Ескорта не пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
enviro
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
Модел на автомобила: коли музика тунинг
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Ескорта не пали

Мнение от enviro » 15 авг 2013, 15:41

Форда нещо неможе да пали от доста време и днес сутринта като му подавах контакт забелязах че пак релето не се чува като изключва, къде се намира това реле да го сменя току виж се оправи. Защото няма логика да е от свещите според мен тъй като като запаля един път после да неможе да пали. Пък ми се разката фамилията да будат често за да запаля :D 95год ескорт 1.8 ТД 90к.с.
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."

Department of Security and Safety

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от specialista » 15 авг 2013, 17:51

Толкова много са причините да не може да запали че се чудя какво да ти кажа.Трябва ти доктор!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

enviro
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
Модел на автомобила: коли музика тунинг
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от enviro » 15 авг 2013, 23:58

Да за жалост трябва на доктор да го водя, имало тук в Бургас някакъв Бай Иван форд-а само с фордове работил и много ги ччувал доста ми го хвалят и утре ако ми остане време ще го посетя и аз
A някой неможе ли да ми каже къде се намира самото реле за да го погледна и сменя направо? :)
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."

Department of Security and Safety

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от ЯЛТА » 16 авг 2013, 00:10

enviro написа: Пък ми се разката фамилията да бутат често за да запаля :D 95год ескорт 1.8 ТД 90к.с.
След серия от "бутане" за палене, ще прескочи ангренажен ремък, и това ще ти доведе 400 + - пари-разход. Не е само до свещи, трябва ти точно Specialista,- писал над мен.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

enviro
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
Модел на автомобила: коли музика тунинг
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от enviro » 16 авг 2013, 18:47

Да но неможах да сваря сервиза днес :( дано утре работи, може ли да ми обясните как с пробна лампа да изпробвам свещите кое къде да закача плюс от акумулатора или? Искам да изляза сега да го пробвам това.За всеки случай
Не е от свещите сега ги пробвах но без последната тъй като неможах да стигна до нея а и взе доста да духа вятър, подадох на контакт но релето не щратква както преди, преди винаги като подам на контакт и ми изгасва лампата но паля чак когато ми изкл релето, но сега не се чува кога изключва и дали изобщо изключва :(
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."

Department of Security and Safety

enviro
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
Модел на автомобила: коли музика тунинг
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от enviro » 17 авг 2013, 22:33

Днес ходих на еладжия , замери ми акумулатора и ме накара да изгася при въртене падаше до 9в. но после закачи мултицета на свещите и видя че релето за подгряване не изключва накара ме да купя ново, купих ново сега ще трябва да заредя и акумулатора ми се струва тъй като предполагам че щом свещите греят непрекъснато и фаровете постоянно светят динамото неможе да смогне да зареди акумулатора. Дано да е от това
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."

Department of Security and Safety

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от specialista » 17 авг 2013, 23:02

Я кажи кога разбра че релето на свещите не изключва? Този човек знае ли че има подгрев и след като стартираш за пределен период от време?
Когато все пак запалиш какво напрежение подържа генератора в системата?
Пздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

enviro
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
Модел на автомобила: коли музика тунинг
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от enviro » 17 авг 2013, 23:44

specialista написа:Я кажи кога разбра че релето на свещите не изключва? Този човек знае ли че има подгрев и след като стартираш за пределен период от време?
Когато все пак запалиш какво напрежение подържа генератора в системата?
Пздрави!
Колата работише доста, той след 4-5 мин може би закачи мултицета на свеща и пишеше 12волта, след още 2-3 мин изключи релето, генератора подържа около 13,75 някаде доколкото помня но утре може да си го замеря и аз де. След като сложих новото реле сложих една пробна лампа на свещите и минуса на акумалтора подадох контакт и след няколко секунди лампата изключи, и релето сега го чувам както преди че изключва. т.е. предполагам че е било заминало предното, сега се надявам акумулатора като се зареди и да си паля без проблем и да се окаже че е точно от това че свещите греят непрекъснато и тормозят още повече акумулатора. _friends_
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."

Department of Security and Safety

enviro
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
Модел на автомобила: коли музика тунинг
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от enviro » 07 сеп 2013, 21:27

От акумулатора било имал пробита клетка , но сега ми дадоха една варта временно нова 55ah, на сутринта видях че пак се мъчи докато запали, чудя се вече че аман от майстори , мога ли някакси да проверя дали имам някаде оттечка? или с обикновен мултицет няма как да се разбере, сега оставих колата и утре сутринта ще измеря акумулатора, обясниха ми че когато колата е в покой трябвало тока да пада до 12,5в а утре вечер ще махна и двете клеми и на другата сутрин когато ги сложа ще видя как ще запали , вече аман от този форд. :(
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."

Department of Security and Safety

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от HACKO » 08 сеп 2013, 09:31

Ами ти със 55А акумулатор палиш Дизел и се оплакваш, че върти мудно, радвай се че изобщо е завъртял. Ама и този дето ти го е дал, явно вече го е прежалил, защото ако продължиш да го мъчиш ще го повредиш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

enviro
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
Модел на автомобила: коли музика тунинг
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от enviro » 08 сеп 2013, 17:06

HACKO написа:Ами ти със 55А акумулатор палиш Дизел и се оплакваш, че върти мудно, радвай се че изобщо е завъртял. Ама и този дето ти го е дал, явно вече го е прежалил, защото ако продължиш да го мъчиш ще го повредиш.
Даже не е 55 а 52ah :Д взех го да го ползвам 4-5 дни дано няма проблем и да не го повредя , просто чакам да престигне моят в сряда ще е тук най късно, 74Аh дано е достатъчен :)
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."

Department of Security and Safety

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от mi6o » 08 сеп 2013, 17:45

Здравей колега. Както е казал колегата Наско акумулатора е прекалено слаб за дизел. С 74А вече е друго нещо. Работил съм в магазин и сервиз за акумулатори-в покой здравия акумулатор показва 12 в. или малко повече,при палене (докато върти стартера) мисля,че не трябваше да пада под 10 в.,при включени консуматори и работещ двигател на празни обороти-фаровете на къси светлини и вентилатора на парното на втора степен трябва да показва между 13,50 и 14,50 в. зареждане от алтернатора. Утечката трябваше да е не повече от 0,5,но не помня точно на каква имервателна единица се слагаше мултицета (май беше на омове,но не съм сигурен) а и повечето от мултицетите бяха с изтрити надписи по тях и си знаехме на изуст къде трябваше да слагаме копчето :) . Утечката се мери при вдигнати стъкла,спряно радио (махнат панел),заключена с алармата или с ключа-както я оставяш пред блока примерно вечерта или за дълго време някъде. При нас са идвали хора с нови акумулатори изтощени само от едно плафонче в багажника,което като затвориш капака продължава да свети (поради някаква повреда) и не го виждаш-при седан и хечбек купетата става така,на комбитата се вижда. Дано да съм бил полезен.
Поздрави

enviro
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
Модел на автомобила: коли музика тунинг
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от enviro » 09 сеп 2013, 23:39

Няма утечка, днес ми го замериха и ми казаха че съм в нормите 0,02 , чакам с нетърпение този акумулатор казаха ми че в четвъртъй ще е тук 74ah 680 стартов ток, ще видим какво ще стане с него , интересно че днеска минах 420км и като спрях за 5 мин и мъча да запаля и трудно запалих , забелязах следните неща днес когато бях на преглед, 1-во стартера едната му гайка беше развита и момчето я стегна но ми каза да ги сваля почистя добре с шкурка и да сложа нови гайки, 2-ро ремъка на динамото има дупка интересно как се е получила, утре по обяд ще купя ремък и ще отида да ми го поставят, и ако имам време ще почистя кабелите на стартера.
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."

Department of Security and Safety

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от HACKO » 10 сеп 2013, 08:52

Може и стартера да иска ревизия, четки, втулки, почистване, смазване (където трябва), но първо сложи новия акумулатор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

enviro
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
Модел на автомобила: коли музика тунинг
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от enviro » 10 сеп 2013, 14:30

HACKO написа:Може и стартера да иска ревизия, четки, втулки, почистване, смазване (където трябва), но първо сложи новия акумулатор.
Стартерта беше свален почистен както си му е реда и майстора дори каза че ми дава гаранция за много време че няма да имам проблеми, почисти го преди 4-5 месеца :D Нямам търпение и аз да ми престигне в четвъртък сутринта акумулатора и да го сложа.
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."

Department of Security and Safety

enviro
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 авг 2007, 17:42
Модел на автомобила: коли музика тунинг
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорта не пали

Мнение от enviro » 11 сеп 2013, 17:15

Днес ми пристигна акумулатора сложих го , и много добре се представя колата или поне за сега, ще я видя утре сутринта като е студена как ще запали надявам се всичко да е готово и да нямам проблеми вече че голям ужас :D Благодаря на всички отзовали се в темата. _friends_
"Еми то и лабораториите за амфетамини защо ги разбиват като вътре няма стока в повечето случай."

Department of Security and Safety

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта