Голям проблем с перката на Мондео МК1 ПОМОЩ
- bikercho
- потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 06 авг 2009, 22:04
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 2.0 sedan Ghia,
Ford Mondeo MK1 2.0 sedan Ghia - Status: Извън линия
Голям проблем с перката на Мондео МК1 ПОМОЩ
Здр колеги значи модела е Мондео мк1 бензин 2.0 колата по принцип има климатик но преди 2 години компресора на климатика нещо се прецака и не искал да нагнетява ми казаха майстори и от отгава никога не сам пипал копчето за климатика проблема е следния преди една седмица паля колата и перката трагва на студен двигател парво трагва парвата степен и след около 5 секунди 2 ра степен която си мисля че е за климатика защото никаде другате от към радиаторния отсег не виждам да има други перки карах колата при ел техник беше праснал цялата кутия с бушоните в двигателния отсег и нищо каза ми майстора най лесно с едно копче ще я направим но колата я кара жена и ако забрави да вклучи копчето ще стане весело та въпроса ми е каква може да е тази магия дето да се вкючва тази перка при студен топал двигател без значение трагва си и това е благодаря за отзивите предварително
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Голям проблем с перката на Мондео МК1 ПОМОЩ
Магията е много проста, бих казал елементарна, повредил се е включвателя(датчика) и за това прави така. Намира се на корпуса на термостата, там са два единия е за температурата (на таблото), другия е за вентилатора.
А, щях да забравя, и много поздрави на електротехника.
А, щях да забравя, и много поздрави на електротехника.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Голям проблем с перката на Мондео МК1 ПОМОЩ
Малииии! Кви майстори имате в Севлиево? На Мондео и Фокуси и др. управлението на вентилаторите е поверено на инжекциона! При достигане на температура, зададена в електронния блок се включва релето за първа степен, а при по-висока влкючва и втора. Климатика също включва вентилатор.
В случая ти трябва диагностик да провери инжекциона за лайв данни на температурния сензор.
А тва с ключето на колегата ми "МАЙСТОР" му кажи да се гръмне.
Поздрави
В случая ти трябва диагностик да провери инжекциона за лайв данни на температурния сензор.
А тва с ключето на колегата ми "МАЙСТОР" му кажи да се гръмне.
Поздрави
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Голям проблем с перката на Мондео МК1 ПОМОЩ
Ако наистина няма свестен майстор в Севлиево, който да отбира от Форд, то мога да ти препоръчам 2 места в Търново. Като идваш от Севлиево (София) на влизане в града отбиваш вдясно покрай Тойота, Фолксваген и след това е Мото-Пфое (Даскалови - 57). Със сигурност ще ти решат проблема и няма да е фрапантно скъпо. Малко още ако продължиш е СБА и в двора има друг автосервиз. Там търсиш Митко. Преди 10-на години работеше в сервиза на Форд и е добър електричар. При него може би е по-евтино.
- bikercho
- потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 06 авг 2009, 22:04
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 2.0 sedan Ghia,
Ford Mondeo MK1 2.0 sedan Ghia - Status: Извън линия
Re: Голям проблем с перката на Мондео МК1 ПОМОЩ
Мерси колеги ще се качи колата за диагностика но ще видя кога ще е и ще пиша какво е било
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта