Белези на агренажа
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2015, 19:11
- Модел на автомобила: tranzit
- Status: Извън линия
Белези на агренажа
Здравейте колеги.Става въпрос за форд транзит 2.5 турбо дизел 1998 г.Къде се намила белега на коляновия вал ? Гледам в ръководтвото дават отвор на блока към маховика,но точно том има поставен датчик друг отвор няма.Този датчик ли се маха и се поставя например болт който влиза в маховика ? Другите белези на помпата и разпр.вал ги намерих.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Белези на агренажа
Дупката за фиксиране на маховика май беше някъде около стартера.petuv написа:Здравейте колеги.Става въпрос за форд транзит 2.5 турбо дизел 1998 г.Къде се намила белега на коляновия вал ? Гледам в ръководтвото дават отвор на блока към маховика,но точно том има поставен датчик друг отвор няма.Този датчик ли се маха и се поставя например болт който влиза в маховика ? Другите белези на помпата и разпр.вал ги намерих.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Белези на агренажа
Сваля се датчика на коляновия вал и на негово място се поставя блокиращ инструмент.
Знаеш ли какво да првиш със болтовете на колелото на ГНП?
Знаеш ли точно как да смениш ремъка?
Знаеш ли какво да првиш със болтовете на колелото на ГНП?
Знаеш ли точно как да смениш ремъка?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2015, 19:11
- Модел на автомобила: tranzit
- Status: Извън линия
Re: Белези на агренажа
В момента всичко е разглобено,тъй като сменях лагерите на коляновия вал(имаше затегнат биелен лагер).Точно на Форд не съм сменял агренажен ремък.Фиксирам коляновия вал както ми каза през дупката задачка.Белека на ГНП е пак нещо като отвор и него фиксирам и също така и разпределителния вал през отвора на шайбата и поставям ремъка - това ли е всичко. А какво точно се прави с болтовете на колелото на ГНП?specialista написа:Сваля се датчика на коляновия вал и на негово място се поставя блокиращ инструмент.
Знаеш ли какво да првиш със болтовете на колелото на ГНП?
Знаеш ли точно как да смениш ремъка?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Белези на агренажа
Отвиват се и когато се оптегне ролката се стягат.Желателное болтовете да са приблизително е центъра на бъбрековидния отвор.petuv написа:В момента всичко е разглобено,тъй като сменях лагерите на коляновия вал(имаше затегнат биелен лагер).Точно на Форд не съм сменял агренажен ремък.Фиксирам коляновия вал както ми каза през дупката задачка.Белека на ГНП е пак нещо като отвор и него фиксирам и също така и разпределителния вал през отвора на шайбата и поставям ремъка - това ли е всичко. А какво точно се прави с болтовете на колелото на ГНП?specialista написа:Сваля се датчика на коляновия вал и на негово място се поставя блокиращ инструмент.
Знаеш ли какво да првиш със болтовете на колелото на ГНП?
Знаеш ли точно как да смениш ремъка?
За да сложиш лесно ремъка ,свий ролката(пружината и) и я стегни във напълно свито положение.Иначе няма слагане на ремъка

Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 08 фев 2015, 19:11
- Модел на автомобила: tranzit
- Status: Извън линия
Re: Белези на агренажа
Благодаря ти колега!
А тъй като ще сменям и подкачващата помпа и филтъра и всичко ще бъде празно ,трябва ли и по-какъв начин да обезвъздуша цялата система? Също така искам и да измеря налягането на маслото как и по какъв начин най-лесно да го направя?
А тъй като ще сменям и подкачващата помпа и филтъра и всичко ще бъде празно ,трябва ли и по-какъв начин да обезвъздуша цялата система? Също така искам и да измеря налягането на маслото как и по какъв начин най-лесно да го направя?
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Белези на агренажа
За Налягането на маслото с манометър на мястото на датчика е най лесно.
Изпратено от моят LG-D802
Изпратено от моят LG-D802

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Белези на агренажа
Филтъра го напълни със нафта!petuv написа:Благодаря ти колега!
А тъй като ще сменям и подкачващата помпа и филтъра и всичко ще бъде празно ,трябва ли и по-какъв начин да обезвъздуша цялата система? Също така искам и да измеря налягането на маслото как и по какъв начин най-лесно да го направя?
Малко кофти се монтират тия филтри,има три зъба трябва да съвпаднат със такива във корпуса на филтъра!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта