Проблем със запалването
- m_fokus
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Проблем със запалването
Здравейте колеги, от едно известно време фокусчети ми(1,6 бензин, 16 вентила, Зетек, 2001г.) взе трудно да пали. Минаха големите студове, палеще си при по-ниски температури от -20 от раз, а сега като се стопли времето и проблем, странна работа. Ситуацията е следната-сутрин трябва да завъртя ключа 2,3 или 4 пъти и тогава пали, като интересното е че стартера(мисля че е това, не съм много в час с анатомията на автомобила
върти само веднъж и после спира, затова трябва да завъртя ключа няколко пъти докато запали. Веднъж пробвах с подаване на газ докато върти стартера, запали веднага, но след като освободих педала на газта загасна, после след 2-3 пъти въртене на ключа си запали нормално. След работа когато паля колата, за да се прибера(изминали са около 8-9 часа) или пали веднага или от 2-рия път. Ако някой знае какво става, моля да сподели 


По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена 

- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването
Колега, единият вариант да не върти стартера е липса на ток. Провери първо акумулатора дали не е за смяна докато е загасена, а после премери и алтернатора дали зарежда след като запалиш. Другият вариант е стартерът да е за ремонт / смяна
Новини за коли под наем
- m_fokus
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването
Благодаря за отговора. Колата я имам от лятото на 2010 и е със същия акумулатор,с който я взех-мисля че беше Бош 54А, трябва да погледна. Когато я вземах ми направи впечатление, че предпазното капаче с което се покрива акумулатора не се затваряше, което ме наведе на мисълта че оригиналния акумулатор е бил по-малък, но си викам че по-голям акумулатор-повече ток 
Ще трябва да я закарам да я "прегледат"

Ще трябва да я закарам да я "прегледат"
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта