Ел. оборудване на Фокус 1

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от otoyol » 21 яну 2016, 21:14

Здравейте, колеги ! Нов съм във форума, понеже имам желание и намерение, ако Господ е рекъл, скоро да си купя Фокус 1 - дизел. Избирам си сред екземпляри, произведени 2003 - 2004 година, хетчбек. Клоня към мотора с мощност 115 к.с. Возил съм се и съм карал единствено подобен модел, само че с 3 врати, 2003 г., 100 коня. Бих искал да чуя ваши мнения, относно предстоящия ми избор, по отношение на това кой мотор да бъде: 100 или 115 к.с. Ще се радвам, ако заострите вниманието ми към неща, за които особено да внимавам и гледам при избора.
Имам някои неясноти по ел. оборудването. Автомобилите, които са с ел.огледала ... означава ли това, че освен ел.регулиране имат и ел.подгрев ??? Тези, които имат ел. подгрев на огледалата, от кой бутон се включва ? Някои екземпляри имат два бутона със подобни символи за нагряване на стъкла - единият бутон е за задното стъкло, а другия бутон за къде е ? Моля, да ме светнете за тия особености, за да знам като гледам дадена кола кое къде е от къде се включва и т.н. ... Благодаря предварително.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от opex » 22 яну 2016, 01:06

Отоплението на огледалата е вързано към бутона за задния прозорец. Другия бутон подобен на този за задното е за предния прозорец - по-рядко се срещат и ако правиш каско задължително опиши, че е такъв, защото ако стане нещо ще ти сложат обикновен, а този с подгрева е много по-скъп.
Аз лично не бих избрал тдци. Ако фокуса трябва да е дизел бих предпочел тдди-то 90кс. А ако искам повече сила - 2.0 бензин с газ. Около 2002-ра вече са над 14год. и данъка е нормален, а като се има предвид, че така или иначе вече си се навил на 115кс 2004та (т.е. голям данък) това няма да е проблем. От г.т. на разход изчислено чисто в левове 2.0 бензин с газ ще харчи по-малко от дизела. И е по-надеждно. С по-евтин ремонт ако нещо стане.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
mustang94
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 22 апр 2015, 17:37
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.0TDCi 130hp
Местоположение: Белене
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от mustang94 » 22 яну 2016, 22:31

Аз съм с TDCi 115 коня и колата си е супер, но наистина по-добре бензинов 100 коня. Бензиновия двигател е с по-евтина поддръжка. Дизеловия има твърде много разходи като се започне от дюзи, ГНП и турбо(това май са най-скъпите проблеми). Имайки предвид километрите на нашите коли и "хубавата" нафта в нашата държава, ремонта на дюзи и ГНП е просто неизбежен. Иначе като динамика съм си предоволен от колата. Колата не лапа масло и харчи нормално, но това си зависи от колко е поддържан автомобила. Успех с търсенето и да се похвалиш скоро с Фокус или Мондео!

Потребителски аватар
kilikanzer
Потребител
Потребител
Мнения: 907
Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от kilikanzer » 30 яну 2016, 19:41

Мое лично мнение е да бягаш от тия 115коня.
Моят е 90 коня,от няколко месеца го засичам на дълго и малко градско твърдо съм под 5/100 нафта.
Много драми с TDCI-то.
На мен си ми харесва дизела,минал съм 80к км с него и досега само масла и ремъци и малко ходова част/то си е от пътищата ни/.
Изображение
Конституция на РБ.
Чл. 36.
(1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от otoyol » 11 фев 2016, 20:41

Благодаря на всички за отговорите и съветите. Може да ви се похваля с покупката на форд фокус 1,8 TDCI 115 коня, 2003 година. Като за начало бих желал да разбера какви са крушките на фаровете (видях, че къси и дълги светлини са с отделни крушки) и габаритите /имам изгорял габарит и отпред и отзад/. Може ли някой да ми обясни как да сменя крушката за осветлението на таблото с уредите, че не свети ? Благодаря за насоките и препоръките ви предварително.

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от otoyol » 09 мар 2016, 20:01

Колеги, за да не пускам нова тема, ще използвам настоящата да попитам нещо. Колата е Фокус 1, 2003 г., 1,8 TDCI, 115 коня. Интересувам се в зависимост от околната температура кога се включват подгревните свещи ? Сега, при подаване на контакт, реотанчето светва за секунда и изгасва. При задържане на контакт..след около още 4-5 сек., се чува някакво изцъкване на реле сякаш... Видима промяна в силата на светене на лампата на плафона или други крушки НЯМА. А по принцип, ако наистина се включат свещите... и после угаснат... предполагам видима промяна в силата на светене има, нали така ???

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от ЯЛТА » 09 мар 2016, 20:15

Зарежи силата на светене, иначе е вярно че щом се усили плафона релето ги е изключило. По принцип под +6 градуса се включват свещите, но това не е много от значение тъй като Комън рейл системата не е с предкамерно запалване, и би трябвало да пали и без подгряване. То е монтирано повече за омекотяване на работата на мотора при първоначалното студено палене,- демег да не притриса, а да заработи равномерно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от otoyol » 10 мар 2016, 12:38

Благодаря. Колата съм я палил и при 3...4 градуса, т.е. би трябвало да са се вкл. Свещите... но защо реотанчето светва за има-няма секунда и гасне... ? Така ли е и при вас, колеги? НЕ трябва ли да свети до изкл. На свещите???

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от ieiei » 10 мар 2016, 14:27

НЕ трябва ли да свети до изкл. На свещите???
Греят и след това(проверено).

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от otoyol » 10 мар 2016, 21:04

Колега, какво значи "ГреяТ и след това..." ??? Говориш ми за множествено число, а аз питах в единствено число !!?? Аз питах за контролната лампа на таблото /"реотанчето"/ дали при вас свети в продължение на времето, за което за включени свещите ??? И питанката ми беше зададена, защото моята контролна лампичка /"реотанчето"/ гасне след около почти 1 сек, от подаването на контакт, а ако задържа на контакт без да включа стартера, вече е изгаснала тази контролна лампа.

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от ieiei » 11 мар 2016, 14:21

Свещите 4 на брой(или ,колкото са работещите) греят и след загасване на "реотанчето".

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от antipower » 11 мар 2016, 15:00

otoyol написа:Благодаря на всички за отговорите и съветите. Може да ви се похваля с покупката на форд фокус 1,8 TDCI 115 коня, 2003 година. Като за начало бих желал да разбера какви са крушките на фаровете (видях, че къси и дълги светлини са с отделни крушки) и габаритите /имам изгорял габарит и отпред и отзад/. Може ли някой да ми обясни как да сменя крушката за осветлението на таблото с уредите, че не свети ? Благодаря за насоките и препоръките ви предварително.
Здравей и честита придобивка !
Крушката на късите светлини е H7, преден габарит е w5w, а задния габарит е P21/5W(двойна) .
Дългата светлина не знам каква е, защото за 3 години не съм я сменял.

Потребителски аватар
ФордБългария
потребител
потребител
Мнения: 854
Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от ФордБългария » 11 мар 2016, 15:23

Мисля че е h4.

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от antipower » 11 мар 2016, 16:40

ГордСФорд написа:Мисля че е h4.
H4 - къси и дълги преди фейслифта
H7 - къси, H1 - дълги - фейслифта

http://am-application.osram.info/en

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от otoyol » 11 мар 2016, 20:18

Благодаря за пожеланията и за информацията. Ха ... така вече разбрах за свещите... Но на част от въпроса още не получих отговор, колкото и банално да прозвучи...
И при вас ли реотанчето само примигва за секунда при включване на контакт и изчакване ПРЕДИ самото стартиране... ??? Нормално ли е така ??? Не съм карал преди това дизел... но защо си мисля, че на други автомобили дизелови.... реотанчето остава светнато по-продължително време, т.е. колкото време си греят свещите, като после реотанчето изгасва, и водачът "разбира", че може да включи стартера.. ?

Потребителски аватар
antipower
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от antipower » 11 мар 2016, 20:30

Не знам как е с дизелите, но според мен трябва да се притесняваш, ако не иска да запали при студено време,

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от otoyol » 11 мар 2016, 20:40

Купих я февруари, т.е. още не съм я опитвал на темп. под нулата... Пали за сега ... проблеми няма !

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от HACKO » 11 мар 2016, 21:59

otoyol написа:... но защо си мисля, че на други автомобили дизелови.... реотанчето остава светнато по-продължително време, т.е. колкото време си греят свещите, като после реотанчето изгасва, и водачът "разбира", че може да включи стартера.. ?
Това остана в далечното минало, при всички нови Дизели е така. На служебния бус, Лятото даже и не премигва. До около 120 000Км палеше като Бензинов, въртиш директно без да чакаш, сега като стана на 150 000Км трябва да го изчакаш или първия път не пали.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

otoyol
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 21 яну 2016, 20:56
Модел на автомобила: Ford Focus 1, 1.8 TDCI, 115 h.p.
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от otoyol » 12 мар 2016, 21:21

Ясно :) Благодаря ! А можете ли да кажете за този модел как се осигурява горивото до ГНП - чрез подкачваща помпа предполагам .. но искам да науча малко повече за това - електрическа ли е, механична ли е, къде се намира и т.н. ...
Забелязвам един малък за сега проблем: когато колата престои без да се пали примерно 2-3 дена и повече ... при стартиране се налага да въртя по-продължително, опитва се да припалва 1-2 пъти и изведнъж после си запалва... Докато въртя и се опитва да припали, леко поизпушва. След като запали, абсолютно няма никакви опити да прекъсва или да се колебае, няма никаква неравномерна работа и тогава вече грам дори не пуши !!! Ако е престояла само 1 нощ - проблемът го няма, т.е. пали на "2-3 оборота" въртене на стартера...

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ел. оборудване на Фокус 1

Мнение от ieiei » 13 мар 2016, 08:53

Има ли разлика в "скороста " на стартера след 2+ дни престой?
За проба може да и подадеш ток при първо палене.
На диагностика може да се види състоянието на дюзите и налягането на помпата .

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта