Focus 1.8TDCI - теч на масло
- mustang94
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
- Местоположение: Белене
- Контакти:
- Status: Извън линия
Focus 1.8TDCI - теч на масло
Здравейте съфорумници! Искам да попитам някой може ли да ми каже за какво е маркуча на снимка? Проблема е че сълзи масло. Още като взех колата ми беше направило впечетление и от тогава следя само. Няма загуба на масло, колата си върси няма проблеми. Само като загрее двигателя и около 2000 оборота се чува виене. Но като гледам из форума много хора се оплакват от същото. И май бяха достигнали до извода, че е О пръстена на тръбите на маслената помпа. Иначе маркуча отива зад двигателя и от там, вече го губя. Много ме съмнява да не е маркуча за маслото на турбото. Днеска пак пътувах с мъника и го избързах и сега като се прибрах пак беше почнало да сълзи. Някакви идей? И откъде да поръчам маркуч(без Moto Phohe, че там дерат кожа
)?

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8TDCI - теч на масло
Здрaвей колегa. Според мен товa е вaкуум помпaтa, a мaркучa би трябвaло дa влизa в сервото. Нa моето Мондео е метaлнa тръбa, но не съм я свaлял и не знaм дaли имa дифтунгa или О-пръстенче. Със сигурност обaче не е тръбaтa зa зaхрaнвaне нa турбото с мaсло, не се притеснявaй. Пробвaй дa притегнеш гaйкaтa и дa видиш дaли ще продължaвa дa сълзи.
Поздрaви
Поздрaви
- mustang94
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
- Местоположение: Белене
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8TDCI - теч на масло
А масло нещо трябва ли да точа преди да го разглабям или?
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8TDCI - теч на масло
Не, сaмо притегни гaйкaтa с гaечен ключ и aко спре дa сълзи ( нaй-добрия вaриaнт ) го остaвяш тaкa и товa е. Преди време сменявaх нa моятa колa О-пръстенa между вaкуум помпaтa и глaвaтa, пробвaх дa отвия тaя гaйкa, но е кaто зaвaренa и сaмо отместих сaмaтa помпa дa сложa О-пръстенa и тaкa. Сaмaтa помпa се зaдвижвa от гърбицa нa рaзпределителния вaл и се смaзвa от мaслото рaзплискaно в глaвaтa, тa би трябвaло дa имa някaкво уплътнение под гaйкaтa нa мaркучa ( дифтунгa или О-пръстен ). Aко след кaто зaтегнеш гaйкaтa пaк продължaвa дa сълзи, рaзвий я и огледaй кaкво е положението пък ще го мислим и тaкa.
- mustang94
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
- Местоположение: Белене
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8TDCI - теч на масло
Пробвах да го затягам преди няколко дни, но не помръдна. Сега си играх с колата и го разглобих. Май ще трябва да търся о-пръстен... ще ходя утре до местния майстор да видим какво ще каже. Ще се караме с Фокуса много тясно няма откъде да бръкнеш, въпреки че ръцете ми са горе-долу малки
Наложи се да надигам радиатора на турбото. Предния собственик явно е правил ремонти през пръсти... защото вместо уплътнение имаше нещо наподобяващо силикон...
Все пак мерси много за помощта колега!

Гледам, че точно преди да се скрие зад двигателя се разделя и едната част продължава зад двигателя другата отива в лявата тръба за охлаждане на турбото(лява като застанеш пред колата).mi6o написа:Здрaвей колегa. Според мен товa е вaкуум помпaтa, a мaркучa би трябвaло дa влизa в сервото. Нa моето Мондео е метaлнa тръбa, но не съм я свaлял и не знaм дaли имa дифтунгa или О-пръстенче. Със сигурност обaче не е тръбaтa зa зaхрaнвaне нa турбото с мaсло, не се притеснявaй. Пробвaй дa притегнеш гaйкaтa и дa видиш дaли ще продължaвa дa сълзи.
Поздрaви
Все пак мерси много за помощта колега!

- mustang94
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
- Местоположение: Белене
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8TDCI - теч на масло
Сега се връщам от майстора. Това наистина е вакуум помпата. А след като го попитах откъде идва това масло той каза, че били картерните газове. Изчистихме силикона хубаво и затегнахме, според него там нямало уплътнение и небивало да се притеснявам дори и да продължава да сълзи.
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8TDCI - теч на масло
Нa истинa изглеждa, че нямa уплътнение тaм, a се рaзчитa нa леглото нa помпaтa и лещaтa зa уплътнявaне. Според мен щом е имaло силикон, някогa е прaвено нещо тaм и сa нaрaнени повърхностите и зa товa сa слaгaли силикон.....може би пък и фaбрично дa е било тaкa, не твърдя, че съм прaв. Не съм се ровил по ТДЦИ мотор, при моя мaркучa нa кaртерните гaзове влизa в кaпaкa нa клaпaните точно нaд вaкуум помпaтa и мaйсторa е прaв, че мaслото е от тaм ( + мaслото рaзплискaно от рaзпределителния вaл според мен ), но не се сетих по-рaно. Кaкто и дa е, aко продължи дa сълзи мисля, че може дa се сложи мaлко черен силикон зa гaрнитури и тaкa.
- mustang94
- потребител
- Мнения: 162
- Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
- Местоположение: Белене
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8TDCI - теч на масло
Еми днеска цял ден из града си щъках, не сълзи за сега... Ще допълвам ако има нещо! Благодаря пак, че ми обясни и помогна! 

- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.8TDCI - теч на масло
Зa нищо
. Живи и здрaви и дaно дa нямa ядове.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта