Новини на сайта
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Фокуса е невероятен
.
Първата е че това не е турбокомпресор,а компресор(Supercharger).Все пак има разлика.
Втората е че самия компресор е на фирмата Rotrex,а Румен Антонов е разработил двустепенната му автоматична трансмисия с която се избягва един от недостатъците на центрофугните компресори,а именно това че при тях се наблюдава нещо като турбо лаг,както е при турбо колите.
Двигателя трябва да достигне определени обороти,за да може компресора да направи надув.С тази трансмисия това се избягва.

Тук имам две забележкиАнтонов представя турбокомпресора си на SEMA

Първата е че това не е турбокомпресор,а компресор(Supercharger).Все пак има разлика.
Втората е че самия компресор е на фирмата Rotrex,а Румен Антонов е разработил двустепенната му автоматична трансмисия с която се избягва един от недостатъците на центрофугните компресори,а именно това че при тях се наблюдава нещо като турбо лаг,както е при турбо колите.
Двигателя трябва да достигне определени обороти,за да може компресора да направи надув.С тази трансмисия това се избягва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта