Термостат на Фокус, 1,8 TDCI, 2002г.
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Термостат на Фокус, 1,8 TDCI, 2002г.
Здравейте,
От скоро съм регистриран тук и сега търся помощ.
Колата е Форд Фокус, 2002г., 1,8TDCI, 100к.с.
От около месец карам колата. До сега бяха все горещини и не ми направи впечатление, но като застудя последните 2-3 дни забелязах, че много бавно стрелката достига изправено положение (даже бих казал, че при каране в града, не може да загрее нормално) и всички маркучи и разширителният съд са горещи. Според мен проблема е термостата, ще го сменям.
Въпросите ми са:
1. От къде е най-удобно да се източи антифриза, така че да може да се събере и използва пак?
2. Колко литра събира системата?
3. При наливането, как се обезвъздушава системата?
4. Някакви особености?
Благодаря предварително!
От скоро съм регистриран тук и сега търся помощ.
Колата е Форд Фокус, 2002г., 1,8TDCI, 100к.с.
От около месец карам колата. До сега бяха все горещини и не ми направи впечатление, но като застудя последните 2-3 дни забелязах, че много бавно стрелката достига изправено положение (даже бих казал, че при каране в града, не може да загрее нормално) и всички маркучи и разширителният съд са горещи. Според мен проблема е термостата, ще го сменям.
Въпросите ми са:
1. От къде е най-удобно да се източи антифриза, така че да може да се събере и използва пак?
2. Колко литра събира системата?
3. При наливането, как се обезвъздушава системата?
4. Някакви особености?
Благодаря предварително!
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Термостат на Фокус, 1,8 TDCI, 2002г.
Брей-й-й, много помощ, много нещо, бе!
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Термостат на Фокус, 1,8 TDCI, 2002г.
Ако 2та маркуча(дебелите) към радиатора и самият той е горещ преди да е " изправила " стрелката тогава е термостата.и всички маркучи и разширителният съд са горещи. Според мен проблема е термостата, ще го сменям
На радиатора от долу има кранче(пробка) за източване.После пълниш ,палиш докато пусне перката ,гасиш и когато истине -доливаш.
Имаш ли парно значи е обезвъздушена.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Термостат на Фокус, 1,8 TDCI, 2002г.
Не съм карал дизел и не съм изобщо компетентен, затова чисто теоретично от това което съм чел:
КПДто при дизела отива за работа, а не да топли атмосферата.
Проблем нямаш и не барай
За страни със студен климат и май по-високите нива на оборудване с климатроник слагат подгряване на малкия кръг.
Ако нямаш такова подгряване ще има да го чакаш тоя дизел да загрее.
Изчакай някой компетентен да се изкаже и не бързай да ровиш колата
КПДто при дизела отива за работа, а не да топли атмосферата.
Проблем нямаш и не барай

За страни със студен климат и май по-високите нива на оборудване с климатроник слагат подгряване на малкия кръг.
Ако нямаш такова подгряване ще има да го чакаш тоя дизел да загрее.
Изчакай някой компетентен да се изкаже и не бързай да ровиш колата

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта