Различно от Форд.Дайте идеи.Помощ.
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 01 юни 2013, 17:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Различно от Форд.Дайте идеи.Помощ.
Колеги в голяма дилема съм с моята нисанка-N16 1.5 бензин. Историята е следната.Смених верига обтегач,зъбчатки,плъзгачи,старата верига не ставаше за нищо.Сега колата върви не зле но и липсва една идея още според мен.Преди смяна на верига даваше грешка колянов вал,след смяната на всички части продължава да дава същата грешка и това при положение че датчиците и двата са нови.Според инженерни кадри,вариантите са два.Не както трябва зацепена верига или прекъснат кабел от датчика към компа,всички останали варианти съм ги отработил.Ако някой знае във Варна майстор, който да помогне нека ми пише,моите идеи вече се изчерпаха.Оставям тел.за връзка ако някой има желание да ми се обади. 0887967602.Колеги съзнавам че проблемите относно Нисана ми да бъдат споделяни в Форд форум са малко неуместни, но ще се радвам на всяка помощ.Благодаря.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Различно от Форд.Дайте идеи.Помощ.
Неправилно зацепена верига ще бърка газоразпределението и колата няма да върви добре, но няма да е причина за записване на грешка, свързана с датчика на коляновия вал, а по-скоро на разпределителен (ако има такъв). Колянов вал е водещо звено и неговата позиция (ГМТ) няма как да се промени - променят се останалите звена спрямо него. За да запише компютърът грешка, свързана с този датчик, данните от него не са в норма - по-ниска амплитуда или рязка промяна (пропуски) на честотата на импулсите.nikipeto1 написа:Колеги в голяма дилема съм с моята нисанка-N16 1.5 бензин. Историята е следната.Смених верига обтегач,зъбчатки,плъзгачи,старата верига не ставаше за нищо.Сега колата върви не зле но и липсва една идея още според мен.Преди смяна на верига даваше грешка колянов вал,след смяната на всички части продължава да дава същата грешка и това при положение че датчиците и двата са нови.Според инженерни кадри,вариантите са два.Не както трябва зацепена верига или прекъснат кабел от датчика към компа,всички останали варианти съм ги отработил.Ако някой знае във Варна майстор, който да помогне нека ми пише,моите идеи вече се изчерпаха.Оставям тел.за връзка ако някой има желание да ми се обади. 0887967602.Колеги съзнавам че проблемите относно Нисана ми да бъдат споделяни в Форд форум са малко неуместни, но ще се радвам на всяка помощ.Благодаря.
Проверка на проводниците от датчика до компютъра вероятно ще разкрие истината за проблемите. Измерваш съпротивлението на самия датчик, а от електрическата схема гледаш на кои крачета на компютъра влизат. Откачаш буксата на компютъра и измерваш, дали има същото съпротивление и там. Ако е различно при включена букса към датчика, направете някаква схема да захраните по същите проводници някакъв малък консуматор от рода на крушка за габарит. Ако има проблем с кофти връзка - лампата вероятно няма да светне или ще свети много слабо.
Вземи си преди това WD-40 и където разкачваш букса - пръскай смело контактните пластини и от двата края.
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 01 юни 2013, 17:50
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Различно от Форд.Дайте идеи.Помощ.
Благодаря за мнението колега,мисля че ще ми помогне много.Мотора е с два вала и с по един датчик на коляновия и разпределителните валове,които са идентични.Един от недостатъците на тези мотори на Нисан е че веригите са консуматив,и от тук тръгват част от въпросителните,но мнението ти ми избистри много от тях.Явно ще трябва да потърся добър еликтричар.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта