проблем с климатика на мондео МК2
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 мар 2013, 15:17
- Модел на автомобила: Mondeo 2 kombi
- Status: Извън линия
проблем с климатика на мондео МК2
Здравейте,
неможах да намеря решение на моя проблем за това задавам въпроса си тук,и се надявам някой да може да ми отговори.
Смених датчик на климатика на мондеото който се намира над казанчето за течността на чистачките,цената му е 120 лв.
климатика тръгна много добре,но се появи следния промлем.Когато оставя колата на слънце цял ден,после климатика не тръгва,
карам около 15 км оставям колата да си почине 20 /30 мин. и хоп климатика тръгва.
Фреон има, няма никакъв теч.
неможах да намеря решение на моя проблем за това задавам въпроса си тук,и се надявам някой да може да ми отговори.
Смених датчик на климатика на мондеото който се намира над казанчето за течността на чистачките,цената му е 120 лв.
климатика тръгна много добре,но се появи следния промлем.Когато оставя колата на слънце цял ден,после климатика не тръгва,
карам около 15 км оставям колата да си почине 20 /30 мин. и хоп климатика тръгва.
Фреон има, няма никакъв теч.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: проблем с климатика на мондео МК2
Климатик или климатроник?angel.krastev написа:Здравейте,
неможах да намеря решение на моя проблем за това задавам въпроса си тук,и се надявам някой да може да ми отговори.
Смених датчик на климатика на мондеото който се намира над казанчето за течността на чистачките,цената му е 120 лв.
климатика тръгна много добре,но се появи следния промлем.Когато оставя колата на слънце цял ден,после климатика не тръгва,
карам около 15 км оставям колата да си почине 20 /30 мин. и хоп климатика тръгва.
Фреон има, няма никакъв теч.
Да не е презареден с повече от нужният фреон, което да води до повишаване на налягането в системата при загряване? Малко не е вероятно чак толкова да се презареди, ама знае ли човек...
Дай описание на работата, когато успее да включи - до какви обороти е зацепен компресора, на празен ход изключва ли от време на време и през какъв интервал.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 мар 2013, 15:17
- Модел на автомобила: Mondeo 2 kombi
- Status: Извън линия
Re: проблем с климатика на мондео МК2
Климатроник е,извинявам се, след смяната на датчика е зареден с апарат за диагностика на климатици.
Човека който извърши процедурата каза ,че всичко е според изискванията и зарежда толкова колкото е по каталог.
А иначе за оборотите,предполагам питаш за тези на двигателя защото само тях мога да кажа,1100 за около 15 мин и след това на 1000.
А компресора включва и изключва на интервали около 10 мин докато достигне температурата и после м/у 15 и 20 мин.
Но това са не много точни данни утре ще го наблюдавам по-внимателно и пак ще пиша.
Човека който извърши процедурата каза ,че всичко е според изискванията и зарежда толкова колкото е по каталог.
А иначе за оборотите,предполагам питаш за тези на двигателя защото само тях мога да кажа,1100 за около 15 мин и след това на 1000.
А компресора включва и изключва на интервали около 10 мин докато достигне температурата и после м/у 15 и 20 мин.
Но това са не много точни данни утре ще го наблюдавам по-внимателно и пак ще пиша.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: проблем с климатика на мондео МК2
Щом е климатроник, или настройка на софтуера му или температурен датчик не му позволява да тръгне, докато някоя температура не влезе в зададеният работен температурен диапазон. Затова питах, дали е климатроник. Примерно, датчик за температура в купето отчита 65-70° и софтуерът "пази" климатичната система, докато вентилаторът не продуха въздуха в купето и температурата не падне до 50° или просто приема, че датчикът не работи и пак не тръгва. Вземи си едно алуминиево фолио за предно стъкло и пробвай, дали ако опазиш таблото (под което са вътрешните датчици) от висока температура, системата няма да заработи нормално. Също така, можеш да пробваш, дали няма да тръгне веднага или поне по-рано при задание 25-27°, ако има заложена някаква максимално допустима разлика в температурите измерено/зададено.angel.krastev написа:Климатроник е,извинявам се, след смяната на датчика е зареден с апарат за диагностика на климатици.
Човека който извърши процедурата каза ,че всичко е според изискванията и зарежда толкова колкото е по каталог.
А иначе за оборотите,предполагам питаш за тези на двигателя защото само тях мога да кажа,1100 за около 15 мин и след това на 1000.
А компресора включва и изключва на интервали около 10 мин докато достигне температурата и после м/у 15 и 20 мин.
Но това са не много точни данни утре ще го наблюдавам по-внимателно и пак ще пиша.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 мар 2013, 15:17
- Модел на автомобила: Mondeo 2 kombi
- Status: Извън линия
Re: проблем с климатика на мондео МК2
Благодаря много,
ще пробвам с фолиото ако не стане пак ще сменям датчици.
ще пробвам с фолиото ако не стане пак ще сменям датчици.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с климатика на мондео МК2
Здравей колега. Пробвай с теста за грешки,може да покаже нещо и да те насочи към проблема.
Поздрави
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта