проблем след смяна на ангренажен ремък

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

проблем след смяна на ангренажен ремък

Мнение от kito » 16 юни 2013, 22:51

Здравейте,
и аз да си кажа дерта!
Реших вчера да сменя ремъка на колата, защото като я купих не го направих!
Попитах тук там и накрая в родния ми град Казанлък, един сервиз ми каза така:
сменяме всичко както е по учебник и ти даваме 100 000 км гаранция, което не знаех какво означава "всичко по учебник" и те ми обясниха за Фокус като моя 115 коня бензин, че трябва:
- ролка
- ремък
- зъбно колело на вал!
Като всичко ще ми струва 350 лева с намаленията, защото си поддържам и другите коли там.
Както и да е, поръчаха колелото, защото идваше от Германия и след 2 седмици вчера отидох да го сменям.
Всичко супер, вчера и днес покарах малко в Казанлък и точно преди да тръгна за София се чу странен звук от пред, леко виене!
Помислих, че е нормално! Тръгнах и по пътя няма проблем, до София, където отворих прозорците в задръстване и чух звука пак на празен ход.
Малко по-малко стигнах пред нас и сега накрая виенето бе заместено с брутално чукане. Ужасно тракане, не знам какво да правя. :(
Утре сутрин се обаждам в сервиза да ги питам, ама до Казанлък няма да тръгна така, а и не стига всичко ами се и разболях. :(
Мисля да се обадя в сервиза на моста Чавдар да я погледнат, ама то това тракане ме е страх да отида даже до там! :(
Дайте съвет?
Като се сменя ангренажен ремък, какво може да са направили тия?
Голямо чукане настана! :(
За смяната, необходимо ли е да се махнат и пистовите ремъци?
Страх ме е, не знам какво да я правя! :(

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Свирене около пистовия ремък

Мнение от HACKO » 16 юни 2013, 23:11

kito написа:.... :(
Свържи се с този човек ще ти помогне:
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=11994
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: проблем след смяна на ангренажен ремък

Мнение от kito » 17 юни 2013, 13:54

Благодаря,
писах му, а ЯЛТА ми даде и номера му, за което благодаря!
Репатрирах колата до сервиза му, сега да видим какво ще каже! :(

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: проблем след смяна на ангренажен ремък

Мнение от kito » 19 юни 2013, 11:30

Аз да обясня, какво се оказа като проблем!
Най-общо казано, след смяната на ремък, ролка и зъбно колело, не бяха ми затегнали добре болтовете след това. Хубавото е, че не ми бе превъртял ремъка и според МИТАКА няма щети по двигателя, като начукани клапани например! :)
Всичко се надявам да е ОК, вече! Но е супер ужасно да попаднеш в подобна ситуация, когато колата ти да си е супер добре и изведнъж, поради смяна на консуматив, някой за малко да я осакати!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем след смяна на ангренажен ремък

Мнение от ЯЛТА » 19 юни 2013, 11:35

kito написа:Но е супер ужасно да попаднеш в подобна ситуация, когато колата ти да си е супер добре и изведнъж, поради смяна на консуматив, някой за малко да я осакати!
Не си и първият случай за съжаление.Започвам да си мисля че си правят "хранилка", някои автосервизи.
Но всичко е добре, когато завършва добре.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: проблем след смяна на ангренажен ремък

Мнение от kito » 20 юни 2013, 11:03

Хммм, най-странното е друго!
Търсих и то къде ли не да си сменя ремъка именно поради тази причина! Познати, приятели, форум, опит от сервизи преди това и така в крайна сметка реших там. По-принцип бях много доволен до този момент от тях. На другия Фокус, те ни сменяха съединителя, масла, филтри, и т.н., всичко сме сменяли там. Даже окачването на едно СААБ-че правихме там и всичко бе наред. Сума ти и приятели съм пращал при тях и накрая, точно поради този факт ми направиха отстъпка и ми дадоха 100 000 км гаранция, като смених всичко което ми казаха за да може да важи тази гаранция- зъбно колело, ремък и ролка. Обадих се в сервиза още в Неделя да им кажа, че има проблем ама бе късно и не вдигнаха. Но в Понеделник сутринта им съобщих лошата новина и те казаха, виж какво ще направиш да я погледнат и ако трябва ще дойдем да я вземем от София.
В крайна сметка МИТАКА, като я погледна и каза, че не са били затегнати добре нещата, те ми казаха ОК, плащаме ти разходите и всичко ОК, става ли? И реално така стана, платиха ми ги-цената за репатрирането и сумата, която дадох на МИТАКА. За мен само остана горчивината от тъпата ситуация и разкарването. Но каквото и да си говорим, кой пък друг сервиз би направил така на чиста монета да повярва и да ми плати и то без да са гледали колата те самите. :(
Ей, това не ми е ясно, даваш гаранции и гледаш да си коректен, а правиш такива тъпи грешки! :( Дето се вика, ако бях двигателя бе заминал, щеше 1 камара пари да им струва ремонта, така че на тяхно място просто щях да проверявам нещата поне по два пъти.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем след смяна на ангренажен ремък

Мнение от ЯЛТА » 20 юни 2013, 12:08

Еми ти си вторият известен на мен такъв случай, първият беше на 1.6 tdci. Може би е възможно да има някаква фабрична спецификация която се пропуска,- примерно момент на дозатягане след известен пробег, знае ли човек. Но щом така са откликнали от сервиза извършил ремонта, значи че не е умишлено некачествено извършен, и си държат на имиджа.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: проблем след смяна на ангренажен ремък

Мнение от HACKO » 20 юни 2013, 13:04

Всеки може да сгреши, важно е че не са настъпили драматични последствия и не на последно място, че хората са излезнали коректни и си държат на репутацията (нещо рядко срещано в България).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта