повдигане на Сиера
- zelen4uka
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
- Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
- Status: Извън линия
повдигане на Сиера
Предстои ми смяна на пружини. Иска ми се да повдигна предницата. Някой може ли да ми помогне със съвет?
Ще сменям предни пружини. Продават гумени подложки за пружини от Лада. Става ли с тях?
Ще сменям предни пружини. Продават гумени подложки за пружини от Лада. Става ли с тях?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: повдигане на Сиера
Е тук има някакви силиконови джаджи за тази идея:
http://amortisior.com/bg/?gclid=CMet2fb ... 3godhVcAcA
http://amortisior.com/bg/?gclid=CMet2fb ... 3godhVcAcA
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: повдигане на Сиера
Ако сложиш чисто нови пружини-т.е."несмачкани", не можеш да повдигнеш повече предницата. При окачване тип Макферсон височината на окачването се определя от дължината на пръта на амортисьора. Ако сложиш някакви подложки в или под пружините ще направиш предницата по-твърда и няма да "потъва" толкова. Тогава предницата ще стои повдигната, защото пружините ще се свиват по-трудно. Разбира се това ще се отрази на комфорта.
- zelen4uka
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
- Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: повдигане на Сиера
Днес смених едната пружина. Разбрах, че не може да се подложи нищо под пружината на предните макферсони. Навивах яко за да стегна пружината. Ако се подложи нещо просто не може да се сглоби макферсона.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: повдигане на Сиера
Еми то за отпред е ясно, и да подложиш нещо, само ще вози по твърдо. Повдигането става само отзад. Отпред евентуално с по дълги макферсони може би.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: повдигане на Сиера
Не се вкарвайте в тоя филм.Моята беше с друго окачване. Предполагам от дизелова Сиера, защото там моторът е значително по-тежък от бензиновия. Добрата новина е,че става като танк.Де да имаше начин и Мондеото да го вдигна толкова....Това бордюри, коловози по една педя...за нищо ги нямаше баба Сиера.
Тази височина обаче се отразява много лошо на стабилността. Над 120 си е направо страшно да се кара.Предницата е по-висока от задницата, още на 80-90 се усеща как въздушната струя я повдига от пътя.При разминаване с камион направо подскача и бяга настрани.
Със задницата обратно-там не може да се направи кой знае какво, защото се губи геометрията.Окачването е такова-при натоварване заднцата се "разкрачва", ако се сложат по-високи пружини, става като заден мост на ТАТРА-колелата се събират.
Тази височина обаче се отразява много лошо на стабилността. Над 120 си е направо страшно да се кара.Предницата е по-висока от задницата, още на 80-90 се усеща как въздушната струя я повдига от пътя.При разминаване с камион направо подскача и бяга настрани.
Със задницата обратно-там не може да се направи кой знае какво, защото се губи геометрията.Окачването е такова-при натоварване заднцата се "разкрачва", ако се сложат по-високи пружини, става като заден мост на ТАТРА-колелата се събират.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: повдигане на Сиера
Едно време моите приятеи изрязваха заварките на долното легло на пружината към тръбата на амортисьора и го местеха нагоре с 2-3 см. Така повдигаха.
Аз като си сложих други пружини и височината се увеличи. Амортиьсорът е сгънат нормално, пълната му дължина не ни интересува ако не повдигаме с 10 см. Това във връзка с цитата по-долу го пиша.
Може, но не с първобитни интструменти. Аз имам лост за макферсон (усилва натиска от 6 до 8 пъти), пружината докато опре витка във витка, мога да сглобявам и разглобявам. Със скоби не става, сигурно така си опитал.zelen4uka написа:Днес смених едната пружина. Разбрах, че не може да се подложи нищо под пружината на предните макферсони. Навивах яко за да стегна пружината. Ако се подложи нещо просто не може да се сглоби макферсона.
Аз като си сложих други пружини и височината се увеличи. Амортиьсорът е сгънат нормално, пълната му дължина не ни интересува ако не повдигаме с 10 см. Това във връзка с цитата по-долу го пиша.
Peet написа:Ако сложиш чисто нови пружини-т.е."несмачкани", не можеш да повдигнеш повече предницата. При окачване тип Макферсон височината на окачването се определя от дължината на пръта на амортисьора. Ако сложиш някакви подложки в или под пружините ще направиш предницата по-твърда и няма да "потъва" толкова. Тогава предницата ще стои повдигната, защото пружините ще се свиват по-трудно. Разбира се това ще се отрази на комфорта.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта