Централно заключване Форд Фокус МК1
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 окт 2013, 19:39
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Централно заключване Форд Фокус МК1
Здравейте колеги прди няколко дни си купих модул за централното понеже ключа ми няма.Оригиналният модул този в дясно при жабката е Сименс модела не го записах има две букси едната е с два кабела другата е с повече не ги преброих.Искам да ми помогнете ако може да си го оправя сам .Днес ходих по разни майстори и всеки мънка че не му се занимава и т.н.Благодаря предварително !
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Ето подобна тема, но автора не е писал дали в крайна сметка се е справил: http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=65161
- Master
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
От буксата с многото кабели ти трябват два тънки кабела - черен със зелена ивица за отключване и черен с оранжева ивица за заключване. Управлението става като се подаде минус на съответния кабел.
Модула за дистанционно заключване има 6 кабела за управлението на Ц.З.(две релета с по един превключващ контакт) Използват се 4 от тях.Предварително трябва да премериш кое реле сработва при натискане на бутона за отключване и кое при заключване и свързваш единия им край съответно към черно-зеления и към черно-оранжевия.Другия край на релетата се свързва към маса.
Модула за дистанционно заключване има 6 кабела за управлението на Ц.З.(две релета с по един превключващ контакт) Използват се 4 от тях.Предварително трябва да премериш кое реле сработва при натискане на бутона за отключване и кое при заключване и свързваш единия им край съответно към черно-зеления и към черно-оранжевия.Другия край на релетата се свързва към маса.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 окт 2013, 19:39
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Тази букса от която казваш че трябва да взвма двата тънки кабела е буксата на оригиналното централно ли ?(прикачих файл)Master написа:От буксата с многото кабели ти трябват два тънки кабела - черен със зелена ивица за отключване и черен с оранжева ивица за заключване. Управлението става като се подаде минус на съответния кабел.
Модула за дистанционно заключване има 6 кабела за управлението на Ц.З.(две релета с по един превключващ контакт) Използват се 4 от тях.Предварително трябва да премериш кое реле сработва при натискане на бутона за отключване и кое при заключване и свързваш единия им край съответно към черно-зеления и към черно-оранжевия.Другия край на релетата се свързва към маса.
- Master
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Да. Зелената букса от снимката.Трябва да ги свържеш по втората схема./negative triggering/
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 окт 2013, 19:39
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
След като ги откача двата малки кабели буксата пак трябва да си я вкарам в гнездото нали ?
И друго да попитам на модула който съм си закупил трябва да му подам напрежение нали така ?
И друго да попитам на модула който съм си закупил трябва да му подам напрежение нали така ?
- Master
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
не! не ги откачаш. прерязваш ги и вързваш черно-зеления към релето за отключване а черно-оранжевия към релето за заключване. Така командваш централното заключване само с модула за дистанционно управление, а с ключа отключваш само шофьорската или предната дясна врата механично.anatolsio написа:След като ги откача двата малки кабели буксата пак трябва да си я вкарам в гнездото нали ?
ДА.червения и черния кабел - съответно на плюс и минус.anatolsio написа:И друго да попитам на модула който съм си закупил трябва да му подам напрежение нали така ?
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 окт 2013, 19:39
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
фактически двата тънки кабели не трябва да минават през оригиналното централно а през модулаMaster написа:не! не ги откачаш. прерязваш ги и вързваш черно-зеления към релето за отключване а черно-оранжевия към релето за заключване. Така командваш централното заключване само с модула за дистанционно управление, а с ключа отключваш само шофьорската или предната дясна врата механично.anatolsio написа:След като ги откача двата малки кабели буксата пак трябва да си я вкарам в гнездото нали ?
ДА.червения и черния кабел - съответно на плюс и минус.anatolsio написа:И друго да попитам на модула който съм си закупил трябва да му подам напрежение нали така ?
извинявай за многото въпроси но искам да си го направя сам.не е проблем и при майстор да ида но искам както казах сам да си го направя
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
А ако не се отрежат кабелите а към тях се включи модула за дистанционното? Няма ли по този начин да работи коректно и ключа и дистанционното?Master написа: не! не ги откачаш. прерязваш ги и вързваш черно-зеления към релето за отключване а черно-оранжевия към релето за заключване. Така командваш централното заключване само с модула за дистанционно управление, а с ключа отключваш само шофьорската или предната дясна врата механично.
- Master
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Може да се пробва без да се режат кабелите само да се включи към тях дистанционния модул и ако всичко работи както трябва да се остави така.
Аз ги отрязах щото нещо се шашкаше модула и се заключваха вратите в движение или пък се отключват през ноща. Сега си отключвам и заключвам само с дистанционното и сичко си работи перфектно!
Аз ги отрязах щото нещо се шашкаше модула и се заключваха вратите в движение или пък се отключват през ноща. Сега си отключвам и заключвам само с дистанционното и сичко си работи перфектно!
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 окт 2013, 19:39
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Ето това е модула разглобен предполагам че тези неща би трябвало да са релета . Тези кабели които са от дясно би трябвало да са за откл. и закл. но така и не успях да го направя . Колега ако си имаш някаква идея как да ги подвържа ще ти бъда благодарен да я споделиш.Пробвах всякак но не успях . Май ще си я карам на майстор да го оправи . Да отбележа че като замеря с мултицета ми дава верига между кафяв-сив и жълт-зелен.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Как мериш между двата кабела или към маса?
Снимай платката от другия край, откъм спойките.
Снимай платката от другия край, откъм спойките.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 окт 2013, 19:39
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Меря ги между тях без да подавам напрежение и ми дава веригаHACKO написа:Как мериш между двата кабела или към маса?
Снимай платката от другия край, откъм спойките.
ето платката от другата страна
извинявам се предварително е снимката е орязана но е мн голяма
това е точно от другата страна на онези черните работи
- Master
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Червения и черния е захранването на модула - вързваш ги съответно на плюс и на минус.
Жълтия и кафявия ги вързваш също на минус.
Вземаш една пробна лампа, закачаш и единия край на плюс а другия на синия кабел.Натискаш копчето за отключване на дистанционното управление.След това натискаш копчето за заключване и виждаш кога ще светне лампата.Ако свети при отключване - вързваш синия кабел с черно-зеленя, който отива към сименс модула за ЦЗ на колата.Жълтия с черна ивица /този който е между лилавия и жълтия на снимката не се вижда ясно/ го вързваш с черно-оранжевия.
Ако лампата свети при заключване ги вързваш обратно - синия с черно-оранжевия и жълто-черния с черно-зеления.
Жълтия и кафявия ги вързваш също на минус.
Вземаш една пробна лампа, закачаш и единия край на плюс а другия на синия кабел.Натискаш копчето за отключване на дистанционното управление.След това натискаш копчето за заключване и виждаш кога ще светне лампата.Ако свети при отключване - вързваш синия кабел с черно-зеленя, който отива към сименс модула за ЦЗ на колата.Жълтия с черна ивица /този който е между лилавия и жълтия на снимката не се вижда ясно/ го вързваш с черно-оранжевия.
Ако лампата свети при заключване ги вързваш обратно - синия с черно-оранжевия и жълто-черния с черно-зеления.

-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 окт 2013, 19:39
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Много благодаря за помощаMaster написа:Червения и черния е захранването на модула - вързваш ги съответно на плюс и на минус.
Жълтия и кафявия ги вързваш също на минус.
Вземаш една пробна лампа, закачаш и единия край на плюс а другия на синия кабел.Натискаш копчето за отключване на дистанционното управление.След това натискаш копчето за заключване и виждаш кога ще светне лампата.Ако свети при отключване - вързваш синия кабел с черно-зеленя, който отива към сименс модула за ЦЗ на колата.Жълтия с черна ивица /този който е между лилавия и жълтия на снимката не се вижда ясно/ го вързваш с черно-оранжевия.
Ако лампата свети при заключване ги вързваш обратно - синия с черно-оранжевия и жълто-черния с черно-зеления.

Проработи накрая
Сега да но не съм нагъл но ще те помоля да ми помогнеш с багажника и мигачите
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 окт 2013, 19:39
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Пак проблем да му се не види
когато го направих сутринта всичко работеше
оставих колата заключена
по-късно отидох да пробвам дали всичко е ок и след като я отключих сега не иска да се заключва чрез дистанционнто
иначе се отключва с него без проблем от всеки път.
дали не се бърка нещо защото кабели за отключване и заключване съм си ги оставил да минат и през сименс ЦЗ на колата
или самия модул си е пълен боклук щот е китайски
иначе като натисна бутона за отключване релето в модула цъка
когато го направих сутринта всичко работеше
оставих колата заключена
по-късно отидох да пробвам дали всичко е ок и след като я отключих сега не иска да се заключва чрез дистанционнто
иначе се отключва с него без проблем от всеки път.
дали не се бърка нещо защото кабели за отключване и заключване съм си ги оставил да минат и през сименс ЦЗ на колата
или самия модул си е пълен боклук щот е китайски
иначе като натисна бутона за отключване релето в модула цъка
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Възможно е, но по-вероятно лоша връзка на кабела.
- Master
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 21 яну 2009, 01:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tdci
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Режи ги жиците, дето отиват към вратите.Връзката да е само между модула за дистанционно управление и сименс модула.
За багажника ще трябва да свържеш розовия кабел на модула за ДУ с черно-жълтия, който отива към модула за ЦЗ.Багажника се отваря само когато колата е отключена!!!
За мигачите тряа да вържеш лилавия кабел през два диода към кабелите за ляв и десен мигач.Не помня обаче кои цветове бяха.Най-лесно е да ги премериш в багажника на левия калник има две букси.Виж къде излизат там мигачите и кои цветове са и ги търси в същия сноп отпред долу вляво под таблото с бушоните - снопа, който тръгва назад по левия праг.
За багажника ще трябва да свържеш розовия кабел на модула за ДУ с черно-жълтия, който отива към модула за ЦЗ.Багажника се отваря само когато колата е отключена!!!
За мигачите тряа да вържеш лилавия кабел през два диода към кабелите за ляв и десен мигач.Не помня обаче кои цветове бяха.Най-лесно е да ги премериш в багажника на левия калник има две букси.Виж къде излизат там мигачите и кои цветове са и ги търси в същия сноп отпред долу вляво под таблото с бушоните - снопа, който тръгва назад по левия праг.
- Прикачени файлове
-
- light.jpg
- (17.88 KБ) Свален 476 пъти
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 окт 2013, 19:39
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Централно заключване Форд Фокус МК1
Много благодаря всичко е ок . С мигачите ще зе занимавам по натам че сега нямам много време.
Знам че не е мястото тук но искам да попитам може ли да се покачи разхода на гориво ако не ми работи километража(в смисъл работи от време на време)
И още нещо как мога да позная дали катализатора се е запушил . Багодаря предварително
Знам че не е мястото тук но искам да попитам може ли да се покачи разхода на гориво ако не ми работи километража(в смисъл работи от време на време)
И още нещо как мога да позная дали катализатора се е запушил . Багодаря предварително

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта