Форд КА духа само топло в купето

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
yvyovchev
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 19 ное 2012, 17:24
Модел на автомобила: Ford KA
Status: Извън линия

Форд КА духа само топло в купето

Мнение от yvyovchev » 19 ное 2012, 17:43

Вътря копчето на студено и си продължава да духа топло.....ПОМОЩ :shock:

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд КА духа само топло в купето

Мнение от madboy » 20 ное 2012, 09:34

Усещаш ли да се местят клапите?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд КА духа само топло в купето

Мнение от Любо » 20 ное 2012, 17:15

Незнам при неговото Ка как е изпълнено... то и при мойто незнам, но вариантите са два или три:
1) откачено (скъсано) жило от врътката към клапата, ако управлението е чрез жило.
2) изпускащ вакуум, ако е с вакуумно управления...
3) Ако се управлява иректно клапна за течността за отваряне и затваряне е възможно и самия клапан да се е прецакал и да н езатваря.
Третият вариант мисля, че върви при управление с жила, т.е до известна степен се покрива от пръвия.
Извади музиката и мисля, че ще имаш достатъчно достъп да огледаш точно каква е ситуацията и да видиш проблема.

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Re: Форд КА духа само топло в купето

Мнение от pifivo1 » 20 ное 2012, 19:22

При фиеста МК4 управлението на клапана за топло и студено е електрическо. Предполагам, че и на КА-то е така.
Погледни в двигателният отсек - под чистачките и ще видиш клапана. Там влизат образно казано два маркуча. На клапана има куплунг, възможно е да е заамърсен и буксата да не контактува. Другата възможност е да е повреден самият клапан или оста му да е заседнала. Мисля, че при свалена букса, клапана е отворил и ще духа само топло.При поставена букса трябва да може да се регулира.Третата възможност е повредата да е в самия ключ/потенциометър/ за топло и студено.
Успех!

yvyovchev
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 19 ное 2012, 17:24
Модел на автомобила: Ford KA
Status: Извън линия

Re: Форд КА духа само топло в купето

Мнение от yvyovchev » 20 ное 2012, 20:32

Управлението при мен не е с жило,а електронно...смятам да ида до морга и да закача друг панел(целия панел за топло,студено и степента на духане е с една букса)ако не се оправи ще търся проблема под капака.Благодаря :D

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд КА духа само топло в купето

Мнение от HACKO » 21 ное 2012, 10:41

Блокирал ти е клапана не е управлението.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

yvyovchev
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 19 ное 2012, 17:24
Модел на автомобила: Ford KA
Status: Извън линия

Проблем с парното Форд КА

Мнение от yvyovchev » 16 апр 2013, 17:37

Здравейте,пичове.Имам Форд Ка от 88-ма и цяла зима карах с парно на топло...проблема беше че на студено не работеше.Купих си нов вентил,който е под капака на колата и отваря и затваря кръга,но за съжаление се оказа че проблема не е там.С новия вентил си духа пак само топло.С мултицет замерих на буксата за вентила какво напрежение отива. Отговора е 0.9V ,като при въртене на ключа от топло на студено и обратно,промяна почти няма....напрежението прескача в итервал 0.7-0,8V а за една секунда пада на 0,2V и пак се вдига на 0.8. Някой има ли идея дали ключа е за смяна или проблема е другаде.Благодаря предварително

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Форд КА

Мнение от Любо » 17 апр 2013, 07:43

Да не са зе загладили пъпките на ключа. Ако имаш възможност да тестваш друг ключ ще е най-добре.

yvyovchev
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 19 ное 2012, 17:24
Модел на автомобила: Ford KA
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Форд КА

Мнение от yvyovchev » 17 апр 2013, 08:43

Като въртя ключа се усеща доста добре как прескача по пъпките.Но смятам да ида на морга да пробвам друг ключ.А може ли да има нещо общо с реле....мисля че трябва да има реле някаде по веригата или не?
Сложил съм нов клапан, не е от него....А на букста ми идва винаги 0.9 волта.Ключа ли ще се развален или има някое реле по веригата заминалао??

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Re: Форд КА духа само топло в купето

Мнение от pifivo1 » 17 апр 2013, 08:57

По веригата няма реле. Трябвало е преди слагане на новия клапан да пробваш със свалена букса и при поставена букса дали има някаква промяна в клапана т.е. дали отваря или затваря, за да си сигурен, че не е клапана. Доколкото си спомням един колега Samsungbg беше писал, че клапана се управлява импулсно и се мери с осцилоскоп. С мултимер не става.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното Форд КА

Мнение от samsung_bg » 17 апр 2013, 10:14

yvyovchev написа:Здравейте,пичове.Имам Форд Ка от 88-ма и цяла зима карах с парно на топло...
Както ти е писал колегата, напрежението е импулсно.
С мултицет не може да се види точно какво е.
Мултицета има малко входно съпротивление и показва винаги 14V, не успява да "улови" импулсите.

На теб ти се губят тези 14V... търси ги.

Когато откачиш буксата от клапана, парното работи на макс.
За да се намали(или спре тотално) на клапана трябва да му се подаде някакво напрежение.
Изображение

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта