слабо парно
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
слабо парно
Добър вечер колеги. Искам да попитам дали някой се е сблъсквал с проблема слабо парно. Колата е форд орион 1.6 цвх 1991. Зимата изкарах с интирията и с на дядо феса в колата, на първа степен долу горе духа добре, включа ли втора или трета степен и си пускам климатика (може и да имам климатик и да не знам
). Купувам ново радиаторче, тъй като си помислих, че моето е задънено и там се крие проблема. Сменям го ( с цената на много труд и време, тъй като се смъква цялото табло) и проблема си остава. Някой ще даде ли съвет от къде да тръгна, за да си реша проблема. Колата има газово, свързано последователно на радиаторчето на парното. Моля за бързи съвети, докато не съм ложил таблото макар, че няма да е проблема в радиааторчето. Благодаря на всички, които се включат в темата.

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Изпарителят горещ ли е?lubomirov89 написа:Добър вечер колеги. Искам да попитам дали някой се е сблъсквал с проблема слабо парно. Колата е форд орион 1.6 цвх 1991. Зимата изкарах с интирията и с на дядо феса в колата, на първа степен долу горе духа добре, включа ли втора или трета степен и си пускам климатика (може и да имам климатик и да не знам). Купувам ново радиаторче, тъй като си помислих, че моето е задънено и там се крие проблема. Сменям го ( с цената на много труд и време, тъй като се смъква цялото табло) и проблема си остава. Някой ще даде ли съвет от къде да тръгна, за да си реша проблема. Колата има газово, свързано последователно на радиаторчето на парното. Моля за бързи съвети, докато не съм ложил таблото макар, че няма да е проблема в радиааторчето. Благодаря на всички, които се включат в темата.
Ако не е - търсиш проблема около термостата, като на не добре затоплен двигател проверяваш маркуча към горния край радиатора и ако той се е затоплил, сменяш термостат.
Ако изпарителят е горещ (както и маркучите към и от радиатора на парното) - търсиш проблема със засядане на клапата топло/студено във въздуховода.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Колега, благодаря за бързата намеса, но термостата бачка на 100% коректно, както клапата и всичко за което се сещам в момента. Всичко беше разглобено и съответно в перфектно състояние. Работата е там, че колата е загряла на около 90 градуса, обръщам на топло, пускам на първа степен и супер горещо в първите 10 секунди. След това понамалява, а включа ли втора или трета степен от горещо става студено. Аз си мисля, че няма дебит, но каква е причината за това като със сигурност няма запушване. Помпата има дебит, тъй като колата не прегрява или други подобни, вадих единия маркуч както работи колата да видя има ли дебит и ми се стори нормална струята. Не знам къде да търся проблема.
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 16 мар 2014, 10:22
- Модел на автомобила: Transit Van MK7, MT, 2008, 2.2l/140ps,
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Може да имате откачени жила (или ел. задвижки) към клапите, които определят смесването на загрят и свеж въздух.
За всеки случай, проверете и колко горещи (на пипане) са маркучите от и към купето.
За всеки случай, проверете и колко горещи (на пипане) са маркучите от и към купето.
Човек се учи докато е прост!
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Колега всички клапи и жила работят коректно, маркучите са горещи и двата.
-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 16 мар 2014, 10:22
- Модел на автомобила: Transit Van MK7, MT, 2008, 2.2l/140ps,
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Щом е гореща и на изхода, значи не е проблема в дебита - щеше да е доста студена като напуска купето.
Сещам се само за едно - въздушен джоб в радиатора за парното. При смяната да е останал.
(Не познавам конструкцията на точно това радиаторче, но обикновено е възможен вариант.)
Сещам се само за едно - въздушен джоб в радиатора за парното. При смяната да е останал.
(Не познавам конструкцията на точно това радиаторче, но обикновено е възможен вариант.)
Човек се учи докато е прост!
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Почти съм сигурен, че няма въздушна възглавница, но в крайна сметка не е невъзможно.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1635
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
При Форд виздушна възглавница при парно е изключена, все пак не е френска кола.
Свържи испарителя с тройници и би трябвало проблема да го няма.
Поздрави
Свържи испарителя с тройници и би трябвало проблема да го няма.
Поздрави
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Таз сутрин гледах, гледах и ми хрумна същото и вече купих трйници и всичко необходимо да запаралеля двете системи. Благодаря за съвета Фордманиак! Ще пиша след като направя интервенцията за крайния резултат!
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Колеги, фордманиака беше прав, проблема се оправи. Проблема е там, че последователното свързване на изпарител спрямо парно, става дросел и слабото парно е на лице. Сложих тройници, запаралелих двете системи и всичко дойде на местото си. Благодаря на всички, които се включиха в темата, дано да е полезна и на други !!!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1635
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Абсолютно си пада температурата при последователно свързване, на около 3000 оборота чак има норамлно топлоотдаването, особенно ако колата е с ГИ водните пътища в редуктора са около 5 до 6 мм диаметър няма как да се отоплява нормално на празен ход.
Изпратено от моят LG-D802
Изпратено от моят LG-D802

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Това:
противоречи на това:lubomirov89 написа:Колега всички клапи и жила работят коректно, маркучите са горещи и двата.
Ако влиза известно количество гореща течност с малък дебит, в радиатора отнемеш всичката останала след изпарителя топлина (и духа студено), на изхода трябва да излиза течност с температура на околният въздух.lubomirov89 написа:Колеги, фордманиака беше прав, проблема се оправи. Проблема е там, че последователното свързване на изпарител спрямо парно, става дросел и слабото парно е на лице. Сложих тройници, запаралелих двете системи и всичко дойде на местото си. Благодаря на всички, които се включиха в темата, дано да е полезна и на други !!!
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: слабо парно
Изпарителя беше след радиаторчето, а това колко противоречи или не не знам, казвам какъв ми е бил проблема и как съм го решил.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта