Ремонт ключалка преден капак С-МАХ
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 30 сеп 2012, 15:50
- Модел на автомобила: focus C-max
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ремонт ключалка преден капак С-МАХ
Здравейте колеги,
Колата скоро я взех от боядисване на предна броня.
Вчера се опитвам да отворя капака и ....... греда. Ключа превърта.
"Майсторите" или не са монтирали механизма правилно или са го счупили.
През решетката виждам, че маншончето е извадено и бялата част е със счупена чашка.
Някой имал ли е подобен проблем и къде в София (освен Мото Пфое) може да се провери кавъв точно е проблема и как може да се оправи?
Колата скоро я взех от боядисване на предна броня.
Вчера се опитвам да отворя капака и ....... греда. Ключа превърта.
"Майсторите" или не са монтирали механизма правилно или са го счупили.
През решетката виждам, че маншончето е извадено и бялата част е със счупена чашка.
Някой имал ли е подобен проблем и къде в София (освен Мото Пфое) може да се провери кавъв точно е проблема и как може да се оправи?
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ремонт ключалка преден капак С-МАХ
Аварийно отваряне:
Сваляш кората под радиатора и след това с ръка трябва да се достигне карденчето. Издърпва се от вилката на ключалката и след това с ръка или с помощта на отвертка трябва да се завърти наляво и след това надясно. Добре е някой отгоре да повдига капака, за да може по- лесно да се определи, кога ще се освободи механизма.
Ето това е нещото, което трябва да се завърти:

А това е карданчето, което трябва да се измъкне:

След като свалим карданчето може да се отвори и по този начин:

Ако пречи решетката с емблемата се процедира по- следния начин:
1. Вариант:
1. Избутва се решетката вляво от емблемата леко навътре и се получава участък около 1.5*1.5 см;
2. През този процеп бъркаме с алуминиева тръбичка или дълга отвертка с дължина около 30 см. и се опитваме да уцелим механизма и отваряме.
2. Вариант
1. Качваме колата на канал;
2. Сваляме кората под предната броня;
3. Отвиваме планката, на която се опира радиатора. Той остава да виси на тръбите;
4. Открива ни се достъп до винтовете крепящи ключалката и ги отвиваме с тресчотка с глава 10;

5. Премахваме металния капак на ключалката от страната на радиатора;
6. Измъкваме металното карданче навътре към радиатора
6. Вкарваме плоска отвертка в слота на ключалката;
7. С въртене се опитваме да освободим палеца за отваряне;
8. Ремонтираме патрона при ключар и сглобяваме в обратно последователност;
9. Без патрона можем да отваряме капака с отвертка през предната решетка.
Детайлно обяснен принципът на работа на механизма: http://www.fordownersclub.com/forums/to ... k-problem/
Ръководства на руски за възстановяване и ремонт на механизма: http://ffclub.ru/topic/42847/jump_180/? ... try8415519 http://ffclub.ru/topic/42847/jump_150/? ... try6809348
Успех!
Сваляш кората под радиатора и след това с ръка трябва да се достигне карденчето. Издърпва се от вилката на ключалката и след това с ръка или с помощта на отвертка трябва да се завърти наляво и след това надясно. Добре е някой отгоре да повдига капака, за да може по- лесно да се определи, кога ще се освободи механизма.
Ето това е нещото, което трябва да се завърти:

А това е карданчето, което трябва да се измъкне:

След като свалим карданчето може да се отвори и по този начин:

Ако пречи решетката с емблемата се процедира по- следния начин:
1. Вариант:
1. Избутва се решетката вляво от емблемата леко навътре и се получава участък около 1.5*1.5 см;
2. През този процеп бъркаме с алуминиева тръбичка или дълга отвертка с дължина около 30 см. и се опитваме да уцелим механизма и отваряме.
2. Вариант
1. Качваме колата на канал;
2. Сваляме кората под предната броня;
3. Отвиваме планката, на която се опира радиатора. Той остава да виси на тръбите;
4. Открива ни се достъп до винтовете крепящи ключалката и ги отвиваме с тресчотка с глава 10;

5. Премахваме металния капак на ключалката от страната на радиатора;
6. Измъкваме металното карданче навътре към радиатора
6. Вкарваме плоска отвертка в слота на ключалката;
7. С въртене се опитваме да освободим палеца за отваряне;
8. Ремонтираме патрона при ключар и сглобяваме в обратно последователност;
9. Без патрона можем да отваряме капака с отвертка през предната решетка.
Детайлно обяснен принципът на работа на механизма: http://www.fordownersclub.com/forums/to ... k-problem/
Ръководства на руски за възстановяване и ремонт на механизма: http://ffclub.ru/topic/42847/jump_180/? ... try8415519 http://ffclub.ru/topic/42847/jump_150/? ... try6809348
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта