проблем по запалването Фиеста 88 1.1-решение
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 17 фев 2005, 12:19
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 '88 (MK2 FBD)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
проблем по запалването Фиеста 88 1.1-решение
значи карам си аз мойта любима фиеста'88 (1.1 GSH с импулсно запалване) и на 100м като излязох от нас изгасна. бре паля, върти, стене милата - няма никой. прибрах я с едно приятелче в бокса, разколачих й запалването и стигнах до извода, че поради няква причина "не мета искри" от бобината - проверих намотките, и двете са в нормални по задание граници, има 11.8 волта на клема 15 при контакт, клема 1 си дава маса и това ме наведе на мисълта, че май комутатора се е скапал. и както си я човъркам така след 3 часа запали. аз весел усмихнат пак с мръсна газ навън и тоя път на 2 км изгасна
айде пак в бокса, пак чек на всичко - проверих свещи, кабели, палец, капачка, бобина - alles ok, няма нищо подозрително. завъртях ключа, запали, работи 2 мин и пак си изгасна сякош някой резна кабела.
запалването е безконтактно с 4-зъбен ротор и 4-зъбен статор, които като се срещнат променят магнитното поле, модула го установява и прекъсва захранването на бобината, вследствие на което се създава високо U и т.н.
та много думи, кратък извод (въпрос) - имате ли някаква представа какво може да е и дали може някой да препоръча добър, надежден електро-сервиз и евентуално части по запалването ?
голямо благодаря в адванс
РЕШЕНИЕ
горе-долу се оказа както си мислех: в делкото под палеца имало няква бобина, тя закъсила и модула изгорял, вследствие на което бобината за високо напрежение не дига на вторичната намотка и т.н.
оправих всичко в родипекс . http://rodipex.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;. човека беше много свестен и ми взе всичко 92 кинта - 61 за нов модул + 31 за пренамотаване на бобинката и работа, оставих я в 9 и си я зех в 12

айде пак в бокса, пак чек на всичко - проверих свещи, кабели, палец, капачка, бобина - alles ok, няма нищо подозрително. завъртях ключа, запали, работи 2 мин и пак си изгасна сякош някой резна кабела.
запалването е безконтактно с 4-зъбен ротор и 4-зъбен статор, които като се срещнат променят магнитното поле, модула го установява и прекъсва захранването на бобината, вследствие на което се създава високо U и т.н.
та много думи, кратък извод (въпрос) - имате ли някаква представа какво може да е и дали може някой да препоръча добър, надежден електро-сервиз и евентуално части по запалването ?
голямо благодаря в адванс

РЕШЕНИЕ
горе-долу се оказа както си мислех: в делкото под палеца имало няква бобина, тя закъсила и модула изгорял, вследствие на което бобината за високо напрежение не дига на вторичната намотка и т.н.
оправих всичко в родипекс . http://rodipex.hit.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;. човека беше много свестен и ми взе всичко 92 кинта - 61 за нов модул + 31 за пренамотаване на бобинката и работа, оставих я в 9 и си я зех в 12
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта