Мондео III

Предимно, но не само за Форд.
1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мондео III

Мнение от 1.8d » 20 май 2006, 12:21

Форд създава нова епоха в дизайна
Мондео III е революционен, по-добър от всичко в средния клас


Пазарната атака на Форд през 2006 г. със сигурност впечатлява с показаните до този момент три нови модела.
Най-вълнуващата премиера на европейското поделение на големия американски концерн обаче тепърва предстои. С нея Форд ще променят представите на всички за семеен автомобил от средния клас.


Автомобилът е изцяло нов технологично. Експериментът наистина е феноменален, като се има предвид, че семейните седани и комбита в средния клас са консервативни и дизайнерските заигравки могат да подействат пагубно на продажбите. Форд признават, че е настъпило преломно време, време на преосмисляне и промяна на цялостната стилова концепция. В това няма нищо чудно и автомобилните фирми го правят непрестанно. Забележителното в случая е, че грандиозната метаморфоза стартира именно в невралгичния среден клас. Той е един от най-трудните пазарни сегменти - от една страна, сериозно притиснат от всевъзможни SUV, кросоувъри и миниванове, а от друга - кипящ от разгорещена конкуренция между френски, японски, германски и корейски модели.
Форд загатна за намеренията си по отношение на новото поколение на Мондео миналата година, използвайки като индикатор на общественото мнение концептуалния Йосис. Опитът определено можеше да се окачестви като успешен, тъй като този модел се превърна в една от звездите на салона във Франкфурт. Серийната изява на демонстрираната в Йосис философия ще може да се види за първи път през септември в Париж, но компютърните симулации отсега показват с голяма точност истинските черти на третото поколение на Мондео. Очевидно е, че предстои наистина голям скок в стилистично отношение. Невероятно динамичната и носеща силен индивидуален дух линия на силуета хармонира отлично с изразителната предна част с издължена форма на торпедото, внушителните арки на предните калници, ниската линия на страничното остъкляване и късата задна част. От всичко това се излъчва ярък спортен дух и финес, създаващ съвсем различно усещане от това на основния конкурент Фолксваген Пасат и неговия значително по-тежък и консервативен дизайн.
Още с появата си на пазара преди 13 години "световният" Мондео успя да удиви света с динамично поведение на пътя и възможности, които никой по онова време не очакваше от седан от този клас. Наследникът му, който дебютира през 2000 г., продължи тази достойна за уважение традиция, а сега Форд определено се стремят още веднъж да вдигнат високо летвата. Сериозността на намеренията се потвърждава от факта, че моделът ще споделя обща технологична платформа с някои "побратими" от престижното подразделение Premier Automotive Group, включващо марките Волво, Ягуар и Ленд Роувър. Вицепрезидентът Ричард Пари-Джоунс, отговорен за развойната дейност на Форд, сравнява въпросната платформа с прочутите кубчета "Лего" и посочва, че с добавянето на "различни технически комплекти" на нейна база могат да бъдат създадени доста разнородни по своята същност автомобили. Първите рожби на тази схема - ванът Галакси S-Маx и лимузината Волво S80, вече дебютираха в Женева.
Едно от най-впечатляващите с качествата си нововъведения в Мондео III ще бъде конструкцията на окачването, за която запознати експерти твърдят, че е истински шедьовър на инженерите на Форд
Първоначално гамата от бензинови двигатели ще включва 1,8- и 2,0-литрови версии, а дизеловата ще бъде разширена с базовия турбодизел 1,8 TDCI (100 или 125 к.с.), който ще се предлага наред с познатите вече 2,0 и 2,2 TDCI. По отношение на останалите агрегати Мондео ще получи мощна подкрепа от Волво в лицето на 5-цилиндрови бензинови турбодвигатели (като вече използвания във Focus ST динамичен 2,5-литров агрегат с 220 к. с.). По всяка вероятност новият Мондео ще има честта да се сдобие и с разработения съвместно с концерна PSA престижен 2,7-литров турбодизелов V6, който досега се прилага в различни варианти при Ягуар S-Type и Ленд Роувър. По отношение на агрегата, с който ще бъде оборудвана спортната версия Мондео ST, засега може единствено да се спекулира, но е доста вероятно за това да бъде нает 6-цилиндров мотор от гамата на Волво с мощност от над 250 к. с. Същият би могъл да се монтира и напречно, тъй като платформата го позволява. Затова не е никак малка и вероятността за поява на Мондео III с двойно предаване.
На фона на ширещата се напоследък тенденция към насочване на всеки нов модел към характерното за горния клас ниво на оборудване, едва ли ще бъде изненадан от факта, че серийната комплектация на новия Форд ще включва технологии, познати до този момент само от значително по-скъпи модели. Примери в тази насока са системата за следене на налягането в гумите и темпоматът, свързан със система за контрол на дистанцията с радарни сензори. Собствениците на новия Форд ще могат да се радват и на централизираната система за управление HMI, включваща две групи превключватели на волана за контрол на системите за осигуряване на комфорт, информация и забавление за пътниците в новия модел. В по-скъпите версии ще се предлага и възможност за интегриране на течнокристални екрани в опорите за глава на предните седалки.
Подобно на вановете S-Max и Галакси, Мондео също ще се отличава с доста добро оборудване за пасивна и активна безопасност. Първокласното ниво на защита се гради на устойчивата на усукване каросерия и пълния набор въздушни възглавници от най-ново поколение включващ и такава за коленете на водача. Интериорът ще е по-просторен от обичайното за класа и в това отношение Мондео вероятно ще запази реномето си на един от най-добрите седани в средната категория. Фактът, че стилистите на Форд имат намерение да се разделят окончателно с характерната за актуалния модел хладна германска вътрешна архитектура, се илюстрира прекрасно от оформлението на централната конзола, свързваща плавно и хармонично линията на средния тунел и горната, хоризонтална част на арматурното табло. Разнообразните висококачествени материали на облицовките и тапицериите в по-богата цветова гама ще създадат и по-големи възможности за индивидуално оформление на вътрешното пространство. Що се отнася до качеството на изпълнение, Мондео III със сигурност ще изпревари своя предшественик. Както и във всичко друго, разбира се.

ИНЖ. ГЕОРГИ КОЛЕВ
..........................................
Само че във вестника имаше и снимката на комбито
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 22 май 2006, 11:19

А каква ще е цената? :roll:

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 22 май 2006, 11:23

Изображение
М, дааа......

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 22 май 2006, 19:19

Защо на тази снимка ми се вижда нещо това Мондео да е със Старозагорска регистрация :D :D
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 10 окт 2006, 21:48

Новото Mondeo "оживява" първо в ръцете на Джеймс Бонд

След представянето на комби версията на новото поколение на Ford Mondeo по време на автомобилното изложение в Париж, мнозина се запитаха кога и къде ще бъде представена неговата стандартна версия. Отговорът е: на 17 ноември тази година в поредния филм за Джеймс Бонд - Казино Роял.
Въпреки че "официалната" кола на Агент 007 е Aston Martin, Джеймс Бонд (ролята изпълнява Даниел Крейг) се доверява на новото Mondeo, макар и само, за да се придвижи от летището до хотела си на Бахамите. Автомобилът е решен в уникалния Tonic Blue цвят и е екипиран със спортен аеродинамичн пакет, предава auto-press.net.

Използваната във филма петврата модификация на новото Mondeo на Ford е била създадена специално за Казино Роял още през януари тази година в дизайнерския център на фирмата на синия овал в Германия. В унисон с основната тематика на филма, колата е била транспортирана в максимална тайна до Бахамите.

http://www.actualno.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 окт 2006, 09:20

pepy1 написа:Новото Mondeo "оживява" първо в ръцете на Джеймс Бонд...
И снимки има Пепи :wink: и то на сайта :P

FORD MONDEO 2007 Е В ЗВЕЗДНИЯ СЪСТАВ НА „КАЗИНО РОЯЛ”
Monday, 09 October 2006

:twisted:

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 11 окт 2006, 23:51

Ет го и мондьо комби :lol:

Изображение

Отговори

Върни се в “НОВИНИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта