Escort vs Mondeo (Комби)
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 18 ное 2006, 21:53
- Модел на автомобила: Opel Tigra 1.4 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Escort vs Mondeo (Комби)
Здравейте
Трябва ми комби за около 4000 - 4500лв и съм се спрял на два модела на форд тъй като за тези пари другите марки не могат да предложат това което предлага форд тоест доста екстри а и коли по-нова година.
Та въпроса ми е кой от двата модела бихте препоръчали Ескорт Mk7 или Мондео? Също така с какъв двигател да бъде? Аз лично предпочитам да бъде дизел защото търся икономична кола.

Трябва ми комби за около 4000 - 4500лв и съм се спрял на два модела на форд тъй като за тези пари другите марки не могат да предложат това което предлага форд тоест доста екстри а и коли по-нова година.
Та въпроса ми е кой от двата модела бихте препоръчали Ескорт Mk7 или Мондео? Също така с какъв двигател да бъде? Аз лично предпочитам да бъде дизел защото търся икономична кола.


Последна промяна от mirando на 21 ное 2006, 00:25, променено общо 1 път.
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами погледни форума - кой колко пита за повреди - тези с ескорт или тези с мондео....нивото на комфорта е несравнимо.....абе за разликата в парите и дума не може да става да има смисъл да си вземеш ескорт.
Щом търсиш комби - Моньо е твоя човек!
BTW карал съм ескорт купе ТД и комби 1.6 Зетек, така че имам база за сравнение
Щом търсиш комби - Моньо е твоя човек!
BTW карал съм ескорт купе ТД и комби 1.6 Зетек, така че имам база за сравнение
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мондеото сигурно вози по-меко. Но ти за тия пари, с малко повече късмет, може и да намериш ескорт от последния модел, след 1995 г. Мк7. Возят прилично и седалките са удобни. За здравина и поддръжка не мога да сравнявам, щото нямам представа от мондео, а моя ескорт е сравнително отскоро при мен и още не съм сменял много неща по него. Имай предвид че мондеото е с носачи и биалетки и на четирите колела. По добре е за возията, но пък са повече части за чупене.
Само толкова мога да кажа.
Само толкова мога да кажа.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 18 ное 2006, 21:53
- Модел на автомобила: Opel Tigra 1.4 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Благодаря на всички за отговорите.
Колата ще се кара предимно градско и от време на време ще се пуска на дълго София - Варна.
Както казах обема на багажника не е от голямо значение.
Важното е колата да е здрава и икономична...
За сега ме тегли към ескорта (Mk7 1.8TD 90PS) но продължавам да мисля.
Междудругото тиграта ще я сменям друг път с друга кола а комбито ми е за втора кола за работа.

Колата ще се кара предимно градско и от време на време ще се пуска на дълго София - Варна.
Както казах обема на багажника не е от голямо значение.
Важното е колата да е здрава и икономична...

За сега ме тегли към ескорта (Mk7 1.8TD 90PS) но продължавам да мисля.
Междудругото тиграта ще я сменям друг път с друга кола а комбито ми е за втора кола за работа.

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи и двата модела са добри! Най -добре е да си вземеш с 1.8 ТДИ - 90к.с. - това е чудесен мотор, не е капризен, няма вибрации, тих е /особено в монди - не можеш да разбереш, че караш дизел/, пали лесно, харчи колкото френските дизели 1.9. Скоростнта кутия отлична прдавките са добре подбрани и се превключват като по масло. Не се заблуждавай от това, че конете са малко - този двг има по-висок въртящ момент от 2.0 V16, като 70% от него са на разположение още от 1800обр., а пика започва на 2200обр - удоволствието да шофираш тди е невероятно, веднъж качиш ли се на такъв мотор повече няма и да искаш да чуеш за бензшн. Въобще такива резачки като Голф ГТИ и БМВ 318 въобще не могат да ми избягат /а все пак мони прилича на рейс/.
Друга основна причина за този избор е, че с него при нобмално каране /4човека и багажа им при 110 - 120 км.ч/ до морето и обратно дава почти невероятен разход - 1000 км. за по-малко от 50л. нафта, а има и рекордьори тук във форума, които с 1.8 чист дизел на ескорт са правили под 4 на 100 със скорост 80-100км.
Друг плюс е зимата - комбинацията от тежък чугунен дизел + предно предаване = на снегорин!
Колкото до самия избор между двата модела : Ескорта е по-малък, по-лек, по-маневрен и харчи по-малко - тоест за предимно софийско шофиране е по-удачен! Докато Монди е направо огромен от вътре /има по-голям багажник от Волво 740!?!?/ използваните материали в купето са по-качествени, шумоизолацията е на по-високо ниво, окачването е много комфортно /стига да не си с нископрофилни гуми разбира се/. Друг основен плюс на монди комби е, че има различно задно окачване от седана и хечбека - доста подсилено, което е голям плюс /доста пяксък, цимент и вар пренесох, докато успея да му нанеса повреда и то в следствие на замаскиранаот дъжда шахта от тези квадратните, на които бай мангал бе върнал скарата за вторични/.
Тъй че избора си е твой - от твоите изисквания и от това какво ще ти предложи пазара /какъвто по-запазен екземпляр успееш да намериш, защото според мен е най-важно да си вършиш работа с колата, а не да се ядосваш по сервизи и да ти съдират кожата/
Друга основна причина за този избор е, че с него при нобмално каране /4човека и багажа им при 110 - 120 км.ч/ до морето и обратно дава почти невероятен разход - 1000 км. за по-малко от 50л. нафта, а има и рекордьори тук във форума, които с 1.8 чист дизел на ескорт са правили под 4 на 100 със скорост 80-100км.
Друг плюс е зимата - комбинацията от тежък чугунен дизел + предно предаване = на снегорин!
Колкото до самия избор между двата модела : Ескорта е по-малък, по-лек, по-маневрен и харчи по-малко - тоест за предимно софийско шофиране е по-удачен! Докато Монди е направо огромен от вътре /има по-голям багажник от Волво 740!?!?/ използваните материали в купето са по-качествени, шумоизолацията е на по-високо ниво, окачването е много комфортно /стига да не си с нископрофилни гуми разбира се/. Друг основен плюс на монди комби е, че има различно задно окачване от седана и хечбека - доста подсилено, което е голям плюс /доста пяксък, цимент и вар пренесох, докато успея да му нанеса повреда и то в следствие на замаскиранаот дъжда шахта от тези квадратните, на които бай мангал бе върнал скарата за вторични/.
Тъй че избора си е твой - от твоите изисквания и от това какво ще ти предложи пазара /какъвто по-запазен екземпляр успееш да намериш, защото според мен е най-важно да си вършиш работа с колата, а не да се ядосваш по сервизи и да ти съдират кожата/
- murselin
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 16 окт 2006, 22:21
- Модел на автомобила: Форд Мондео Джия /98/ 2.0I 130k.s.
- Контакти:
- Status: Извън линия
мондео
всеки има право на избор но Мондео срещу Ескорт ми то нема смисъл да се пита сигурност стабилност екстрички срещу малка стегната каручица все пак имал сам вузможност да ги оценя



добрите момчета отиват в рая ! лошите където си поискат 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта