проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
В момента е около 20psi и ползвам n75 клапан от 1,8 турбо на VAG... свещите са NGK, като по каталог ги дават за някакво волво 2,3 около 250 коня.ivan_racing написа:Много добри показатели дава.А на какво налягане е в момента?Успех с правенето!
Поздрави.
- niki_nikolaev
 - потребител

 - Мнения: 130
 - Регистриран: 27 май 2011, 15:49
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Брех, на много високо налягане я караш.Колко коня вади при таз мощност?
Поздрави: Ники
			
									
									Поздрави: Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
						Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
И на по високо е била, но сега е малко под 250 коня на мотора
			
									
									
						- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Още не съм решил 100% дали да ползвам задни дискови спирачки, но почнах да си набавям частите лека полека и вече съм готов с монтажа на едната главина. Ползвам задни спирачни апарати и главини от Фокус, като закрепването е с 4 болта към моста. Заводски колата е с барабани и лагери, които лагеруват на ос излизаща от моста. Планката с челюстите за барабана е хваната с 4 болта и именно тях ползвам за закрепване на новата главина и апарата. Разбира се флекса влезе в употреба за премахване на оста и имаше и разминаване в отворите, но общо взето се получи. 
Избрах апарати от фокус, защото са с вградена ръчна, а не тези от рс2000 с отделните накладки за ръчна.
За съжаление нямам снимки...но иначе към това се стремя:






			
									
									
						Избрах апарати от фокус, защото са с вградена ръчна, а не тези от рс2000 с отделните накладки за ръчна.
За съжаление нямам снимки...но иначе към това се стремя:






- 
				KovachevGR
 - потребител

 - Мнения: 561
 - Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Ванка как ти се занимава......накарай я първо от 150км като и дадеш гас да и пушат сликовете 
			
									
									GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
						Powered by Kovachevi engine performance
- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Искаш да кажеш нещо такова, като това волво на 30-тата секунда:KovachevGR написа:Ванка как ти се занимава......накарай я първо от 150км като и дадеш гас да и пушат сликовете
http://www.youtube.com/watch?v=Ew6YwIN2IQc
- 
				KovachevGR
 - потребител

 - Мнения: 561
 - Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
>:D<: 
http://www.youtube.com/watch?v=z6bi-X_l ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									http://www.youtube.com/watch?v=z6bi-X_l ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
						Powered by Kovachevi engine performance
- 
				KovachevGR
 - потребител

 - Мнения: 561
 - Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Някои рисува добре........определено са рисували по оригинала
			
									
									Някои рисува добре........определено са рисували по оригинала
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
						Powered by Kovachevi engine performance
- ivan_racing
 - потребител

 - Мнения: 676
 - Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150  2.0 Duratec ST 
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Един мой съученик я нарисува, понеже сме фенове на автомобила.KovachevGR написа:http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
Някои рисува добре........определено са рисували по оригинала
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 28077x.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Радвам се, че ви харесва.
Поздрави.
https://www.youtube.com/shorts/iocOv3gT95U  Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.St150 racing. Поет изгубен в мечтите.
						- Danchev
 - потребител

 - Мнения: 647
 - Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
 - Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
И така може  
 
http://www.youtube.com/watch?v=akTGIkpFBFQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=hQzEH6s8r04" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									http://www.youtube.com/watch?v=akTGIkpFBFQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=hQzEH6s8r04" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
						
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- 
				andon anestiev
 - потребител

 - Мнения: 152
 - Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
 - Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Браво за клиповете...изпълниха ми душата! 
 CVH си е CVH!
			
									
									
						- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
След много четене и съвети от KovachevGR, за което съм му страшно благодарен мога да кажа, че на 80% е завършена конверсията с предни спирачни апарати от Escort/Sierra Cosworth и дискове от рс2000 на 260мм. Същите апарати се слагат и на мондео V6. Стандартно апаратите се ползват с дискове 278мм, но за да ползвам тоя размер трябваше да се правят планки, а и 15' ките щяха да са под въпрос дали ще опрат. Затова ползвам дискове от рс2000, а и заради правилния офсет, също така и захващането на апарата към шенкела е директно (като изключим разпобиване от 10 на 12мм). Като ги монтирам ще постна и снимки...иначе това трябва да стане:

			
									
									
						
- niki_nikolaev
 - потребител

 - Мнения: 130
 - Регистриран: 27 май 2011, 15:49
 - Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Успех с правенето, че спирането е много по-важно от ускорението!
			
									
									What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
						Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Апаратите и дисковете за конверсията на 260мм паснаха идеално...само трябваше да се разпробият шенкелите от 10 на 12мм..., като покрай това смених и други неща по окачването.


			
									
									
						- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Новия усилен притискател с ревизираната керамика след кратка разработка се предаде още при първото надуване на 1,5 бара...буксува и на 2-ра и на-3та и на 4-та...на 5-та  е ясно  
 ...явно минавам в следващия Stage...май 2 
 
Следва усилен притискател...
			
									
									
						Следва усилен притискател...
- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Koнверсията към задни дискови е на 60% завършена. Изработени са адапторни фланци за закрепване на главините към моста и скоро монтаж и снимки:
ето фланците:

			
									
									
						ето фланците:
- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Моста го направих ама нямам време да го слагам.
Подготвих се хубаво за драга на Кондофрей и най-доброто време и личен рекорт беше 13,8 на 400м. а останалите ми времена се въртяха +0,1
pp...утре ще кача 1-2 клипа
			
									
									
						Подготвих се хубаво за драга на Кондофрей и най-доброто време и личен рекорт беше 13,8 на 400м. а останалите ми времена се въртяха +0,1
pp...утре ще кача 1-2 клипа
- Danchev
 - потребител

 - Мнения: 647
 - Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
 - Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Хубаво време 
 бях сигурен, че ще влезеш в 13-ките ... има още мегдан за сваляне 
			
									
									Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
						
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
Уж я водели по-тежка писта..демек по лоши времена се давали...пък не знам. И на най-доброто ми време им свърши хартията и нямам бележка.Danchev написа:Хубаво времебях сигурен, че ще влезеш в 13-ките ... има още мегдан за сваляне
60 фута всичките стартове около 2,3сек и терминална около 165км/ч
Вчера със смотано тръгване и рано превключване на трета пак 13,9х, ама отмениха свободните и не можах да се адаптирам като направя няколко старта предварително.
- 
				kenwoodl
 - потребител

 - Мнения: 154
 - Регистриран: 22 сеп 2005, 03:47
 - Модел на автомобила: sofiq
 - Местоположение: fiesta
 - Status: Извън линия
 
Re: проект FORD fiesta mk2 rs turbo rally
http://www.youtube.com/watch?v=Q1RGzpWidjE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=8D8ua8ReOOo" onclick="window.open(this.href);return false;
Чудя се да минавам ли на 63мм генерация? A Danchev kak мислиш?
			
									
									
						http://www.youtube.com/watch?v=8D8ua8ReOOo" onclick="window.open(this.href);return false;
Чудя се да минавам ли на 63мм генерация? A Danchev kak мислиш?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта

