Подкачваща помпа на Модео 1,8 тд
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Подкачваща помпа на Модео 1,8 тд
Искам да споделя една идея за отстраняване на проблема със неработеща подкачваща помпа.
Днес за пореден път отварям такава и се натъквам отново на много боклуци по клапаните на помпата които не позволяват тя да работи нормално.Клапаните пък от своя страна не позволяват да се върне горивото обратно в резервоара,а когато се замърсят все едно ги няма.
Моето заключение е следното: инжинер "Ханс" направил изделието така че клапаните на помпата се намират преди горивния филтър.Т.с. ако има някави боклуци в нафтата първо минават през помпата(клапаните и) и чак тогава се филтрира за да постъпи към ГНП-то.
Идеята ми е следната и е напъно осъществима.Когато човек реши да си смени клапаните на помпата трябва да направи следното:
Да си купи рем комплекта,след като разглоби помпата да я почисти добре от боклуци и ръжда които са вътре,да размени мястото на клапаните(тук мога да дам и повече обаснения на ентусиастите) да я сглоби и след което да смени местата на входящо и изходящо гориво.Готово!
Сега вече помпата пак ще работи но горивото първо ще минава през филтъра а после през помпата и тъй като няма да има боклуци клапаните ще станат работоспособни
за много дълго време.
Поздрави!
Днес за пореден път отварям такава и се натъквам отново на много боклуци по клапаните на помпата които не позволяват тя да работи нормално.Клапаните пък от своя страна не позволяват да се върне горивото обратно в резервоара,а когато се замърсят все едно ги няма.
Моето заключение е следното: инжинер "Ханс" направил изделието така че клапаните на помпата се намират преди горивния филтър.Т.с. ако има някави боклуци в нафтата първо минават през помпата(клапаните и) и чак тогава се филтрира за да постъпи към ГНП-то.
Идеята ми е следната и е напъно осъществима.Когато човек реши да си смени клапаните на помпата трябва да направи следното:
Да си купи рем комплекта,след като разглоби помпата да я почисти добре от боклуци и ръжда които са вътре,да размени мястото на клапаните(тук мога да дам и повече обаснения на ентусиастите) да я сглоби и след което да смени местата на входящо и изходящо гориво.Готово!
Сега вече помпата пак ще работи но горивото първо ще минава през филтъра а после през помпата и тъй като няма да има боклуци клапаните ще станат работоспособни
за много дълго време.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Подкачваща помпа на Модео 1,8 тд
Супер идея, докато още имах колата си мислех дали няма да е удачен варианта за тези малките филтърчета да се монтират преди помпата, но твоето предложение е по елегантно и удачно. 

- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Подкачваща помпа на Модео 1,8 тд
Идеята е супер наистина, ама на Жоро му хрумна след като аз си обслужих моята помпа. Ще го пробвам някой хубав ден де 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 44 госта