Вътрешен накрайник или рейка Ескорт 93"?
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 564
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Вътрешен накрайник или рейка Ескорт 93"?
Колеги ситуацията е следната - имам страничен луфт в предно дясно колело. Малък е, но ми се иска отрано да го оправя. Не е от външния накрайник, но как да разбера дали е в вътрешния (без да свалям маншона) или в самата рейка. Склонен съм да мисля, че по скоро е вътрешния накрайник понеже от левия край няма луфт. Ако беше от рейката би трябвало и в двете рамена да има луфт, понеже на практика и двата накрайника са свързани с гребена на рейката. Как мислите?
Последна промяна от deathstorm на 20 окт 2012, 02:26, променено общо 1 път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Вътрешен накрайник или рейка Ескорт 93"?
Някой да ти държи волана и клати колелото, като държиш с едната ръка накрайника, ще усетиш къде е луфта.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- deathstorm
- потребител
- Мнения: 564
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Вътрешен накрайник или рейка Ескорт 93"?
Малко развитие на някой ако му е интересно. Та определено беше вътрешния накрайник, като усещане може да се определи като тропане някъде по средата на предницата(точно където е рейката) при малки неравности, легнали полица, а на черен път е най-дразнещо. Смяната никак не е лесна, още повече че стария нямаше нарези за ключ, а новия имаше - 32. На канал успях със сетни усилия и водопроводен ключ да го развия. Хубавато е че беше десен и има място да се бръкне, ляв е асбурдно да се семни без инструмент. Странното е, че стария нямаше много луфт в ябълката, но усещането е много гадно. Смених си и биалетката от дясно и левия външен накрайник, но него него усещах като тропане, по-скоро се обра доста луфт в волана със смяната му. Общо взето с 60-70 лева разходи Форда вози като нов. Остана да мина реглаж, ама вече като сложа зимните гуми, хем ще видя тия старите дали ще ги яде. Много ме съмнява да съм уцелил сходимост и от двата края.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта