Фокус Няма хидравлика след среща с дупка
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Фокус Няма хидравлика след среща с дупка
Колеги, на прима виста, къде да търся проблема за липса на серво и ограничен ход на завиване след среща с дупка душегубка?
Преди няколко дни влязох в дупка, уж всичко наред, но след два дни пред гаража резултата е, че колата не ще да завива а сервото на волана буквално липсва. Около дясното колело нещо чатка, дори катобколата работи на място.
Ей, нема да го продам на части тоя форд и тва е.
Преди няколко дни влязох в дупка, уж всичко наред, но след два дни пред гаража резултата е, че колата не ще да завива а сервото на волана буквално липсва. Около дясното колело нещо чатка, дори катобколата работи на място.
Ей, нема да го продам на части тоя форд и тва е.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Фокус Няма хидравлика след среща с дупка
Изкривен вътрешен накрайник или прът на рейката и евентуално изтекло хидравлично масло. Чатка примерно работеща на сухо хидравлична помпа.autobg написа:Колеги, на прима виста, къде да търся проблема за липса на серво и ограничен ход на завиване след среща с дупка душегубка?
Преди няколко дни влязох в дупка, уж всичко наред, но след два дни пред гаража резултата е, че колата не ще да завива а сервото на волана буквално липсва. Около дясното колело нещо чатка, дори катобколата работи на място.
Ей, нема да го продам на части тоя форд и тва е.
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: Фокус Няма хидравлика след среща с дупка
Тъй. Фикусът бе откаран на самоход на доктор (fordmaniac).
Докторът (fordmaniac), бързо постави диагноза: скъсана шайба на коляновия вал.
Докторът (fordmaniac) бързо намери нова част и няколко часа по-късно фикусът отново имаше хидравлика и алтернатор.
Значи, най-вероятно дупката душегубка най-вероятно се е оказала фатална за шайбата, защото по спомен, преди замяната й, двигателят претрисаше при запалване, което може да е знак, че нещата са отивали на зле. Сега пали чудесно, направо несравнимо.
+1 за Митака, да е жив и здрав!
П.С. Май и рейката ще я водим на доктор, и джанта и още други неща, но за момента съм доволен, че поне един от проблемите отпадна бързо и професионално.
Докторът (fordmaniac), бързо постави диагноза: скъсана шайба на коляновия вал.
Докторът (fordmaniac) бързо намери нова част и няколко часа по-късно фикусът отново имаше хидравлика и алтернатор.
Значи, най-вероятно дупката душегубка най-вероятно се е оказала фатална за шайбата, защото по спомен, преди замяната й, двигателят претрисаше при запалване, което може да е знак, че нещата са отивали на зле. Сега пали чудесно, направо несравнимо.
+1 за Митака, да е жив и здрав!
П.С. Май и рейката ще я водим на доктор, и джанта и още други неща, но за момента съм доволен, че поне един от проблемите отпадна бързо и професионално.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта