Нестабилност на работната температура при Mondeo 2.0D 85kw
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 22 сеп 2012, 11:32
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0D 85kw
- Status: Извън линия
Нестабилност на работната температура при Mondeo 2.0D 85kw
Здравейте.Отскоро сьм член на форума и на семейството на ФОРД.Купих си Мондео комби 2.0д 85кв. 2001г.Страхотен автомобил,конструиран точно съобразно моите концепций за ергономичност и функционалост.Причината ,поради която предизвиквам вниманието Ви е странното поведение на работната температъра на двигателя,отчетена съобразно показанията на стрелката на арматурното табло.А именно-след запалване на двигателя много бавно достига до оптимална температура.Това ОК,обаче започва да истива по време на работа ако карам дълго време по инерция без включена предавка или ако пусна климатроника в режим на затопляне.Като в определени случаи достига дори до начално сьстояние преди запалване.Струва ми се доста странно,затова и търся вашето съдействие с мнения и предложения.Благодаря предварително.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Нестабилност на работната температура при Mondeo 2.0D 85kw
Трябва да се смени термостата и ще се оправи.
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Нестабилност на работната температура при Mondeo 2.0D 85kw
И двата по скоро от малкия ги прави тези номера.HACKO написа:Трябва да се смени термостата и ще се оправи.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
- Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нестабилност на работната температура при Mondeo 2.0D 85kw
Така,и аз го имах този проблем и го реших с 7лв.HACKO написа:Трябва да се смени термостата и ще се оправи.
Та значи този форд има 3 термостата,1 за маслото 1 за втория кръг като при всички автомобили иииииии 1 на водната помпа,та този на водната помпа прави проблеми от него излиза един маркуч които влиза ако застанеш пред колата доло в дясно нещо като спомагателен при екстремно загряване сигурно,взимаш един БГ кран за ВИК режеш доло маркуча до радиатора и слагаш крана,палиш колата да поработи и да се обезъздуши и затваряш крана.Проблемът е решен.Колата не прегрява и тн вече 2 години карам така,бързо загрява и не изтива дори по витиня зимата надоло по енерция.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта