ECU-та
- 
				bobi 68
 - потребител

 - Мнения: 75
 - Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
 - Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
Просто питам..........
каква е причината за евентуална смяна на компа-проблем или просто експериментcossy написа:И сега имам нов въпрос, ще има ли проблем да си сложа еку от 1998?
- 
				aaleks
 - потребител

 - Мнения: 1004
 - Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
 - Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
 - Местоположение: някъде в BG ВТ
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Харесвам тази думичка "експеримен", успех  
 !
Абе я да питам мойто дзвер имали комп и имали той почва при дизела около 94`, щото много кабели се навъртат около горивонагнетателната помпа /която за краткост ще наричан само помпа, щото ми се еб@ мама.. докато я напиша/ и имам MAF сенсор и там бая кабели и т.н.
MAF - демек онова на след въздушния филтър, ама дали така се пише
 
Да забравих - Мондео TDi 94`
			
									
									Абе я да питам мойто дзвер имали комп и имали той почва при дизела около 94`, щото много кабели се навъртат около горивонагнетателната помпа /която за краткост ще наричан само помпа, щото ми се еб@ мама.. докато я напиша/ и имам MAF сенсор и там бая кабели и т.н.
MAF - демек онова на след въздушния филтър, ама дали така се пише
Да забравих - Мондео TDi 94`
Небойте се роби Спартак е с вас!
						- ewgeny
 - потребител

 - Мнения: 1639
 - Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
 - Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
 - Местоположение: Варна (... и няма гараж)
 - Status: Извън линия
 
Според мен трябва да видиш от какъв двигател е защото те мисля са два вида единия е с висока степен на кампресия и ако твоя не е такъв, честно - може да се получи детонация и голям проблем. Но не съм много навътре с тези неща. Все пак се консултирай с някой много навътре в "играта". Все пак ти желая успех.
			
									
									Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
						- jack71
 - потребител

 - Мнения: 890
 - Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
 - Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
хмм не виждам какво очакваш да се подобри 
 все пак физически двигатела ти е конструиран за един режим на работа. ако искаш да подобриш нещо то трябва да коригираш физически нещата (като например ако е карб. да сложиш по-добър или ако е инж. да сложиш някоя и друга помпа...) но компа ти е програмиран за този двигател и целта му е да оптимизира до макс. горенето и работата на двигатела... той е програмиран само и единствено за тоя двигател... (е може и да има някой и друг еквивалент... 
 )
			
									
									
						- Щ-304
 - потребител

 - Мнения: 165
 - Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
 - Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Присъединявам се към това мнение. Всъщност "компа" е универсален контролер и се програмира за всеки конкретен тип мотор.jack71 написа:той е програмиран само и единствено за тоя двигател... (е може и да има някой и друг еквивалент...)
От друга страна тъй като изходите на този контролер са два-управление времето за отваряне на форсунките, и дроселовата клапа за въздуха, то може да се използва всеки автомобилен контролер който има възможност за препрограмиране и с тези два изхода. Входните сигнали ако ги няма всичките могат да се симулират.
В крайна сметка търси контролер според каталога на двигателя си.
- kEFi
 - потребител

 - Мнения: 2863
 - Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
 - Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
За ЕКУ...
Значи ЕКУ-то на Форд е едни гърди напред пред останалите (така поне казват или е било по времето, когато са ни произвеждали колите т.е. преди 10 и повече години), защото имат порт - свързваш ЕКУ-то с лаптоп с необходимия софтуер и имаш възможност да коригираш параметрите (поне донякъде). Затова и фордовете са най-лесни за т.н. чип-тунинг, а се прави бързо.
Не че разбирам, но ми се струва, че една смяна на компа е излишна. И второ - нашите двигатели (1.6 16V) не са предвидени за по-големи мощности т.е. с чип-тунинг максимум да се извлекат още до 8% допълнителна мощност....
			
									
									
						Не че разбирам, но ми се струва, че една смяна на компа е излишна. И второ - нашите двигатели (1.6 16V) не са предвидени за по-големи мощности т.е. с чип-тунинг максимум да се извлекат още до 8% допълнителна мощност....
- 
				acj
 - потребител

 - Мнения: 457
 - Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
 - Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
 - Status: Извън линия
 
По-гарантиран резултат, вместо този експеримент, би имало ако вземеш направо като този двигател дето му свалих скоростната кутия за мойта фиеста.cossy написа:Eксперимент
Той е 1.8i 16V - 105 коня, тъй че имаш още 15 кончета, пък тогава и чип тунинг му прави - 7-8% върху 105 са си повече от 7-8% върху 90, тъй че общия резултат ще е доста по-осезаем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта

