проблем с ръчната ! разрешен!

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

проблем с ръчната ! разрешен!

Мнение от venom4o » 20 сеп 2006, 23:18

НЕ държеше! Смених накладки , натегнах жилото ! ПАК не държи! Направи ми впечатлбение ,че се местят много слабо накладките докато се дърпа ръчната! Може ли нещо да се е износило ?
Последна промяна от venom4o на 25 дек 2007, 23:41, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 21 сеп 2006, 09:41

Аз имах същия проблем и се оказа, че е ръждясал механизма който избутва накладките.Смазах го хубаво и стана перфектно.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 21 сеп 2006, 11:23

и аз имах такъв проблем май бе спекли спирачни цилиндърчета на барабаните отзад. изобщо нямаше спирачки отзад и ръчната не държеше никак добре. може и от механизма да е било за ръчната щото и аз добре ги смазах като разглобявах....

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 21 сеп 2006, 11:43

май тези цилиндърчета са недостатък на форд.И аз правих операция раздвижване на задно цилиндърче скоро.И най учудващо беше че никъде не се продават гумички,а цели цилиндърчета.Понеже реших тъй и тъй съм свалил всичко да ги сменя-а то кво се оказа.....

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 21 сеп 2006, 17:22

За да работи ръчната спирачка трябва да работи механизма за саморегулиране на задните накладки- износват се зъбите на контрата на зъбната рейка. Проблема е че не може да се намери нов в магазините (в МП не съм търсил) с повече късмет от някоя морга.
След като се сглобят барабаните жилото на ръчната спирачка се отпуска максимално, след това спирачките се напомпват няколко пъти за да може механизмът за саморегулиране да заеме работно положение(не е грешка в това положение да се пробват задните спирачки дали изобщо работят), чак след това се регулира обтягането на ръчната спирачка. Така регулирана ръчната спирачка работи през цялата експлоатациа на накладките независимо от тяхното износване.
Задните спирачки страдат също от занижено налягане на течноста която постъпва към тях. Виновен в случая е инерционния разпределител (намира се в двигателния отсег) когато той блокира резултата е перфектни предни спирачки и никакви задни.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 21 сеп 2006, 17:35

HACKO написа:. Виновен в случая е инерционния разпределител (намира се в двигателния отсег) когато той блокира резултата е перфектни предни спирачки и никакви задни.
тая енджаклама при мен се разтече и я разкарах.какви са последствията. щото май си имам спирачки така и толкова време се чесах по мад..те кво е тва

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 21 сеп 2006, 18:14

И аз съм я махнал и толкоз.
По принцип този разпределител предотвратява блокирането на задните колела преди предните при интензивно спиране но на практика освен че имаш и задни спирачки друго влошаване не съм усетил.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 21 сеп 2006, 21:08

цилиндърчетата нямат общо с ръчната при мен! пък едното е чистоново я другото паботи добре проверявал съм ги! напрявих експеримента да махна задните колела от помпата и педала беше твърд и не пропадаше като сега.. как ги сложих и пак пропадна !

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 19 мар 2007, 09:50

Забравил съм да пиша по темата за което се извинявам!
Проблема беше от задържащия механизъм на накладките.. който като натиснеш педала и го пуснеш .. задържа накладката в максимално близко положение до барабана след като го е пуснала.... Има едни много финни зъбчета който се пълнят с ръждив прах и феродоф прах и неможе да блокира...Има още нещо .. отпуснете жилото след като го оправите това защото пак няма да държи .. отпуснете направете 1 клъгче с колата и си го регулирайте .. при мен така започна да държи... Смазах го временно защото бързах ,но скоро ще го разглобявам и ще го чистя обстойно ще снимам и ще покажа какво е за да знаете ако ви се наложи да ремонтирате!
Най Важното е да си регулирате накладките сами в максимално близко до барадана положение защото иначе ръчна НЯМА!

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта