Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Колко ток харчат различните елементи от електрическата система на Focus 3!

Превод:
- Задна чистачка- 20W
- Габарити - 40W
- Отопление задно стъкло- 300W
- Подгряване на седалките- 60W
- Заден фар за мъгла- 60W
- Подгряване на огледалата за обратно виждане- 30W
- Електрически механизъм за страничните стъкла- 100W
- Допълнителен отоплител - 800W
- Мултимедия HiFi - 200W
- Климатик- 100W
- Система за управление на двигателя/запалване - 20W
- Горивна рейка - 100W
- Отопление на челно стъкло - 1000W
- Вентилатор на системата за вентилация - 100W
- Предни чистачки- 80W
- Вентилатор на радиатора - 500W
- Фарове - 150W
- Система за измиване на предните фарове- 60W
- Фарове за мъгла отпред - 100W
Стандартно потребление до 2000W
Пиково общо потребление до 4000 W

Превод:
- Задна чистачка- 20W
- Габарити - 40W
- Отопление задно стъкло- 300W
- Подгряване на седалките- 60W
- Заден фар за мъгла- 60W
- Подгряване на огледалата за обратно виждане- 30W
- Електрически механизъм за страничните стъкла- 100W
- Допълнителен отоплител - 800W
- Мултимедия HiFi - 200W
- Климатик- 100W
- Система за управление на двигателя/запалване - 20W
- Горивна рейка - 100W
- Отопление на челно стъкло - 1000W
- Вентилатор на системата за вентилация - 100W
- Предни чистачки- 80W
- Вентилатор на радиатора - 500W
- Фарове - 150W
- Система за измиване на предните фарове- 60W
- Фарове за мъгла отпред - 100W
Стандартно потребление до 2000W
Пиково общо потребление до 4000 W
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Калко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Номиналното е около 200 W, максимум 400. При 1000 колата започва постепенно загиване на колата. Генератор, ел връзки, акумулатор най-вече, други неща страдат по-леко
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Калко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Мощността е равна на напрежението умножено по тока ( P=UxI ).
От тук излиза, че тока на отоплителя на предното стъкло е 83А !?!
2000/12=166.6А
4000/12=333.3А
От тук излиза, че тока на отоплителя на предното стъкло е 83А !?!

2000/12=166.6А
4000/12=333.3А
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
За предното стъкло са сложени 2х60 А предпазители.
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Това руснаци са го смятали. Самогона...е голяма сила...
100 вата в климатика и 100 вата вентилатор за купето...И задния фар за мъгла по-мощен от дългите.
Толкова струват повечето им изтоници. Помня съседа като си сменяше колектора на Тиграта и пробвахме да наредим вакумите за новия по една схема, свалена от руски сайт. Голям зор, докато разберем, че схемата няма нищо общо с реалността.
100 вата в климатика и 100 вата вентилатор за купето...И задния фар за мъгла по-мощен от дългите.



Толкова струват повечето им изтоници. Помня съседа като си сменяше колектора на Тиграта и пробвахме да наредим вакумите за новия по една схема, свалена от руски сайт. Голям зор, докато разберем, че схемата няма нищо общо с реалността.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Ако не сте забелязали това е официална брошура на Форд!
Фактът, че вече и на най- простата три цилиндрова бензинка е със 120 А алтернатор, говори съм по себе си...

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Точно за това пишем и то не съответства на мощности от порядъка на киловати.
120 А са малко над 1000 вата на теория. В ежедневната практика всичко над 30 А е проблем, даже и това е много - а това са 300 - 250 вата. Дали колата ще е трицилиндрова, малоллитражка или друго, голяма разлика в консуматорите няма. Само акумулаторът е по-голям за по-големите двигатели, останалото е сходно или еднакво.
Сумитането на максималната мощност на консуматорите е объркващо. Повечето неща или не се натоварват до максимум, или работят за кратко, често нарочно ограничени.
Вентилаторът на парното е лаком, ако не е на минималната степен, включването на климатика пуска вентилаторите при радиатора и също смучат много ток продължително време. Светлините за мъгла и те, освен това са и забранени в повечето време.
120 А са малко над 1000 вата на теория. В ежедневната практика всичко над 30 А е проблем, даже и това е много - а това са 300 - 250 вата. Дали колата ще е трицилиндрова, малоллитражка или друго, голяма разлика в консуматорите няма. Само акумулаторът е по-голям за по-големите двигатели, останалото е сходно или еднакво.
Сумитането на максималната мощност на консуматорите е объркващо. Повечето неща или не се натоварват до максимум, или работят за кратко, често нарочно ограничени.
Вентилаторът на парното е лаком, ако не е на минималната степен, включването на климатика пуска вентилаторите при радиатора и също смучат много ток продължително време. Светлините за мъгла и те, освен това са и забранени в повечето време.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Другата разпространена заблуда е , че по-голям акумулатор ще те спаси от големите консуматори.Точно обратното , защото големия акумулатор дърпа по-продължително време ток от генератора за да се зареди.Големите консуматори се ползват в движение , а тогава главно действащо лице е генератора.
4000 W макс .консумация?
Дори и 300 A генератор няма да стигне
....забравили са за електрическия усилвател на волана 
4000 W макс .консумация?



Последна промяна от bateto_toshko на 09 май 2014, 00:08, променено общо 1 път.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Усилвателят на волана трябва да харчи нещо приемливо. Човекът има мощност от порядъка на десетки ватове максимално при работа с волан, и очевидно това върти геврека успешно. В ел вариант десетките ватове ще са няколко ампера.
Споменатите 2 киловата остават най-впечатляващото
Споменатите 2 киловата остават най-впечатляващото

- deathstorm
- потребител
- Мнения: 564
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Във всички сметки делите на 12, ако разделите на 14+ ще се получат малко по-реални стойности за тока. И все пак 4000W пикова мощност - дано ви е зареден пожарогасителя...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Ами да, все пак напрежението на акумулатора е толкова, ако изчислим на 14V и докато системата е натоварена, някой аджемия шофьор (а много пъти и опитен) угаси д-ля при потегляне?deathstorm написа:Във всички сметки делите на 12, ако разделите на 14+ ще се получат малко по-реални стойности за тока. И все пак 4000W пикова мощност - дано ви е зареден пожарогасителя...
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
То от 12 до 14 мощността ще е с 30% повече и пак остава 300 вата вместо 4000 или 2000. Не го смятаме толкова точно, защото при консуматора напрежението е и под 12, в други сметки пък направо вземаме мощност (при крушки например), в трети си знаем тока (на стартера).
Стъкмистиката си има тънкости за да стане вярна наука. 12 или 14 сметките на задачата са същите.
Стъкмистиката си има тънкости за да стане вярна наука. 12 или 14 сметките на задачата са същите.
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 564
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Колко ток харчат различните елем. от електрическата система!
Ами пробвайте да си пуснете подгряването на предния прозорец при не работещ мотор. Не може да стане на кола 93, не си представям, че кола 2011 няма да има функция за изключване на големите консуматори при не работещ мотор или активиран стартер. Иначе, че цифрите са пресилени е факт, но и сметките не бяха съвсем точни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта