работи на 3 цилиндъра отначало
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Това за инж. на автомобили е задължително нещо да се предвиди. Но въпроса е ако самите замърсявания са повече от нашите СУПЕР бензини. Аз лично имах случай на запушване на карбуратора, и един пич ми каза да настъпя до дупка колата на някой баир на втора и така няколко пъти. При мен стана, ако искаш пробвай, но имай предвид че харчи много.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Всичко е възможно, но нали се разбрахме, че при моно имаш само един инжектор (дюзите) - може и той да е проблема но да знаеш, че е един, да не би случайно в някой сервиз да ти напишат "сменени два инжектора"jack71 написа:та възможно ли дюзите на някой цилиндър да са по замърсени от останалите и от студа когато метала се посвие малко малко да прави преминаването на гориво или въздух по-трудно... затова да работи на 3 цил. а като настъпиш газта да работи ОК..

Проверили идеята със свещите и кабелите.
Небойте се роби Спартак е с вас!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Доколкото знам, поне при мен със сигурност...
...инжекторите са от някакъв материал, който при определени условия има един обем, но при пускане на ток обема се променя (инжектора се отваря) и пропуска горивната смес. Предполагам, че и за този материал температурата е от значение. Като добавим и отлаганията по повърхността му (замърсеност), качеството на бензините ни (или замърсен филтър, или малко вода в резервоара+кондензиралата по горивопровода и в карба или инжекциона...), и конденза по ел.вериги най-вече във връзките - дори и на самата свещ (ако пък на някоя покритието и е частично нарушено-още повече) или някой кабел с малко по-лоша проводимост, или недобре сложена или уплътняваща обувка пак на някои от кабелите, или нарушена херметичност на делко/електр.запалване......и още куп неща. Ясно е, че причините може да са много, затова и неможе да се отговори еднозначно на всеки проблем. Но поне можем да локализираме нещата при наличие на повече и точна информация за да не харчим излишно пари и нерви. 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: работи на 3 цилиндъра отначало
Колега я си измери компресията и кажи колко е!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: работи на 3 цилиндъра отначало
Я виж на коя дата е писан последният пост, а ти въпрос му задаваш !lubomirov89 написа:Колега я си измери компресията и кажи колко е!
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: работи на 3 цилиндъра отначало
таман е паднала малко вече





Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта