тупане в ваздушния филтър
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 19 юли 2014, 23:44
- Модел на автомобила: ford galaxi
- Status: Извън линия
тупане в ваздушния филтър
колеги помогнете.колата ми е форд галакси 2002 г 1,9тди 116коне .проблема е че тупа в филтъра така си я взех.смених маслото пак тупа,смених повдигачи пак тупа,свалих главата маисторите пасваха клапаните и смениха водачите пак тупа,свалих я втори пат сложиха нови клапани пак тупа,сложих друга глава и пак тупа.смених маслото предното беше 5в30 сипах 5в40един ден не тупа и на втория пак почна,сега сам с 10в 40 и е саштата работа ,смених и маслената помпа и пак тупа.помогнете
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Изтупали са ти джоба без нужда.
Тупане гърмене ли означава, не разбиам напълно и няма как да се обсъди.
Тупане гърмене ли означава, не разбиам напълно и няма как да се обсъди.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Мисля че се допуска постоянно една и съща грешка.Това се дължи на пропускащ смукателен клапан.Възможните причина са повдигача и клапана.
Аз бих свалил смукателния колектор от главата и бих я запалил за да видя от кой цилиндър е пропуска!След това проверка да ли е свободен въпросния повдигач.Наскоро имах подобен проблем със повдигачи които не искаха да се свият докрай и оставаше отворен клапан.
Успех!
Аз бих свалил смукателния колектор от главата и бих я запалил за да видя от кой цилиндър е пропуска!След това проверка да ли е свободен въпросния повдигач.Наскоро имах подобен проблем със повдигачи които не искаха да се свият докрай и оставаше отворен клапан.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
"Сложих друга глава" ми звучи като опит за изключване на подобна възможност или поне намаляване на вероятността за същия проблем в голяма степен.specialista написа:...Това се дължи на пропускащ смукателен клапан.Възможните причина са повдигача и клапана...
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Аз не мога да разбера друго...кви са тия хора, дето си водите колите при тях...Ебаси, разкостил си половината мотор на земята...какъв е проблема да хване книжката и уреда и да си провери всичката железария на какво дередже е. Клапани, водачи, повдигачи, валове, напасване, проверка за плътност. Това са хора, дето не си ценят нито труда, нито времето, нито занаята Каква е идеята да събираш мотора, преди да си сигурен, че му е всичко в норма...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Друга глава, а други повдигачи, а друг вал, кобилици............?OgiDogi написа:"Сложих друга глава" ми звучи като опит за изключване на подобна възможност или поне намаляване на вероятността за същия проблем в голяма степен.specialista написа:...Това се дължи на пропускащ смукателен клапан.Възможните причина са повдигача и клапана...
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 19 юли 2014, 23:44
- Модел на автомобила: ford galaxi
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
колега и аз така си мислех затова свалях главата два пати и накрая сложих друга.проблема е че не може да напални повдигачите.в момента в които ги напални колата работи добре.забравих да спомена че двигатела има едно тресене което е повече от допустимотоspecialista написа:Мисля че се допуска постоянно една и съща грешка.Това се дължи на пропускащ смукателен клапан.Възможните причина са повдигача и клапана.
Аз бих свалил смукателния колектор от главата и бих я запалил за да видя от кой цилиндър е пропуска!След това проверка да ли е свободен въпросния повдигач.Наскоро имах подобен проблем със повдигачи които не искаха да се свият докрай и оставаше отворен клапан.
Успех!
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Имам съмнение,че другата глава е обурудвана със същите повдигачи,вал и т.н.OgiDogi написа:"Сложих друга глава" ми звучи като опит за изключване на подобна възможност или поне намаляване на вероятността за същия проблем в голяма степен.specialista написа:...Това се дължи на пропускащ смукателен клапан.Възможните причина са повдигача и клапана...
Смяна на повдигачи едвали значи че са сложили нови! Аз от три комплекта(стари) едвам успях да събера комплект дето нито един не "надигаше"!
В крайна сметка няма как да се получи това тупане във смукателния колектор.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 19 юли 2014, 23:44
- Модел на автомобила: ford galaxi
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
двапати взимам повдигачи втора рака и накрая купих нови.в втората глава само дюзите са мои
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Хайде да уточним термина "тупа", мисля че ще е по лесно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
И на мен ми събудихте интереса!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Обикновено "друга глава" се взема оборудвана с клапани, повдигачи и разпределителен вал. Колегата май е отишъл и по-далеч със смяна на повдигачите с нови.ЯЛТА написа:Друга глава, а други повдигачи, а друг вал, кобилици............?
Ако не успява да пълни повдигачите, търси запушване на маслените пътища в блока и недостатъчен дебит на маслото към главата. Измери налягането на маслото за всеки случай, да не би помпата да дава фира.jicata 1968 написа:двапати взимам повдигачи втора рака и накрая купих нови.в втората глава само дюзите са мои
Заслушай се по някой Chrysler Voyager от по-старите и ще разбереш. Долен разпределителен вал и тижи, които се износват/огъват, при което клапаните отварят и затварят далеч извън предвидените моменти. Характерно "пум-пум-пум-пум..." отдалеч.HACKO написа:Хайде да уточним термина "тупа", мисля че ще е по лесно.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Колегата е сменил маслена помпа.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Ако не успява да напълни повдигачите,ще има шум който не бих го нарекъл тупане във въздушния филтър.Ще чука заради голяма хлабина,но няма да връща в смукателя.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Аз го разшифровам, като качва, тъпче, трупа масло във филтъра, което ако е така, 90% от направените неща са излишни.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 19 юли 2014, 23:44
- Модел на автомобила: ford galaxi
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
колеги мерил сам налягането на маслото,на тихи обороти 1,8 на 2000 обороти 3,5 на 4000 обороти 6 атмосфери налягане,мерил сам и налягането което излиза от блока без глава 1,5 на стартер.като сваля разпределителния вал всички повдигачи са празни само тези срещто маслената магистрала са пални,а доколко знам всички трябва да са пални,а тези на парви цилиндар са напално празни.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Това е мотор на WV, не знам как му е маслената магистрала, но е възможно да има запушване.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
При стеснение в маслените пътища на изхода ще имаш налягане в манометъра, но както вече писах - няма да има дебит на маслото за пълнене на повдигачите и мазане на вала. Не знам с колко нерви и средства разполагаш за сваляне на главата, но като че ли единственото решение остава проверка на блока - да свалиш филтъра и с някакво жило да провериш до колко е проходима и/или да продухаш магистралата от към главата. Провери и гарнитурата, като я наложиш върху главата и прегледаш дали съвпадат точно всички отвори - да не бъркаш нещо модела и да се разминават малко отворите за маслото.jicata 1968 написа:...мерил сам и налягането което излиза от блока без глава 1,5 на стартер.като сваля разпределителния вал всички повдигачи са празни само тези срещто маслената магистрала са пални...
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
Мисля че излизаме от темата.Нека първо се опише проблема(какво се има в предвид под тупане във филтъра).
Аз лично тази дума я свързвам със пропуск на компресия във смукателния колектор!
Затова и от начало така се изказах.Мисля че от тук трябва да се тръгне,да се изясни проблема.
Успех!
Аз лично тази дума я свързвам със пропуск на компресия във смукателния колектор!
Затова и от начало така се изказах.Мисля че от тук трябва да се тръгне,да се изясни проблема.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 19 юли 2014, 23:44
- Модел на автомобила: ford galaxi
- Status: Извън линия
Re: тупане в ваздушния филтър
колеги трета глава ли да тЪъъъъърся или да сменям блока
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 22 госта