаче така както работят тия, няма гаранция че ще оправят проблема.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: Върти но не пали !
А акумулатора в какво състояние е?Незнам защо ,но като падне ампеража на АБ автомобила не е иска да запали.Както казваш върти КВ ,но не пали.След като се зареди АБ,пали от раз.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 12 дек 2011, 22:50
- Модел на автомобила: Ford Fiesta XR2i 1.6EFI 1991
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Върти но не пали !
Върти на бургия - едва ли ! Сега има развитие по проблема :varby написа:А акумулатора в какво състояние е?Незнам защо ,но като падне ампеража на АБ автомобила не е иска да запали.Както казваш върти КВ ,но не пали.След като се зареди АБ,пали от раз.
Свалили потенциометъра и после пак го монтирали САМО това за цял ден !!!



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта