Ford Focus 1.6 tdci mk2
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Ford Focus 1.6 tdci mk2
Здравейте колеги! Първо искам да ви пожелая весели празници и да сме живи и здрави всички, това е най-важно!Въпросът ми е ако може да ми дадете мнение за този модел на фокус, защото съм се загледал по такъв, хечбек 1,6 тдци.Кой модел е по здрав 109 или 90 коня, мотора здрав ли е, какво трябва да гледам като избирам, турбините здрави ли са, харчат ли масло, пъргави ли са, кои са най срещаните болежки?Благодаря предварително!
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.6 tdci mk2
Този мотор е на Пежо.Като недостатък е турбото или по скоро смазването и.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:19
- Модел на автомобила: Форд-фокус
- Местоположение: Силистра
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.6 tdci mk2
След май 2006г. проблема със смазването на турбото е решен.muro85 написа:Здравейте колеги! Първо искам да ви пожелая весели празници и да сме живи и здрави всички, това е най-важно!Въпросът ми е ако може да ми дадете мнение за този модел на фокус, защото съм се загледал по такъв, хечбек 1,6 тдци.Кой модел е по здрав 109 или 90 коня, мотора здрав ли е, какво трябва да гледам като избирам, турбините здрави ли са, харчат ли масло, пъргави ли са, кои са най срещаните болежки?Благодаря предварително!
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.6 tdci mk2
Този двигател е плод на съвместна разработка с PSA и се монтира в още доста марки автомобили, ако се поразровиш ще намериш всички данни, които те интересуват. Като характерна болежка има запушване на маслените тръбопроводи към турбото, след което турбината хвърля фира, поради недоброто смазване. Ремонтите не са безбожно скъпи, освен ако не инвестираш в оригинална нова турбина. Ремонт на такава повреда излиза около 500 лв. Както писа колегата проблемът е овладян след един определен момент, но като цяло препоръката на специализираните списания (Auto Bild, Auto Motor Und Sport и т.н.) е при покупка да се обърне внимание на това, в най-добрия случай ако турбото вече е било сменяно в оторизиран сервиз. Частите по окачването са евтини, а и колите са много здрави, освен ако не са били подлагани на душманско каране. Както с всички съвременни Common Rail турбодизели трябва да си внимателен какво масло и какво гориво сипваш, защото последиците от немарливо отношение в тая област после излизат скъпо. Иначе този мотор е изключително тих и икономичен, по-добър в това отношение от този който карам аз (1.8 TDCi - Фордовия дизел). Като цяло за вече почти 10 000 км с колата нямам никакви забележки, удобна и с много добро и стабилно пътно поведение. Успех в избора! 

-
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 23 мар 2014, 01:41
- Модел на автомобила: Ford Focus MK2 1.6 TDCi
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.6 tdci mk2
Здравей,
От скоро карам такъв форд- 109 коня. Като цяло колата е много добра, както казаха и колегите над мен, но в момента си скубя косата с DPF-a (филтъра за твърди частици). Спука ми се маркуч от филтъра към датчика, чиято подмяна преди малко ми сервираха, че е 280лв (само маркуча). С това внимавай, че са само ядове с него. качва грешки, вчера като е гръмнал тоя маркуч като защитна реакция ми спря турбината и мощността ми падна зверски на магистралата. Всъщност няма какво да внимаваш, а или търсиш кола със свален или приготвяш около 500 лв за електронното му изключване и механичното му премахване(моя вариант).
Това мога да кажа аз все още като нов собственик на колата.
От скоро карам такъв форд- 109 коня. Като цяло колата е много добра, както казаха и колегите над мен, но в момента си скубя косата с DPF-a (филтъра за твърди частици). Спука ми се маркуч от филтъра към датчика, чиято подмяна преди малко ми сервираха, че е 280лв (само маркуча). С това внимавай, че са само ядове с него. качва грешки, вчера като е гръмнал тоя маркуч като защитна реакция ми спря турбината и мощността ми падна зверски на магистралата. Всъщност няма какво да внимаваш, а или търсиш кола със свален или приготвяш около 500 лв за електронното му изключване и механичното му премахване(моя вариант).
Това мога да кажа аз все още като нов собственик на колата.
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.6 tdci mk2
Колеги благодаря за коментарите, то май моята ще си излезе прекрасен избор за сега, поне да чукна на дърво няма такива проблеми а и си върви доста като за преди 2000 г 115 коня!
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.6 tdci mk2
Аз бях преди с Mk1 1.8 16V - много бяга, що БМВ-та съм наказал по светофарите
За Мк.2 като цяло са здрави коли, по-скоро си мисля, че трябва да избягваш 1.6 TDCi. С нафтата направих вече почти 10 000 км без забележки. Ангренажния комплект е 92 лв., смених накладки в началото отпред и отзад за общо под 200 лв. и това е всичко. А на бензиностанцията разликата е драстична. От 9.5-10.5 градско за старата бензинка, сега съм на 6.5-7.0, а извънградско 4.5-5.0 ... както и да го смяташ, каквито и ремонти да правиш за макс 1г. се избиват при разликата в горивото (карам по около 20 000 км/г. ) 


-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus 1.6 tdci mk2
Може и така да е колега ама в днешно време на коя автокъща да имам доверие след като работя с такива и мога да ти кажа, че км на таблото не са верни в 80% и повечето са след основен ремонт.Нямам против да дам 6000лв ама да знам, че не е пипана от българска ръка, а не да се разпадне в ръцете ми!Сигурен съм, че и моята не е на 150 к ама поне съм я карал 30хил и за сега е добре, не харчи масло като някой гроб и така, вярно, че с всяка година му пада цената, но пък поне съм доволен, а сега взема ли му гуми няма смисъл да го продавамDimitar Mihov написа:Аз бях преди с Mk1 1.8 16V - много бяга, що БМВ-та съм наказал по светофаритеЗа Мк.2 като цяло са здрави коли, по-скоро си мисля, че трябва да избягваш 1.6 TDCi. С нафтата направих вече почти 10 000 км без забележки. Ангренажния комплект е 92 лв., смених накладки в началото отпред и отзад за общо под 200 лв. и това е всичко. А на бензиностанцията разликата е драстична. От 9.5-10.5 градско за старата бензинка, сега съм на 6.5-7.0, а извънградско 4.5-5.0 ... както и да го смяташ, каквито и ремонти да правиш за макс 1г. се избиват при разликата в горивото (карам по около 20 000 км/г. )

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта