Придръпване и въздух в системата

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ceco93
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 06 ное 2013, 18:04
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 TDCI 136 hp
Status: Извън линия

Придръпване и въздух в системата

Мнение от ceco93 » 23 ное 2013, 13:35

Здравейте колеги, вчера ходих да си сменя ангренажа и ролките при един "майстор", по време на смяната той откачи тръбичките за гориво, за да извади ангренажа, колата глътна въздух, както и да е с много мъки я запалихме. Но вече усещам, че шума на двигателя не е същия, както и когато я пусна на обороти на 1-ва колата почва да придръпва, подавам леко газ и когато захапе на 1000 об.има едно много рязко придръпване и после се оправят нещата.
Днес отворих капака и видях, че все още има доста въздух в системата, но мисълта ми е дали е от това или не е зацепил ремъка правилно, защото, като стой запалена на място не мени обороти.

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Придръпване и въздух в системата

Мнение от OgiDogi » 23 ное 2013, 15:47

ceco93 написа:Здравейте колеги, вчера ходих да си сменя ангренажа и ролките при един "майстор", по време на смяната той откачи тръбичките за гориво, за да извади ангренажа, колата глътна въздух, както и да е с много мъки я запалихме. Но вече усещам, че шума на двигателя не е същия, както и когато я пусна на обороти на 1-ва колата почва да придръпва, подавам леко газ и когато захапе на 1000 об.има едно много рязко придръпване и после се оправят нещата.
Днес отворих капака и видях, че все още има доста въздух в системата, но мисълта ми е дали е от това или не е зацепил ремъка правилно, защото, като стой запалена на място не мени обороти.
Като е откачал тръбичките, е отлепил залепналите до тогава втвърдени уплътнения и те вече не уплътняват - колата смуче въздух от там при по-високи обороти, поради създаващото се подналягане между резервоара и помпата. Понеже е много трудна смяната на самите уплътнения и излишно скъпа смяната на целите тръбички, най-разумният и лесен вариант остава рязане на старите пластмасови тръбички и снаждане с маркучи за гориво.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта