Проблем с фиеста 1,3
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2014, 20:23
- Модел на автомобила: Fiesta MK3
- Status: Извън линия
Проблем с фиеста 1,3
Здравеите колеги значи имам проблем с моята фиеста МК3 1,3 моноинжекциа та проблема е следния колата като я запаля и сама си вдигаше оборотите и след малко падат и колата гасне карах я в един сервиз там ми смениха някав си мап сензор и колата вече не гасне и така два дни и спря и да пали но този пат сам си я гледах и останових че като варти на стартер не пръска гориво дюзата и неиска да запали после пробвах като и сипя малко бензин в карбуратора и като завъртях колата си запали с видях че като работи мотора дюзата си пръска гориво и колата си работи на място 20мин и като я изгасих и пробвах да запаля колата не зали пак пробвах като сипя една капачка бензин в карбуратора и като завъртях запали и си работи нормално,ште съм благодарен ако някои може да ми помогне заштото маисторите ми казват че трябва всичко наред да се сменя компютри и разни датчици друг пък ми казва да я махна затова някои ако може да ми помогне щте съм му много благодарен.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с фиеста 1,3
А като дадеш на контакт, чува ли се Бензиновата помпа?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2014, 20:23
- Модел на автомобила: Fiesta MK3
- Status: Извън линия
Re: Проблем с фиеста 1,3
да като дам на контакт чувам помпата че работи
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблем с фиеста 1,3
Да не е някакво уплътнение да се е охлабило или нещо бензиновата помпа да не може да вдигне налягане докато въртиш на 10 волта, и после като запали на 14V да вдига достатъчно за да пръска дюзата? Като запалиш после и я караш има ли мощност и да не прекъсва във високите обороти?
Не го знам как е моно-то, ама има ли обратен бензин? - ако да виж дали връща - усеща ли се като стискаш маркучето, или ако сложиш прозрачно.
(свържи си един светодиод на дюзата през резистор 1k, или от готовите светодиодни ленти за 12V - за да гледаш какво става)
Не го знам как е моно-то, ама има ли обратен бензин? - ако да виж дали връща - усеща ли се като стискаш маркучето, или ако сложиш прозрачно.
(свържи си един светодиод на дюзата през резистор 1k, или от готовите светодиодни ленти за 12V - за да гледаш какво става)
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с фиеста 1,3
Буксата към дюзата ,провери я с мултицет и зачисти контакта.От маслото(винаги има) се разпада гуменото уплътнение.
Ако имаш газ ,може да е лош контакт в буксат или релето прекъсващо дюзата(при по-високо нарежение сработва)
Ако имаш газ ,може да е лош контакт в буксат или релето прекъсващо дюзата(при по-високо нарежение сработва)
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 24 мар 2014, 20:23
- Модел на автомобила: Fiesta MK3
- Status: Извън линия
Re: Проблем с фиеста 1,3
колеги колата не е палена и карана от както спря да пали преди няколко седмици реших да пробвам да ли ште зали и установих че ако и сипя малко гориво в карбуратора и пали веднага другото което открих е че като пробвам да запаля и натисна газта пали а ако не дам газ върти и не пали иначе така я карам вече 1месец и колата си върви без проблем но ако може да ме посаветвате откъде може да е проблемът
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с фиеста 1,3
Струва ми се, че имаш някакъв яд със стъпковото моторче.
Няма как да съм абсолютно сигурен и категоричен
Не ми е това работа, просто споделям опит.
Моята ми въртя същия номер и то в комбинация с проблем в стартера.
Свалих и изчистих за пореден път байпасния клапан и се оправи.
При пълната инжекция е опростен стъпковия мотор и вече няма зъбно колело и червячна предавка, а е просто бобина с бутало и вече не е никакъв мотор, а клапан
Върши една и съща работа.
Натискайки педала на газта ти управляваш дросела.
Когато е затворен дросела няма от къде да вземе въздух и се намесва байпасния клапан (стъпковия мотор) за да осигури необходимото количество въздух за работа на празен ход.
Опитвайки се да запалиш без да бараш педала на газта, щом клапана не е отворил двигателя няма от къде да вземе въздух за да се образува гориво-въздушната смес и да се възпламени.
Не знам на моя какъв му е бил проблема, но правеше яд само при палене. Запали ли после нямаше никакви проблеми с оборотите на празен ход.
Ако пиша простотии за моното то колегите ще ме коригират.
Няма как да съм абсолютно сигурен и категоричен

Моята ми въртя същия номер и то в комбинация с проблем в стартера.
Свалих и изчистих за пореден път байпасния клапан и се оправи.
При пълната инжекция е опростен стъпковия мотор и вече няма зъбно колело и червячна предавка, а е просто бобина с бутало и вече не е никакъв мотор, а клапан

Върши една и съща работа.
Натискайки педала на газта ти управляваш дросела.
Когато е затворен дросела няма от къде да вземе въздух и се намесва байпасния клапан (стъпковия мотор) за да осигури необходимото количество въздух за работа на празен ход.
Опитвайки се да запалиш без да бараш педала на газта, щом клапана не е отворил двигателя няма от къде да вземе въздух за да се образува гориво-въздушната смес и да се възпламени.
Не знам на моя какъв му е бил проблема, но правеше яд само при палене. Запали ли после нямаше никакви проблеми с оборотите на празен ход.
Ако пиша простотии за моното то колегите ще ме коригират.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта