Как се слага оборотомер на Fiesta карбуратор ?
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 22 апр 2014, 15:02
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 Carburator
- Status: Извън линия
Как се слага оборотомер на Fiesta карбуратор ?
Как се слага оборотомер на фиеста 1.1 карбуратор ? Пробвах със сигнал от кабел на алтернатора, както и с два кабела от комутатора, които отиват към бобината, но не отчита изобщо.Пробвах с два оборотомера - единият със стрелка, другия с диоди, но и при двата не дава сигнал.Захранване взимах от акумулатора, като при този с диодите при включване в акумулатора се чува леко пиукане, което би трябвало да означава, че работи.Колата няма делко и кабелите от комутатора отиват директно в бобината(поне така изглежда), а тя е сложена на доста кофти място.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как се слага оборотомер на Fiesta карбуратор ?
Аз го бях вързал за минуса на бобината. Но бях с делко, не знам по-различно ли е връзването при теб.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Как се слага оборотомер на Fiesta карбуратор ?
Здравей,ето ти няколко линка дано хващаш малко от английския.
http://www.fiestaguides.co.uk/content/r ... w_sup.html
http://www.fiestaguides.co.uk/content/r ... o_sup.html
http://www.fiestaguides.co.uk/content/r ... w_sup.html
http://www.fiestaguides.co.uk/content/r ... o_sup.html
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Как се слага оборотомер на Fiesta карбуратор ?
Стандартно на буксата към таблото излиза един от изводите за управлението на бобината - намери си схемите в Haynes.
(мисля, че от червения модул на който пише ESC - последните две зелени жици на буксата са за бобината - едната отива и към таблото.)
Aко приспособяваш оборотомер от кола с дистрибутор (напр. от ЛАДА) - ти си с бездистрибуторно запалване с две бобини (DIS). Оборотомерът ще очаква двойно повече импулси на входа си - за всички цилиндри. А при теб се редуват едната и другата бобина - от едната, както е фабрично, се получават само половината импулси. Тогава може да събереш сигналите от двете бобини с проста схема, която един колега беше пуснал в друга тема за оборотомер на Ford Ka. http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=59858
Също на Ескортите май имаше последователно някакъв кондензатор, който да оправи импулсите, за да задействат оборотомера.
Оборотомерите са предвидени за високоволтови импулси - 200-300V, от първичната намотка на бобината.
p.s. От гледна точка, че после трябва да му мислиш и място за монтаж в колата, може да се окаже по-лесно да си намериш за 15 лв. друго табло с вграден оборотомер.
(мисля, че от червения модул на който пише ESC - последните две зелени жици на буксата са за бобината - едната отива и към таблото.)
Aко приспособяваш оборотомер от кола с дистрибутор (напр. от ЛАДА) - ти си с бездистрибуторно запалване с две бобини (DIS). Оборотомерът ще очаква двойно повече импулси на входа си - за всички цилиндри. А при теб се редуват едната и другата бобина - от едната, както е фабрично, се получават само половината импулси. Тогава може да събереш сигналите от двете бобини с проста схема, която един колега беше пуснал в друга тема за оборотомер на Ford Ka. http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=59858
Също на Ескортите май имаше последователно някакъв кондензатор, който да оправи импулсите, за да задействат оборотомера.
Оборотомерите са предвидени за високоволтови импулси - 200-300V, от първичната намотка на бобината.
p.s. От гледна точка, че после трябва да му мислиш и място за монтаж в колата, може да се окаже по-лесно да си намериш за 15 лв. друго табло с вграден оборотомер.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 22 апр 2014, 15:02
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 Carburator
- Status: Извън линия
Re: Как се слага оборотомер на Fiesta карбуратор ?
Благодаря много.Много беше полезно, а с английския съм добре и го разбрах.Направо си поръчах табло с оборотомер втора ръка и ще следвам инструкциите от сайта.Общо взето е пак същото - взима се сигнал от зелено-червения кабел на комутатора.Видях и друго полезно нещо - всяко табло с оборотомер си има буквичка до стрелката вдясно, която показва за какъв двигател е предназначено таблото.В моя случай е V - става за малките двигатели от 1.0 до 1.3 (V от Valencia - името на двигателя).Другите букви са 1Е,2Е,C,ЕFI, които стават за останалите двигатели -CVH,Zetec и т.н.Не знам дали при други фордове е така, обаче беше изненада за мен.baro написа:Здравей,ето ти няколко линка дано хващаш малко от английския.
http://www.fiestaguides.co.uk/content/r ... w_sup.html
http://www.fiestaguides.co.uk/content/r ... o_sup.html
Благодаря и на теб.Оборотомера е от братa на ладата - полския фиатdreadx написа:Стандартно на буксата към таблото излиза един от изводите за управлението на бобината - намери си схемите в Haynes.
(мисля, че от червения модул на който пише ESC - последните две зелени жици на буксата са за бобината - едната отива и към таблото.)
Aко приспособяваш оборотомер от кола с дистрибутор (напр. от ЛАДА) - ти си с бездистрибуторно запалване с две бобини (DIS). Оборотомерът ще очаква двойно повече импулси на входа си - за всички цилиндри. А при теб се редуват едната и другата бобина - от едната, както е фабрично, се получават само половината импулси. Тогава може да събереш сигналите от двете бобини с проста схема, която един колега беше пуснал в друга тема за оборотомер на Ford Ka. http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=59858
Също на Ескортите май имаше последователно някакъв кондензатор, който да оправи импулсите, за да задействат оборотомера.
Оборотомерите са предвидени за високоволтови импулси - 200-300V, от първичната намотка на бобината.
p.s. От гледна точка, че после трябва да му мислиш и място за монтаж в колата, може да се окаже по-лесно да си намериш за 15 лв. друго табло с вграден оборотомер.



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как се слага оборотомер на Fiesta карбуратор ?
За оргинално табло си има всичко прекарано, слагаш таблото на мястото му и проверяваш дали има мост на тази букса (виж снимките).


Така изглежда при Ескорт, върши същата работа и се намира на същото място



Така изглежда при Ескорт, върши същата работа и се намира на същото място

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Как се слага оборотомер на Fiesta карбуратор ?
Има ли успех с оборотомера? Сподели подробности по инсталацията.
Сетих се за една статия: http://www.fiestaguides.co.uk/content/r ... w_sup.html
Сетих се за една статия: http://www.fiestaguides.co.uk/content/r ... w_sup.html
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта