Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Така пак свещи кабели и бобина и на тази кола центровка не се прави!

-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Здравейте ! Днес измерих бобината не е тя проблема. Измерих между средното и лявото перо 5 ома, между средното и дясното също 5 ома. (Сондите на на мултицета ги измерих преди това,за да отчета разликата която излиза 5 ома и за двете намотки) Високоволтовата намотка за цилиндри 1 и 4 е 10.02 при зададена стойност на апарата 20 к ома , при същото задание високоволтовата намотка за цилиндри 2 и 3 е 9.99.
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Огледай я и за пукнатини най вече от долу!
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
няма такива , отдолу даже я бърсах от прахта , беше един масивен изолационен материал като излят стои, утре ще сменя свещите с мотокрафт.
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Смених свещи бобина и кабели ,резултат няма
компресията е 13 на всички цилиндри . Сега имам съмнение от датчика за температурата на двигателя дали не подава грешни данни и от там да има по бедна смес... Друго което ми каза моя майстор е да отида на стенд и софтуерно да коригира градусите на предварение от 16 на по малко и след това регулация на газовия инжекцион .Горивния филтър също ще го сменя ,днес не остана време.

Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Струва ми се вече обясних, че предварението не може да се пипа? (Както и колегата по-горе също) Не и с конвенционална техника. Само с такава, с каквато процеса се нарича чип-тунинг. А с тези фордове и компютри никой не се занимава.
С две думи отново: предварението няма как да се пипа.
Много интересен случай са тези потребители, които идват и задават въпрос може ли нещо да стане, казва им се така и така това няма да стане, 5 дена по-късно идват и казват "ммда, ще отида да ми го направят.."
едит: п.п. Съвсем спокойно ми се иска да приканите този """""майстор'''''''' (не съм сигурен дали кавичките са достатъчно) да се обади тук, да напише за какво предварение сънува да се регулира (на стенд?!???!??), евентуално след това за да си затвори сервиза и повече да не го отваря. А ... пък може и парите, които е взел да върне (нали не става така да наговориш глупости на клиента, да му вземеш парите пък да си бере кахъра)
С две думи отново: предварението няма как да се пипа.
Много интересен случай са тези потребители, които идват и задават въпрос може ли нещо да стане, казва им се така и така това няма да стане, 5 дена по-късно идват и казват "ммда, ще отида да ми го направят.."
едит: п.п. Съвсем спокойно ми се иска да приканите този """""майстор'''''''' (не съм сигурен дали кавичките са достатъчно) да се обади тук, да напише за какво предварение сънува да се регулира (на стенд?!???!??), евентуално след това за да си затвори сервиза и повече да не го отваря. А ... пък може и парите, които е взел да върне (нали не става така да наговориш глупости на клиента, да му вземеш парите пък да си бере кахъра)
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
А какво ми остава което може да е и което мога да направя. Не искам да противореча просто идеите като ,че ли се изчерпват и го казвам първо от неразбиране и по скоро от "немай " къде ..
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Като пали трудно или горивото не му стига, или въздуха му е много, или горивото му е много. (при положение, че по запалването нещата са ОК, искра и тн).
В първия случай към двигателя не се подава достатъчно гориво, но щом като запали колата върви значи не е до запушване на инжектори или недостиг на бензин към рейката.
Втория случай - от някъде смуче повече въздух от колкото трябва, в резултат бедна смес и трудно палене (в повечето случаи става дума за изваден вакуум, дефектна картерна вентилация или ЕГР)
Третия случай - поради някаква причина към цилиндрите отива твърде много гориво, в резултат се дави и пак пали трудно.
Нарочно ползвам "гориво" понеже колата има и газ. Има случаи, в които майстори са си оставили ръцете и при палене се подава и бензин и газ, или нещо е дефектирало по газовата и пуска и газ към двигателя дори когато е изключена.
В първия случай към двигателя не се подава достатъчно гориво, но щом като запали колата върви значи не е до запушване на инжектори или недостиг на бензин към рейката.
Втория случай - от някъде смуче повече въздух от колкото трябва, в резултат бедна смес и трудно палене (в повечето случаи става дума за изваден вакуум, дефектна картерна вентилация или ЕГР)
Третия случай - поради някаква причина към цилиндрите отива твърде много гориво, в резултат се дави и пак пали трудно.
Нарочно ползвам "гориво" понеже колата има и газ. Има случаи, в които майстори са си оставили ръцете и при палене се подава и бензин и газ, или нещо е дефектирало по газовата и пуска и газ към двигателя дори когато е изключена.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Като гледам ще се наложи да я откараш в друг град където да я прегледат.bobiraio написа:А какво ми остава
Имаше един момент в който и моята не палеше.
Обаче тогава ми се беше прецакал бендикса на стартера.
Захапва, завърта, но не пали ... изтърве ....
Паля винаги с натиснат съединител без да барам педала на газта.
Тогава като чукнех газта и палеше.
Свалих байпасния клапан, чистих ... оправихме стартера и всичко се оправи.
Какъв точно й беше проблема не разбрах

Клапана и до ден днешен ми върти номера, но с паленето няма проблем. Все се каня да го сменя и все се оправя

-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
В мотофое питах за диагностика,този в приемната ми казва 30 като за начало ,но не е сигурно ,че ще открием повредата за това може да се наложат и др "манипулации" за да се открие къде точно е проблема ,викам си ясно ще ми одерат кожата със сигурност, а дали ще свършат работа е др въпрос. Преди малко ми хрумна да спра газта от бутилката и така да я паля евентуално ако меша газ и бензин да покаже при механично спряна газ. Но пък не можах да открия кое е "кранчето" имаше едно,но пък беше адски не удобно утре клещи ще бъркам да спра газта може от това да както каза орех.
Пробвах и палене с леко газ ама няма ефект ,то както е тръгнало и до бендикса ще се стигне.
Пробвах и палене с леко газ ама няма ефект ,то както е тръгнало и до бендикса ще се стигне.
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Не мисля, че проблема ти е в бендкса.
Просто исках да ти кажа, че през форума можем да те накараме да си разглобиш цялата кола
Кранчетата трябва да са 2. Едно за вход и едно за изход.
На стария ми Ескорт с обикновено газово поне беше така
Сега една година и над 12 000 км съм с ГИ на тази Вещица но там не съм барал.
Спирай газта и пробвай.
Ако не стане разкачвай тръбите, пускай газта и драскай клечката - няма начин да не запали
София ти е на около 16 лв път отиване и връщане. Чуй се с Митко и върви да я види.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=64271
Просто исках да ти кажа, че през форума можем да те накараме да си разглобиш цялата кола

Кранчетата трябва да са 2. Едно за вход и едно за изход.
На стария ми Ескорт с обикновено газово поне беше така
Сега една година и над 12 000 км съм с ГИ на тази Вещица но там не съм барал.
Спирай газта и пробвай.
Ако не стане разкачвай тръбите, пускай газта и драскай клечката - няма начин да не запали

![[pillowfight.gif] [pillowfight.gif]](./images/smilies/pillowfight.gif)
София ти е на около 16 лв път отиване и връщане. Чуй се с Митко и върви да я види.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=64271
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
на старото Mондео с обикновена газова я спирах ,ама тук си трябват "специални" познания
, жената вика не пипай да не гръмне 
"Чуй се с Митко и върви да я види" - въпросния човек разбирали и от газ в случай ,че е нещо свързано (и) с газта .


"Чуй се с Митко и върви да я види" - въпросния човек разбирали и от газ в случай ,че е нещо свързано (и) с газта .
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Отзад на бутилката трябва да имаш един електромагнитен клапан, на който са закачени 2 кабела (най-често черен и някакъв цветен). Работата му е да стои затворен и да пуска газ от бутилката само когато трябва да върви на газ колата. Та... откачаш му смело единия кабел (цветния) и газ от бутилката не трябва да отива към мотора както и да цъкаш копчето.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
УТРЕ отивам при fordmaniak
Днес направихме уговорка да висим какви ще ги сътворим .

Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Здравейте ! Колата мина при fordmaniac според него проблема е в слабо налягане на бензиновата помпа. Паленето ми е същото ,когато я сменя ще знам така ли е или не.
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Здравейте. Проблема е решен с трудно -то палене. Бензиновата помпа работеше ,но някакъв клапан който връща излишното гориво в резервоара не задържал , така по спомен цитирам fordmaniac. Сложих "нова" помпа от старото мондео мк1 и проблема изчезна. Благодаря на fordmaniac за вярната диагноза която постави, както и на всички отзовали по темата !
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Здравейте, да не отварям нова тема, но имам отново проблем покрай запалването ,ако може да получа някакви насоки. Та проблема е следния : отново имам едно затруднено палене, когато завъртя ключа и се вдигат обороти около 300-500 и аха да запали обаче се получава едно тресене ,сякаш липсва някакъв синхрон ако може така да го кажа и връщам ключа. След второто завъртане обикновено пали. Обаче след като запали има едно неравномерно тресене ,претрисане и се чува звука като да работи на 3 цилиндъра, оборотите не играят ,а стоят на 1000. След минута работа звъка става равномерен и няма тези претрисания който се виждат на отворен капак, оборотите си падат на 850. Това го прави сутрин ,на студен двигател. Когато е загрял пали много добре. Нямам придърпвания или загуба на мощност . Сега погледнах свещите - стоят леко по бели,но карам на газ.
Имам и друг проблем онзи ден сипах 10 литра бензин и от инерцията при движение бензина излиза леко през капака на резервоара при сондата с помпата и нивомера. Уплътнението не ляга добре в канала и капака на сондата не затваря плътно резервоара, сега ми е кофти да напълня повече от 1/5 от резервоара. Дали има връзка не херметично затворения резервоар при който леко подлизва бензин и паленето.
Имам и друг проблем онзи ден сипах 10 литра бензин и от инерцията при движение бензина излиза леко през капака на резервоара при сондата с помпата и нивомера. Уплътнението не ляга добре в канала и капака на сондата не затваря плътно резервоара, сега ми е кофти да напълня повече от 1/5 от резервоара. Дали има връзка не херметично затворения резервоар при който леко подлизва бензин и паленето.
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Aми знаеш къде да отидеш . . .
И само на мен ли ми направи впечатление че на клипа палиш на включен вентилатор и климатик? Не трябва така.
Провери в момента на стартер до колко волта пада напрежението на акумулатора. И дали ила някаква разлика с това към бобината и инжекторите.
И само на мен ли ми направи впечатление че на клипа палиш на включен вентилатор и климатик? Не трябва така.
Провери в момента на стартер до колко волта пада напрежението на акумулатора. И дали ила някаква разлика с това към бобината и инжекторите.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 22 фев 2011, 07:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk2 2000г, 1.8i 16V 115 k.с. хечбек , ГИ
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
До София много скъпо ми излиза ходенето, за това предпочитам да реша проблема без пътуване. Днес опитвам да запаля и започва едно яко тресене, и се мъчи като ,че ли не му стига гориво .Втория път пали от раз без проблем ,това се убедих няколко сутрини вече. Ако само подавам контакт и опитам да запаля няма ефект пак тресе.
Mondeo 2000г. ; 1.8 ;115 к.с. Затек ,хечбек,ГИ.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
И поне когато пускате тема или се включвате с даден проблем поне напишете резултата ... иначе се губи смисъла от форума.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Трудно пали Мондео 1.8 16V 2000 г.
Извади буксата на датчика на коляновия вал /внимателно да не се потроши нещо/ и зачисти всичко. Огледай проводниците и проследи някъде да няма закъсване и оголване на изолацията. Може да направиш същото и с останалите сензори и датчици по мотора. Ако компа на газовата взима сигнал или ток от проводниците на някой датчик провери тия връзки. Понамести релетата и предпазите в бушонното табло до акумилатора, с времето може да се получи нагар или окис някъде и първоначално да дава лоша връзка и след 1-2 опита да даде добра връзка.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта