Форд КА духа само топло в купето
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 19 ное 2012, 17:24
- Модел на автомобила: Ford KA
- Status: Извън линия
Форд КА духа само топло в купето
Вътря копчето на студено и си продължава да духа топло.....ПОМОЩ 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд КА духа само топло в купето
Усещаш ли да се местят клапите?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд КА духа само топло в купето
Незнам при неговото Ка как е изпълнено... то и при мойто незнам, но вариантите са два или три:
1) откачено (скъсано) жило от врътката към клапата, ако управлението е чрез жило.
2) изпускащ вакуум, ако е с вакуумно управления...
3) Ако се управлява иректно клапна за течността за отваряне и затваряне е възможно и самия клапан да се е прецакал и да н езатваря.
Третият вариант мисля, че върви при управление с жила, т.е до известна степен се покрива от пръвия.
Извади музиката и мисля, че ще имаш достатъчно достъп да огледаш точно каква е ситуацията и да видиш проблема.
1) откачено (скъсано) жило от врътката към клапата, ако управлението е чрез жило.
2) изпускащ вакуум, ако е с вакуумно управления...
3) Ако се управлява иректно клапна за течността за отваряне и затваряне е възможно и самия клапан да се е прецакал и да н езатваря.
Третият вариант мисля, че върви при управление с жила, т.е до известна степен се покрива от пръвия.
Извади музиката и мисля, че ще имаш достатъчно достъп да огледаш точно каква е ситуацията и да видиш проблема.
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Re: Форд КА духа само топло в купето
При фиеста МК4 управлението на клапана за топло и студено е електрическо. Предполагам, че и на КА-то е така.
Погледни в двигателният отсек - под чистачките и ще видиш клапана. Там влизат образно казано два маркуча. На клапана има куплунг, възможно е да е заамърсен и буксата да не контактува. Другата възможност е да е повреден самият клапан или оста му да е заседнала. Мисля, че при свалена букса, клапана е отворил и ще духа само топло.При поставена букса трябва да може да се регулира.Третата възможност е повредата да е в самия ключ/потенциометър/ за топло и студено.
Успех!
Погледни в двигателният отсек - под чистачките и ще видиш клапана. Там влизат образно казано два маркуча. На клапана има куплунг, възможно е да е заамърсен и буксата да не контактува. Другата възможност е да е повреден самият клапан или оста му да е заседнала. Мисля, че при свалена букса, клапана е отворил и ще духа само топло.При поставена букса трябва да може да се регулира.Третата възможност е повредата да е в самия ключ/потенциометър/ за топло и студено.
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 19 ное 2012, 17:24
- Модел на автомобила: Ford KA
- Status: Извън линия
Re: Форд КА духа само топло в купето
Управлението при мен не е с жило,а електронно...смятам да ида до морга и да закача друг панел(целия панел за топло,студено и степента на духане е с една букса)ако не се оправи ще търся проблема под капака.Благодаря 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд КА духа само топло в купето
Блокирал ти е клапана не е управлението.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 19 ное 2012, 17:24
- Модел на автомобила: Ford KA
- Status: Извън линия
Проблем с парното Форд КА
Здравейте,пичове.Имам Форд Ка от 88-ма и цяла зима карах с парно на топло...проблема беше че на студено не работеше.Купих си нов вентил,който е под капака на колата и отваря и затваря кръга,но за съжаление се оказа че проблема не е там.С новия вентил си духа пак само топло.С мултицет замерих на буксата за вентила какво напрежение отива. Отговора е 0.9V ,като при въртене на ключа от топло на студено и обратно,промяна почти няма....напрежението прескача в итервал 0.7-0,8V а за една секунда пада на 0,2V и пак се вдига на 0.8. Някой има ли идея дали ключа е за смяна или проблема е другаде.Благодаря предварително
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Форд КА
Да не са зе загладили пъпките на ключа. Ако имаш възможност да тестваш друг ключ ще е най-добре.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 19 ное 2012, 17:24
- Модел на автомобила: Ford KA
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Форд КА
Като въртя ключа се усеща доста добре как прескача по пъпките.Но смятам да ида на морга да пробвам друг ключ.А може ли да има нещо общо с реле....мисля че трябва да има реле някаде по веригата или не?
Сложил съм нов клапан, не е от него....А на букста ми идва винаги 0.9 волта.Ключа ли ще се развален или има някое реле по веригата заминалао??
Сложил съм нов клапан, не е от него....А на букста ми идва винаги 0.9 волта.Ключа ли ще се развален или има някое реле по веригата заминалао??
- pifivo1
- потребител
- Мнения: 349
- Регистриран: 06 май 2007, 10:51
- Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
- Местоположение: гр.Оряхово
- Status: Извън линия
Re: Форд КА духа само топло в купето
По веригата няма реле. Трябвало е преди слагане на новия клапан да пробваш със свалена букса и при поставена букса дали има някаква промяна в клапана т.е. дали отваря или затваря, за да си сигурен, че не е клапана. Доколкото си спомням един колега Samsungbg беше писал, че клапана се управлява импулсно и се мери с осцилоскоп. С мултимер не става.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното Форд КА
Както ти е писал колегата, напрежението е импулсно.yvyovchev написа:Здравейте,пичове.Имам Форд Ка от 88-ма и цяла зима карах с парно на топло...
С мултицет не може да се види точно какво е.
Мултицета има малко входно съпротивление и показва винаги 14V, не успява да "улови" импулсите.
На теб ти се губят тези 14V... търси ги.
Когато откачиш буксата от клапана, парното работи на макс.
За да се намали(или спре тотално) на клапана трябва да му се подаде някакво напрежение.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта