Проблем - антифриз в купето...
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем - антифриз в купето...
Колеги, помагайте с идеи и know-how по въпроса
Наскоро беше съвсем малко прокапало върху пода под таблото откъм пътническата страна. Явлението се наблюдава обаче само при пуснато парно, иначе теч като че ли няма. А последния път (рано една сутрин преди няколко дни, беше хладно и пуснах за малко топлото) вместо теч се вдигна пара (естествено спрях го веднага преди да съм се надишал с тази отрова).
Та въпросите ми около това са:
1. Втрътката на таблото за управление на топло/студено вдействителност какво управлява - някаква клапа за въздух ли (както уж пише в хайнеса, обаче аз се съмнявам че е така) или кранче за охлаждащата течност през радиаторчето на парното?
2. Труден ли е достъпа до това радиаторче (вероятно ще трябва да се свали цялото арматурно табло) и освен него какво друго би могло да предизвика тая мизерия с теча?
3. Струва ли си за човек, който не е правил подобно упражнение, да се залавя сам с такъв ремонт или е по-добре да се направи в сервиз... т.е. ако може да ми кажете някъде, където могат да ми свършат работата грамотно и евентуално колко пари долу-горе вземат за това (за труда става въпрос)?

Наскоро беше съвсем малко прокапало върху пода под таблото откъм пътническата страна. Явлението се наблюдава обаче само при пуснато парно, иначе теч като че ли няма. А последния път (рано една сутрин преди няколко дни, беше хладно и пуснах за малко топлото) вместо теч се вдигна пара (естествено спрях го веднага преди да съм се надишал с тази отрова).
Та въпросите ми около това са:
1. Втрътката на таблото за управление на топло/студено вдействителност какво управлява - някаква клапа за въздух ли (както уж пише в хайнеса, обаче аз се съмнявам че е така) или кранче за охлаждащата течност през радиаторчето на парното?
2. Труден ли е достъпа до това радиаторче (вероятно ще трябва да се свали цялото арматурно табло) и освен него какво друго би могло да предизвика тая мизерия с теча?
3. Струва ли си за човек, който не е правил подобно упражнение, да се залавя сам с такъв ремонт или е по-добре да се направи в сервиз... т.е. ако може да ми кажете някъде, където могат да ми свършат работата грамотно и евентуално колко пари долу-горе вземат за това (за труда става въпрос)?
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Повечето коли имат кранче и клапа за въздуха за да може хем да не се прегрява радиаторчето без да има проток на въздух през него, хем да може да се регулира относително бързо температурата. Кранчетата имат навик да протичат. Лекуват се с ново. Лягай отдолу и преценявай със сваляне или без такова ще се реши проблема. На моите фордове още не им дошъл реда за тази операция. Сега съм на фаза течащи семеринги на помпите.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта