Охлаждане
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Охлаждане
Прегледах всички теми,които намерих във форума относно моя проблем.
Става въпрос за включване на вентилатора на парното по време на движение. Стрелката стои точно по средата и вентилатора работи, горната тръба е гореща,а долната топла,съответно радиатора не е топъл и вентилатора не духа топъл въздух. От коментарите се ориентирах да сменя термостата. Вчера я направих тая работа,но но се оказа че проблема не е бил там. От първата проба за около 300метра вентилатора отново се включи.
Проблемът ми се появи в деня в който ми сложиха газовото. Според сервиза то е вързано правилно и не би трябвало да оказва влияние. Според други вероятно климатика прави нещо,защото вчера ми се включи и перката за климатика, а той не беше включен.
Не знам какво да я правя, друг сервиз ли да търся? За климатика ли за газовото ли
Някой сблъсквал ли се е с това нещо?
Става въпрос за включване на вентилатора на парното по време на движение. Стрелката стои точно по средата и вентилатора работи, горната тръба е гореща,а долната топла,съответно радиатора не е топъл и вентилатора не духа топъл въздух. От коментарите се ориентирах да сменя термостата. Вчера я направих тая работа,но но се оказа че проблема не е бил там. От първата проба за около 300метра вентилатора отново се включи.
Проблемът ми се появи в деня в който ми сложиха газовото. Според сервиза то е вързано правилно и не би трябвало да оказва влияние. Според други вероятно климатика прави нещо,защото вчера ми се включи и перката за климатика, а той не беше включен.
Не знам какво да я правя, друг сервиз ли да търся? За климатика ли за газовото ли

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Тази перка не е само за климатика.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Добре,айде така да си задам въпроса - Защо ми се включва перката за охлаждане,като всъщност нищо не се охлажда?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Охлаждаш течността, която циркулира в двигателя и поддържа номинална работна температура.
Ако тръгват директно и двете перки, без да е пуснат климатика, значи има някъде проблем- в авариен режим се включват всички перки.
Най-вероятно, като са монтирали ГИ, нещо са объркали.
Виж и тази тема- http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=58611
Когато пуснеш климатик се включват всички перки.Вентилатора ти трябва да се включва на 103 градуса на първа степен и на 108 на втора съответно ако си с два вентилатора единия и после другия.
Ако тръгват директно и двете перки, без да е пуснат климатика, значи има някъде проблем- в авариен режим се включват всички перки.
Най-вероятно, като са монтирали ГИ, нещо са объркали.
Виж и тази тема- http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=58611

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Тази не съм я чел. Както си и мислех тия дни ще отида до газаджиите да си поогледат работата. След което ще пиша какво е станало. Явно доста хора се сблъскват с този проблем...
Хич не разбирам от коли,но пробвах само на бензин и проблема пак се появява. А си мисля че в такъв случай би трябвало да го няма. Или нацяло да изкарам маркучите на газовото и да я вържа както си беше преди "икономията".Така ще знам със сигурност,че проблема е от това.
Хич не разбирам от коли,но пробвах само на бензин и проблема пак се появява. А си мисля че в такъв случай би трябвало да го няма. Или нацяло да изкарам маркучите на газовото и да я вържа както си беше преди "икономията".Така ще знам със сигурност,че проблема е от това.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Не, проблема не е в това, че подаваш газ или бензин, а някъде по охладителната система.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
От линка с темата,която ми прати би трябвало да се разбира начина на вързване на изпарителя. При човека от Пловдив първоначално е бил за големия кръг след термостата.След което го поправят на и за парното . В сервиза вчера ми казаха,че моят е вързан към малкия кръг,което няма нищо общо с горното... Утре ще я карам на проверка за вързването на газовото да видим какво ще кажат.
madboy Благодаря ти за линка
madboy Благодаря ти за линка

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Чакай малко, дай да уточним кой вентилатор се включва.
Вентилатора, който духа топло/студено в купето или този до радиатора отпред?chaikatabs написа:......
Става въпрос за включване на вентилатора на парното по време на движение. .....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Вентилатора отпред,който е до радиатора /моя грешка/.
Днес ходих до един сервиз за газови уредби и според тях моето газово е вързано както трябва и не би трябвало да има проблем. Усъмниха се,че климатика може да прави номера и от там ходих при уж най-добрия майстор на климатици в Бургас. Който така и не разбра защо ме пращат при него,при положение че аз проблем с климатика няма. Преди 2м. го дозаредих и работи перфектно. Той пък се съмнява в датчика за температурата ,но това все пак не е и негова работа. Друга възможност била недобре обезвъздушен двигател,но аз имам парно в което нямало логика...
Днес ходих до един сервиз за газови уредби и според тях моето газово е вързано както трябва и не би трябвало да има проблем. Усъмниха се,че климатика може да прави номера и от там ходих при уж най-добрия майстор на климатици в Бургас. Който така и не разбра защо ме пращат при него,при положение че аз проблем с климатика няма. Преди 2м. го дозаредих и работи перфектно. Той пък се съмнява в датчика за температурата ,но това все пак не е и негова работа. Друга възможност била недобре обезвъздушен двигател,но аз имам парно в което нямало логика...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Провери буксата на датчика, да не би като са слагали уредбата да са я разместили или скъсали някой кабел. Вентилатора се включва от компютъра а на него му е зададено ако няма връзка с датчика, да включи вентилатора за да предотврати прегряване (авариен режим).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Ще проверя...
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Я влез в тест режим и виж при каква температура се включват перките.Би трябвало при 103 гр.да тръгват.Друга възможност е недобро обезвъздушаване,от което водата в главата е с много висока температура а датчика който включва перките е там
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Я прочети темата фокус 1,6 зетек -странен проблем прегряване която е втора в раздел двигател и трансмисия и ще си дадеш отговор на твоя проблем
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Перката се включва нормално на 103. Проблема е че прекалено бързо ги вдига тия градуси,преди монтажа на газовото нямах такъв проблем. Сега на външна температура около 2 градуса колата ми се охлажда
Не можах да намеря майстор в Бургас да ми направи тоя байпас на маркучите - било глупост,а аз не мога да се хвана защото гледам колата почти като камък...

-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Не ти отваря термостата.Прочети внимателно темата за прегряване 1,6 първата или втората в раздера и ще разбереш
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
cvetan.cenkov
Изчетох я най-накрая цялата тема,от която се разбира че трябва да се смени термостата - оригинален от Форд на 74гр. /сега съм с такъв,но менте за 25лв./ и да се направи пустия байпас.
Явно пак ще сменям термостат,но проблема с байпаса си остава. Както казах вече в Бургас не мога да си намеря майстор,който да го направи,пък камоли и както трябва...
Изчетох я най-накрая цялата тема,от която се разбира че трябва да се смени термостата - оригинален от Форд на 74гр. /сега съм с такъв,но менте за 25лв./ и да се направи пустия байпас.
Явно пак ще сменям термостат,но проблема с байпаса си остава. Както казах вече в Бургас не мога да си намеря майстор,който да го направи,пък камоли и както трябва...
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Няма бутон Промени,за това пиша нов коментар.
Значи днес имах едно извънградско излизане и направих колата в Тест режим. На 103/104градуса се включва вентилатор,но не знам коя степен. При нормално каране 90км/ч температурата не пада под 105-106. На нагорнища дига 110/115 и стрелката отива към червената зона. Като освободя от скорост за 2-3 секунди се връща в нормално положение, уж би трябвало да е 90гр.,а ми показва около 98 до 101. Иначе вентилатора се изключва на 100 втората степен и на 99 първата.
Значи днес имах едно извънградско излизане и направих колата в Тест режим. На 103/104градуса се включва вентилатор,но не знам коя степен. При нормално каране 90км/ч температурата не пада под 105-106. На нагорнища дига 110/115 и стрелката отива към червената зона. Като освободя от скорост за 2-3 секунди се връща в нормално положение, уж би трябвало да е 90гр.,а ми показва около 98 до 101. Иначе вентилатора се изключва на 100 втората степен и на 99 първата.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Това 90градуса дето го пише на уреда на таблото е само за успокоение. Инак 100-120градуса за съвременен мотор си е напълно нормално. Въпроса е дали ще се държи по аналогичен начин в летните жеги.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Тъкмо четох такива коментари за 90-те гр. Това не е от значение,при мен проблема е друг. Като се оправи времето ще пробвам да кача снимка поне на изпарителя . Никой не може да ме убеди,че този проблем е случайност или другото "карай си я така и се радвай,че ти работят перките",което е абсурдно. Ама от сервиза за газовото казват,че е направено както трябва. И ми вързват ръцете така. Да ги бия ли вече?
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 15 окт 2011, 00:46
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.6 / 74kw / 2000
С Газ - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Охлаждане
Миналата седмица бях в сервиза на Форд. Смениха ми термостата на 74гр. и явно я обезвъздушиха както трябва. За проба на съвсем леко нагорнище /Сарафово / с 160км/ч в Тест режим ми вдигна 103гр. което намирам за добре,защото преди щеше да е на около 115гр.
Предната седмица друг Фокус с моя проблем е бил при тях включително и за байпас. За маркучите искат около 150лв. и към 40лв. труд... Ако проблема не се появи отново ще я карам така.
Само да кажа,че при нормално каране си държи около 95-98гр.

Предната седмица друг Фокус с моя проблем е бил при тях включително и за байпас. За маркучите искат около 150лв. и към 40лв. труд... Ако проблема не се появи отново ще я карам така.
Само да кажа,че при нормално каране си държи около 95-98гр.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта