работи на 3 цилиндъра отначало

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 07 мар 2005, 21:22

Това за инж. на автомобили е задължително нещо да се предвиди. Но въпроса е ако самите замърсявания са повече от нашите СУПЕР бензини. Аз лично имах случай на запушване на карбуратора, и един пич ми каза да настъпя до дупка колата на някой баир на втора и така няколко пъти. При мен стана, ако искаш пробвай, но имай предвид че харчи много.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 07 мар 2005, 21:59

jack71 написа:та възможно ли дюзите на някой цилиндър да са по замърсени от останалите и от студа когато метала се посвие малко малко да прави преминаването на гориво или въздух по-трудно... затова да работи на 3 цил. а като настъпиш газта да работи ОК.. :roll:
Всичко е възможно, но нали се разбрахме, че при моно имаш само един инжектор (дюзите) - може и той да е проблема но да знаеш, че е един, да не би случайно в някой сервиз да ти напишат "сменени два инжектора" :wink: .
Проверили идеята със свещите и кабелите.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Доколкото знам, поне при мен със сигурност...

Мнение от kEFi » 08 мар 2005, 13:32

...инжекторите са от някакъв материал, който при определени условия има един обем, но при пускане на ток обема се променя (инжектора се отваря) и пропуска горивната смес. Предполагам, че и за този материал температурата е от значение. Като добавим и отлаганията по повърхността му (замърсеност), качеството на бензините ни (или замърсен филтър, или малко вода в резервоара+кондензиралата по горивопровода и в карба или инжекциона...), и конденза по ел.вериги най-вече във връзките - дори и на самата свещ (ако пък на някоя покритието и е частично нарушено-още повече) или някой кабел с малко по-лоша проводимост, или недобре сложена или уплътняваща обувка пак на някои от кабелите, или нарушена херметичност на делко/електр.запалване......и още куп неща. Ясно е, че причините може да са много, затова и неможе да се отговори еднозначно на всеки проблем. Но поне можем да локализираме нещата при наличие на повече и точна информация за да не харчим излишно пари и нерви. :wink:

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 08 мар 2005, 14:51

мммдааа аз ги локализирам в двигателя. е гледам навън запролеттило :) иде топличко а на топло не прави тоя гаф. тъй че мисля до следующата зима....

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: работи на 3 цилиндъра отначало

Мнение от lubomirov89 » 29 окт 2011, 18:49

Колега я си измери компресията и кажи колко е!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: работи на 3 цилиндъра отначало

Мнение от ЯЛТА » 29 окт 2011, 20:13

lubomirov89 написа:Колега я си измери компресията и кажи колко е!
Я виж на коя дата е писан последният пост, а ти въпрос му задаваш !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: работи на 3 цилиндъра отначало

Мнение от ivo_63 » 31 окт 2011, 18:40

таман е паднала малко вече :D :D :D :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта