Проблем със скоростите

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Проблем със скоростите

Мнение от dilyan81 » 24 яну 2015, 20:19

Привет колеги-грижите с моя Ферди нямат край.От известно време имам проблеми със скоростната кутия-много трудно се включват 1-ва и задна след няколко километра каране.А днес направо си останах на място за 30мин,докато успея да тръгна.Когато колата е студена няма проблеми със смяната на предавките,но като загрее и се почват мъките-днес направо нито една предавка не искаше да "влезе" след като спрях да оставя един колега и се чува само едно стържене и до там(нито една предавка не пожела да се включи)-накрая ми писна да чакам да се охлади и успях да включа на изгасен мотор 1-ва и потеглих и на 1-ва се прибрах.Съединителя е на около 3 000км.Дали маслото на скоростите може да е причина за тези проблеми(оказа се,че и предният собственик на колата Никога не го е проверявал как е).

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем със скоростите

Мнение от HACKO » 24 яну 2015, 21:28

Нищо че съединителя е на 3000км, проблема е от него.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Проблем със скоростите

Мнение от dilyan81 » 24 яну 2015, 22:26

Ами така пише и в ръководството на Ескорт-при топла скоростна кутия,ако има проблем с включването на ниските предавки=дефект във феродовия диск.Странна работа-толкова бързо да се скапе детайл предвиден да издържи 10-ки хиляди километра(не че не сме се нагледали на ментета всякакви).Не напъвам колата,но знае ли човек!Като разбера какъв е проблема ще пиша.
п.п.-Сега се сетих,че докато се прибирах на 1-ва и при поддържане на постоянни 2 000 оборота се чуваше една равномерна промяна на звука от колата през 2-3 секунди и може би имаше и леки тласъци(за тях не съм много сигурен).Но определено звука не беше равномерен.
Поздрави :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем със скоростите

Мнение от ЯЛТА » 24 яну 2015, 23:28

За това се монтират само оригинални части, одобрени от FORD.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем със скоростите

Мнение от opex » 24 яну 2015, 23:51

Наврете си главата под педала на съединителя и ще видите болт с глава за шестограм. Пробвайте да го навиете така, че педала на съединителя да се вдигне още и кажете дали има разлика.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Проблем със скоростите

Мнение от dilyan81 » 25 яну 2015, 07:57

За оригиналните части съм съгласен,но кой го знае брата на жена ми какво е сложил.Снощи излизах към полунощ и всичко беше перфект,докато тръгнах да паркирам пред вкъщи- след 4 км и на финала мъка с паркирането и включването.Ще се пробвам с болта да видя какво ще стане.Скоро правиха тресчотката на педала и след смяната и педала беше доста по-мек и нямаше проблеми-и след около 300км пак почна да скърца при натискане и стана доста тежък за натискане и почнаха трудностите.

Потребителски аватар
kilikanzer
Потребител
Потребител
Мнения: 907
Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем със скоростите

Мнение от kilikanzer » 25 яну 2015, 12:24

При пренатягане с болта пластмасовата тресчотка се чупи.Виж пластмасовите втулки на самия педал.Също и оста за износване.

Sent from my Lenovo A328 using Tapatalk
Изображение
Конституция на РБ.
Чл. 36.
(1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Проблем със скоростите

Мнение от dilyan81 » 25 яну 2015, 14:16

Привет колеги-преди малко говорих с Фордманяка-според описаните от мен симптоми на 90% е сигурен,че съединителя е пътник(нищо,че е нов).При първа възможност ще го посетя да погледне колата и да каже какъв е проблема.
Поздрави :)

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Проблем със скоростите

Мнение от dilyan81 » 07 фев 2015, 21:56

Добра вечер колеги-за вторник имам уговорка да откарам Ферди при ФордМаняка-като оправи проблема ще дам инфо.
Поздрави :)

dilyan81
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 09 ное 2014, 17:34
Модел на автомобила: Фокус 2 2.0 бензин Джия 2005г 5врати
Местоположение: Лестър
Status: Извън линия

Re: Проблем със скоростите

Мнение от dilyan81 » 17 фев 2015, 22:10

Привет колеги-днес си взех колицата и съм изумен.ФордМаняка е сътворил чудо с нея-да наистина проблемът беше в новия съединител(не си купувайте Валео)!Също така Митко е оправил и проблема с постоянно чупещата се тресчотка(оказа се Много Варварски,както той се изрази,монтаж на блока с педалите.Вече и бебе може с лекота да натисне съединителя,а не като преди с двата крака :) Направило му е впечатление и не добрата работа на мотора и го е огледал и него и ми каза какво следва,за да се оправи.Определено е Много Добър майстор,а също и прекрасен човек.Много Ви Благодаря,че ме насочихте към него!
Поздрави :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта