нещо трака след смяна на външен маншон
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 09 мар 2013, 17:02
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v 1996
- Status: Извън линия
нещо трака след смяна на външен маншон
Здравейте колеги нов съм във форума. Въпросът ми е следния-Сменях маншон на полуоската външен. Разглобих и сглобих всичко както си му е реда, но по време на движение взе да се чува шум от рода на крррр---крррр---крррр. Моля ако някой знае от какво може да е да ми помогне. Благодаря ви предварително.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Дай по-подробно описание на проблема. В завой ли го прави,с газ,без газ. Всичко ли е стегнато както трябва,да не си забравил нещо разхлабено.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 09 мар 2013, 17:02
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v 1996
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
с малко газ на права отсечка и на завой. Аз днес го смених и докато се прибера съм минал около километър. Мисля че всичко съм стегнал както трябва
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
Виж я пак. Вдигни я на крик и провери всичко за луфтове. Аз един път бях забравил да си стегна гайките на джантата
и като я пуснех по инерция-никакъв шум. Дам или отнема газ на скорост-някакъв шум като на лагер горе долу. Спрях,почесах кухавицата и се сетих да проверя гайките-затегнах яко и нямаше проблем после. Добре,че имам навика като правя нещо после да покарам и да се ослушвам за шумове,тракания,виеници та минах само около 500-600 метра някъде средно каране,че можеше да ме изпревари предна дясна някъде.

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 09 мар 2013, 17:02
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v 1996
- Status: Извън линия
Re: Спешно!Не мога да сваля полуоската,шарнира се базика с мен
мерси много ако има нещо, утре ще пиша пак
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 09 мар 2013, 17:02
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v 1996
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
Здравейте отново,днес пробвах колата пак, всичко е проверено и стегнато както трябва, но я забелязах че с малко повече газ се усеща това- кррр---кррр. Моля ви помагайте.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
Вдигни я на крик и върти на ръка гумата,или свали гумата и върти пак на ръка само диска да чуеш от къде идва шума. Странно е-казваш,че всичко си направил както трябва,а има шум. Пробвай го тоя вариянт,пък ще го мислиме.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 09 мар 2013, 17:02
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v 1996
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
ходих днес на сервиз и ми казаха,че е лагера, защото не съм затегнал гайката на главината до края. Аз я навих до край и развих 3/4 оборот, а в сервиза ми казаха, че трябва да е навита гайката докрай.
Майстора ми каза това да не ти е руска машина. Кажете ми трябва ли наистина гайката да е завита до край, така няма ли да загрява колелото.
Ако е лагер моля да ми кажете горе долу ориентировъчна цена и ако може някъде да видя какво представлява самия лагер
Майстора ми каза това да не ти е руска машина. Кажете ми трябва ли наистина гайката да е завита до край, така няма ли да загрява колелото.
Ако е лагер моля да ми кажете горе долу ориентировъчна цена и ако може някъде да видя какво представлява самия лагер
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
Трябва да е затегната докрай, но с нужното усилие и без да се връща назад.
А сега звука изчезна ли и защо не са ти затегнали гайката в сервиза?
А сега звука изчезна ли и защо не са ти затегнали гайката в сервиза?
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
Стяга се яко, като развиваше хлабава ли беше?
Лагера, може да бъде един двуредов или два еднакви, няма логика на поставяне трябва да се разглоби и види. И двата вида се стягат до край.
http://drive.bg/index.php?ModelId=1075& ... b76e4fee22
Лагера, може да бъде един двуредов или два еднакви, няма логика на поставяне трябва да се разглоби и види. И двата вида се стягат до край.
http://drive.bg/index.php?ModelId=1075& ... b76e4fee22
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 09 мар 2013, 17:02
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v 1996
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
беше си стегната даста яко с много усилия я развих. Лагерите са два еднакви, защото като извадих главината излезе и външния лагер, но само вътрешната част на лагера и съчмите. Извинявам се че така обяснявам-малко съм невеж. Вътрешния лагер е капсулован може ли външния да не е капсулован и заради това да излиза така
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
Нищо капсуловано няма. Все пак ролки ли се изсипаха или си останаха заедно със сепаратора (онова, което ги държи заедно)?
Стягай и си готов, ако не си повредил главината.
Стягай и си готов, ако не си повредил главината.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 09 мар 2013, 17:02
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v 1996
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
останаха си заедно със сепаратора и си ги поставих така
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
Принципно не трябва да виждаш лагерите при вадене на полуоската, главината ги покрива
. Ти и главината ли сваля и защо?

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 09 мар 2013, 17:02
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v 1996
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
Ами да извадя полуоската сменях маншони
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
Главината не се сваля, само се изнизва полуоската.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
Не е трябвало да сваляш главината. Развиваш само болта на шарнира и гайката на външния накрайник. След като освободиш шенкела от шарнира и накрайника,той остава да виси само на амортисьора и биалетката и можеш да го мърдаш почти навсякъде за да си направиш място за работа и да извадиш полуоската. Както и да е,не си знаел-случва се. Стегни гайката на полуоската яко,чукни и засек със секача и драсни как е положението. Ако трябва да сменяш лагер аз съм пас-не съм го правил и нямам право да пиша-само съм чел по темите как става.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 09 мар 2013, 17:02
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v 1996
- Status: Извън линия
Re: нещо трака след смяна на външен маншон
благодаря ви много
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта