Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
ludmilbv
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 07 юни 2013, 21:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 HCS (1992)
Status: Извън линия

Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от ludmilbv » 11 сеп 2013, 21:54

Здравейте колеги,
Побеля ми главата с моята Фиеста. Проблемите са следните: Сутрин на студена кола пали на БЕНЗИН от третото-четвъртото въртене. Като запали не може да да се форсира както трябва натискам педала на газта и изобщо не се форсира. При леко натискане постепенно започва да се форсира и в един момент на 1000 оборота примерно като задържа работи, после 1500 оборота задържам 30-40 секунди след 3-5 минути мъки може да задържи що годе някакви обороти и може да се пробвам да тръгна. В началото при палене няма шанс да тръгна от място на БЕНЗИН. Независимо дали колата е студена или е ТОПЛА. Натискам педала и изобщо не се форсира ДВИГАТЕЛЯ. Включа ли на ГАЗ нямам грижи и веднага тръгва колата (както и правя) но идва зима и искам да я оправя.
Когато колата е в движение на 3 или 4 скорост да речем и включа от ГАЗ на БЕНЗИН на път 1-2км примерно кюфка малко напред-назад и тръгва и се оправя и върви идеално на БЕНЗИН докато не изключа от контактния ключ изключа ли и след път 5-10км примерно всичко на ново НЕ мога да тръгна от място на бензин трябва да включа на ГАЗ да стигна до 3-4 скорост и после на БЕНЗИН по придърпва малко и пак се оправя.
Пусках я на компютър с MotorTest мисля беше програмата изписа: Богата горивна смес. Проблем при MAP сензора. От работяща кола свалих МАП сензор и го сложих на мойта всичко е същото.
Бях се насочил към ПОТЕНЦИОМЕТЪРА за определяне положенитео на ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА, намерих го в КОСЕР но е 112лв. не ми се рискува да ги дам да пробвам. Мислех първо за ДЮЗА сложих добавка в бензина но няма резултат. На дълъг път минах 100км на БЕНЗИН след посочените по-горе процедури но резултат няма. Интересува ме от какво би могло да бъде ? Пробвах да махна маркуча на МАП сензора и го запуших с пръст от към двигатела колата почна да се форсира идеално на място но като пробвах да тръгна със запушен маркуч придърпва и няма мошност не може да върви. Пробвах да запаля и пробвам без температурен датчик, без ЛАМБА сонда датчик никакъв резултат.
Сменил съм въздушен, бензинов филтър, свещи. Мотора работи добре на ГАЗ малко ми е по-висок разхода но върви идеално. Преди извън града 6,5-6,6 сега е към 7 извън града на газ.
Моля ако някой е имал опит да опише какви са проблемите при ДЮЗА, при ПОТЕНЦИОМЕТЪРА на ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА, пък вече се замислям и за КОМПЮТЪРА ???
МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1638
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от fordmaniac » 12 сеп 2013, 09:24

При такава ситуация карам клиентите да ми оставят колата, за да мога да я запаля сутринта с навързани уреди и кодочетец и да следя данните на студено. Така се получава най-пълна картина от диагностиката и то точно в режимите с проблеми.
Иначе са експерименти от типа смяна на ТПС, смяна на дюза, смяна на стъпков мотор ... и ако се уцели може и да тръгне.
Единственото по вероятно в твоя случай, е че заради каране на газ, дюзата се нуждае от чистене с ултра звук.
Поздрави

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от HACKO » 12 сеп 2013, 19:40

Не знам как този "мотор тест" е успял да прочете протокола на твоя компютър, но това са типични признаци на бедна смес. Ако превключиш на Бензин при топъл двигател, със сигурност ще работи нормално.
Както каза колегата, трябва да се направят съответни замервания и тестове, но най-вероятно е в следствие работата на Газ. В краен случай се научаваш да палиш на Газ и толкова.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

ludmilbv
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 07 юни 2013, 21:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 HCS (1992)
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от ludmilbv » 12 сеп 2013, 21:51

Точно колега, объркал съм се бедна горивна смес написа програмата (с две думи повече гориво влиза, по-малко кислород). На топъл двигател в движение като превключа на БЕНЗИН малко придърпва и след известно време колата се оправя и съм пробвал и в града и извън града докато неизключа мотора може да мина много км. и няма проблем. Спра ли и пали веднага, но няма мощност да тръгна.
Решил съм да я оправя, ще пиша като имам резултат. Като цена почистването на Дюзата как върви ?
Да е от някой датчик и да лъже колата, че е сутрин топла, а тя е студено или през цялото време да лъже нещо колата. Идея нещо да пробвам ??

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от OgiDogi » 13 сеп 2013, 07:30

ludmilbv написа:Точно колега, объркал съм се бедна горивна смес написа програмата (с две думи повече гориво влиза, по-малко кислород). На топъл двигател в движение като превключа на БЕНЗИН малко придърпва и след известно време колата се оправя и съм пробвал и в града и извън града докато неизключа мотора може да мина много км. и няма проблем. Спра ли и пали веднага, но няма мощност да тръгна.
Решил съм да я оправя, ще пиша като имам резултат. Като цена почистването на Дюзата как върви ?
Да е от някой датчик и да лъже колата, че е сутрин топла, а тя е студено или през цялото време да лъже нещо колата. Идея нещо да пробвам ??
Забрави за бедна/богата смес и погледни какво съм писал тук и тук за старият бензин. Върху стария си сипал нов и затова, като поработи на бензин, се поразмесват двата от помпата и горе-долу се оправя работата. Минаваш на газ, спира помпата и старият бензин пак пада на дъното и влиза първи при минаване обратно на бензин.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1638
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от fordmaniac » 13 сеп 2013, 08:29

OgiDogi написа:Върху стария си сипал нов и затова, като поработи на бензин, се поразмесват двата от помпата и горе-долу се оправя работата. Минаваш на газ, спира помпата и старият бензин пак пада на дъното и влиза първи при минаване обратно на бензин.
Извинявай, ама тази теория със стария бензин сериозно ли я вярваш?? Да се отделят леките от тежките фракции може във флотационната кула на нефтохима, която е неподвижна, ама в резервоара на движешта се и друсаща се по нашите пътища кола?! Бъркаш помпата с миксер, дето ги размесва, а и доста коли помпата при работа на газ не е спряна.
Този автомобил е подложен на експериментално лечение http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 49#p467525 без нужните знания и ще продължава да измъчва собственика си с кофти поведение. А е мотор, който винаги съм харесвал : долновалов с верига и едно моно за добавка! Поддръжка: регулиране на клапани на 10 000 км и дреболии! Супер за хора с по-спокоен стил на каране.
Поздрави

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от HACKO » 13 сеп 2013, 08:48

Може, ама трябва да минат 5-10 години, виждал съм го в армията на строеви коли, които не са мърдали с години, в резервоара има тъмнокафява течност, която мирише особено.
Колегата крие откъде е, но ако иска да кара на Бензин, колата ще трябва да се прегледа сериозно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от OgiDogi » 13 сеп 2013, 18:14

fordmaniac написа:
OgiDogi написа:Върху стария си сипал нов и затова, като поработи на бензин, се поразмесват двата от помпата и горе-долу се оправя работата. Минаваш на газ, спира помпата и старият бензин пак пада на дъното и влиза първи при минаване обратно на бензин.
Извинявай, ама тази теория със стария бензин сериозно ли я вярваш?? Да се отделят леките от тежките фракции може във флотационната кула на нефтохима, която е неподвижна, ама в резервоара на движешта се и друсаща се по нашите пътища кола?! Бъркаш помпата с миксер, дето ги размесва, а и доста коли помпата при работа на газ не е спряна.
Този автомобил е подложен на експериментално лечение http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 49#p467525 без нужните знания и ще продължава да измъчва собственика си с кофти поведение. А е мотор, който винаги съм харесвал : долновалов с верига и едно моно за добавка! Поддръжка: регулиране на клапани на 10 000 км и дреболии! Супер за хора с по-спокоен стил на каране.
Поздрави
Не само да вярвам, ами съм демонстрирал на собственика на един SEAT със същите симптоми, как след неколкократно разклащане на купето колата си пали през прозореца и като даваш газ не хълца и не се замисля дали да ускорява. Предният ден ми донесе да му сменям горивна помпа (защото смятал, че е от нея) и сипа за 20 лева бензин, на следващият идва и вика "Вчера вървеше много добре, сутринта пак същото като преди". И не е само този SEAT, а и доста други коли на газ - миришат ли на ацетон, като вдигнеш капака, почти сигурно имат проблеми с ускоряването и празният ход на бензин. Сещай се каква е причината.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

ludmilbv
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 07 юни 2013, 21:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 HCS (1992)
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от ludmilbv » 13 сеп 2013, 18:40

Колеги аз новата седмица ще я вкарвам да я правят. Това което искам да кажа че не е самолечение а исках ако е нещо просто и което може да пробвам да го пробвам. Защото като оставя колата може да е дюза, може да е бензин и т.н. и ще го направят а може да ми кажат 2-3 неща и двойно тройно пари. Може да е някой ДАТЧИК и от това да е всичко затова се допитах до вас. Това не ми се иска да стане, но явно няма да има начин. Човека, който ще ми я прави каза че се съмнява в дюза и новата седмица ще я вкарвам да я прави дано да е прав. Поне работи с много фирми ще пробва всичко - ако се съмнява в потенциометър, датчици. А единственото което съм направил е да изолирам кабелите на потенциометъра и никой не се съмнява че работи той май.
Ще ви пиша какво е станало. До Март месец 2013 години всеки ден съм я палил на бензин и по 1-2 км съм миналвал преди да включа на ГАЗ така че не е седял бензина и вингаи съм имал поне 15л. бензин. Зимно време докато не вдигне температура на буква М не съм минавал на ГАЗ. Гледал съм си я и съм много доволен от колата преди време и смених гумички и регулировка на клапани и нямам оплаквания от към мотор.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от HACKO » 14 сеп 2013, 09:44

Миналото лято, подобни симптоми придружени със внезапно спиране на бензиновата помпа. Смених табло, не тръгна, подадох напрежение към помпата от ключа за превключване на газта, помпата тръгна, но пали трудно на студено не върви, като загрее всичко е нормално, всички датчици изправни а не работи. Реших, че е нерентабилно да наливам пари за възстановяване на горивна система, която не ползвам и започнах да си паля само на газ (включително и Зимата). В началото на това Лято след едно по-старателно измиване (кефех се на новата водоструйка), при палене последва пожар в снопа кабели на компютъра, който е бил прегризан от мишка. След възстановяване на връзките, всичко се оправи, така че откриването на причината понякога може да е трудно, представи си ако бях тръгнал да сменям всичко по системата, както правят на много места.
Въпреки това, продължавам да си паля само на Газ.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

ludmilbv
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 07 юни 2013, 21:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 HCS (1992)
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от ludmilbv » 15 сеп 2013, 21:23

Хмм, ще пробвам да видим тази седмица ще пиша какво е станало дано да се оправи и да не е нещо сериозно.
Мерси на всички за мненията

ludmilbv
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 07 юни 2013, 21:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 HCS (1992)
Status: Извън линия

Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от ludmilbv » 18 сеп 2013, 20:37

Колеги реших проблема ! Нова бензинова помпа, нов бензинов филтър, нов бензин и прочистен резервоар. Явно най-големият проблем е че БЕНЗИНА НИ НЕ Е БЕНЗИН. Като часовник е !

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от OgiDogi » 18 сеп 2013, 21:27

ludmilbv написа:Колеги реших проблема ! Нова бензинова помпа, нов бензинов филтър, нов бензин и прочистен резервоар. Явно най-големият проблем е че БЕНЗИНА НИ НЕ Е БЕНЗИН. Като часовник е !
Радвам се, че си ме послушал и не си тръгнал да ореш по мотора. Това, което остава след изпаряването на летливите съставки е някаква смес от трудно горящи пълнежи и не е необходима флотационна кула за отделянето им, да ме извинява колегата fordmaniac.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1638
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от fordmaniac » 19 сеп 2013, 08:55

ludmilbv написа:Нова бензинова помпа
Не се връзва с " да ме извинява колегата ". А ако смени още и инжектор, и регулатор със сигурност ще се знае че е от бензина :D .
Поздрави

ludmilbv
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 07 юни 2013, 21:57
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 HCS (1992)
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от ludmilbv » 19 сеп 2013, 22:20

А и резервоара смених, забравих да кажа. Целия беше потънал в РЪЖДА. Но бензиновия филтър изтече като го свалих ръждив бензин. Резервоара отвътре се разяждаше. Измиване не помогна.
Днес поне 4-5 пъти я палих на бензин преди да включа на газ пали още като съм посегнал към ключа. Върти гуми на тръгването както не е въртяла от 4-5 години. Все пак 10 години я карам Фиестата и съм много доволен от нея.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиеста 92 1.1 моноинжекция трудно пали на БЕНЗИН

Мнение от madboy » 20 сеп 2013, 16:39

Цедката в резервора се задръства от боклуци и няма достатъчно гориво.
Аз какво да кажа като имаш парцал в резервоара- достатъчно малък за да го придърпа цедката и да се увие около нея. :D
И ако не исках да чакам за да запаля (да падне парцала), трябваше да духам с помпата в горивопровода, та да се изчисти цедката- стар жигуловски трик, на който ме открехнаха накрая, след като се видя, че нищо не блика от маркуча.
Баща ми пък беше сипал "нещо" от бензиностанция, достатъчно тънко за мине през всички филтри и цедки, но само за да стигне до карбуратора и да се превърне на нещо като хелметекс.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта