Какъв ми е проблема?-стрелка температура Ескорт в червено

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
kalinoff
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 02 мар 2015, 17:14
Модел на автомобила: ford escort 1.8 16v
Status: Извън линия

Какъв ми е проблема?-стрелка температура Ескорт в червено

Мнение от kalinoff » 11 мар 2015, 10:58

Здравейте!От известно време забелязвам,че стрелката за температурата на таблото на моя Ескорт качва много бързо до максимума.След около 30-40км.се връща до нормално положение.Питам се дали е от датчика или проблема е другаде.Моля ако някой е имал същия проблем да ме светне,че вече не знам какво да правя.Всеки майстор различно казва и аз не знам на кого да вярвам.

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: Какъв ми е проблема?

Мнение от addition » 11 мар 2015, 11:05

Според мен е датчикът. На моя Ескорт се беше прецакал и показваше все "студено" - максимум малко след бялото. Та нищо чудно от него да играе стрелката.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Какъв ми е проблема?

Мнение от HACKO » 11 мар 2015, 18:46

Ходи ли в Червеното?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

kalinoff
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 02 мар 2015, 17:14
Модел на автомобила: ford escort 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: Какъв ми е проблема?

Мнение от kalinoff » 12 мар 2015, 07:53

Да почти веднага отива до червено.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Какъв ми е проблема?

Мнение от HACKO » 12 мар 2015, 16:46

Ако само отива до Червеното, но не влиза в него, мисля че проблем няма, но може да смениш датчика, или да премериш реалната температура, за да се увери, че температурата е в нормите. Отчитай, че температурата на включване на вентилатора на Ескорт е 103градуса.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

kalinoff
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 02 мар 2015, 17:14
Модел на автомобила: ford escort 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: Какъв ми е проблема?

Мнение от kalinoff » 13 мар 2015, 09:27

Стрелката отива до крайно положение.Все едно е прегряла,но перката не се включва,защото не е достигнала тая температура. След пробег от около 30-40 км. се връща по средата,което е нормалното и положение за такъв пробег според мен. :-/:

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Какъв ми е проблема?

Мнение от koinov_bg » 13 мар 2015, 09:40

Такаааа....
Я понапиши малко по-подробно след като направиш следните опити и експерименти.
1-во.Качваш се на колата палиш и оставяш да работи,като при отворен капак проверяваш постоянно как загрява,тоест следиш топлина двигател със стрелка.
Гледаш кога отваря термостата на горе-долу на пипане на каква температура.
2-ро.Палиш колата почваш да караш колата загрява до крайно полужение както ти прави и пак пипаш маркучите към радиатора дали са топли,ако не са и в двата случая имаш проблем с термостата (късно отваря)
След като нормализира температурата(по стрелка) спри веднага дигни капака и пак провери за тия маркучи.
Ако всичко е нормално и нормално загрява(по пипане) значи стрелката(дачтика на стрелката е прецакан)
Ако двигателя загрее много(пипаш маркучите които влизат в купето) а маркуча към радиатора е студен или едва-едва топъл вероятно е да е термостат.

А и друго проверявал ли си си нивото на антифриза има ли няма ли?И друго виж като махнеш капачката на маслото има ли нещо от сорта на "боза" и другото което се сещам след като ти загрее(по стрелка) автомобила как се държи има ли мощност(бега ли) или става муден и ленив,работи ли равномерно или прекъсва.
Поздрави и пиши до къде стигна с проверките.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: Какъв ми е проблема?-стрелка температура Ескорт в червено

Мнение от BOROOO » 13 мар 2015, 12:36

Този датчик като го окъсиш точно това се получава - стрелката се качва в червения сектор и остава там. Най-вероятно имаш някъде нарушена изолация на кабелите така, че ги прегледай основно преди всичко останало.
В България има само един вид пътни знаци - пожелателни.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта