Правилно положение на вилката на съединителя
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 06 мар 2007, 10:48
- Модел на автомобила: FIESTA 1.3i
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Правилно положение на вилката на съединителя
Здравейте колеги. Колата е Фиеста 1.3i 1995 г. моноинжекция, двигател J6B.
След спукване на вилката на съединителя /онази планка над кожуха на съединителя където се закача жилото/, закупих нова такава, обаче забравих да бележа положението на старата спрямо шлиците на оста. Въпросът ми е, как да нацеля правилното положение на новата вилка и какви са тънкостите при монтажа. Благодаря.
След спукване на вилката на съединителя /онази планка над кожуха на съединителя където се закача жилото/, закупих нова такава, обаче забравих да бележа положението на старата спрямо шлиците на оста. Въпросът ми е, как да нацеля правилното положение на новата вилка и какви са тънкостите при монтажа. Благодаря.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Правилно положение на вилката на съединителя
Има двоен шлиц, така че не може да сбъркаш, просто не може да се постави в друга позиция.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 06 мар 2007, 10:48
- Модел на автомобила: FIESTA 1.3i
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Правилно положение на вилката на съединителя
Стана. Благодаря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта