Focus MK1 тропане отпред
- 
				e34
 - потребител

 - Мнения: 4
 - Регистриран: 22 юли 2016, 08:28
 - Модел на автомобила: Focus TDDI 90 к.с.
 - Местоположение: Дианабад
 - Status: Извън линия
 
Focus MK1 тропане отпред
Здравейте Колеги!
Нов съм във форума, но от края на 2015 имам хечбек Фокус тдди от 2000 г., като имам един много дразнещ и същевременно към момента нерешим проблем - плътно думкане отпред в дясно.
Търсих с търсачката, но уви напразно. Думкането се проявява на неравности и при легнали полицаи - плътен удaр, но невинаги.
Неволите в сервиза започнаха със смяна на десен шарнир - без промяна, последва рециклиране на рейката в ТУ София - без промяна, 2 нови биалетки отпред - йок файда
 , като за последно смених предни амортесьори + тампони на макферсона + прашници и удaрни тампони - и пак думкането е налично  
 Всичко това в рамките на тази година..... 
 
Колата е гледана от 4 (четири) майстора и уж всичко й е наред, като дори гореизброените части бяха хипотетично причина за тропането.......Всичко друго отпред уж е здраво, като дори и тампоните на двигателя са проверени и пак казвам, уж здрави. Към момента всички майстори вдигат рамене и това е, но аз не искам да карам тропаща кола в никакъв случай!
Бих се радвал да споделите идеи или още по-добре опит, за това как да преодолея този проблем!
Препоръки за сервиз/майстор, който да е на ти с окачването на Фокус 1 в София?
Благодаря предварително!
			
									
									
						Нов съм във форума, но от края на 2015 имам хечбек Фокус тдди от 2000 г., като имам един много дразнещ и същевременно към момента нерешим проблем - плътно думкане отпред в дясно.
Търсих с търсачката, но уви напразно. Думкането се проявява на неравности и при легнали полицаи - плътен удaр, но невинаги.
Неволите в сервиза започнаха със смяна на десен шарнир - без промяна, последва рециклиране на рейката в ТУ София - без промяна, 2 нови биалетки отпред - йок файда
 Колата е гледана от 4 (четири) майстора и уж всичко й е наред, като дори гореизброените части бяха хипотетично причина за тропането.......Всичко друго отпред уж е здраво, като дори и тампоните на двигателя са проверени и пак казвам, уж здрави. Към момента всички майстори вдигат рамене и това е, но аз не искам да карам тропаща кола в никакъв случай!
Бих се радвал да споделите идеи или още по-добре опит, за това как да преодолея този проблем!
Препоръки за сервиз/майстор, който да е на ти с окачването на Фокус 1 в София?
Благодаря предварително!
- radosten
 - потребител

 - Мнения: 56
 - Регистриран: 19 яну 2010, 15:27
 - Модел на автомобила: ford fokus 1.8 16v
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Focus MK1 тропане отпред
Колега провери си тампоните на стабилизиращата щанга, ако вдигат цялата кола на крик, тя е по напрежение и не може да се разбере дали са разбити тампоните и.
			
									
									
						- 
				e34
 - потребител

 - Мнения: 4
 - Регистриран: 22 юли 2016, 08:28
 - Модел на автомобила: Focus TDDI 90 к.с.
 - Местоположение: Дианабад
 - Status: Извън линия
 
Re: Focus MK1 тропане отпред
Колеги,
никога, ама никога не си ремонтирайте рейките в Техническия Университет!!!!!
Мойта уж бе ремонтирана там, но не е оправена и си хлопа
 
Това доведе до смяната на куп здрави неща и много ненужни разходи......Та НИКОГА в ТУ София за ремонт на рейки!!
			
									
									
						никога, ама никога не си ремонтирайте рейките в Техническия Университет!!!!!
Мойта уж бе ремонтирана там, но не е оправена и си хлопа
Това доведе до смяната на куп здрави неща и много ненужни разходи......Та НИКОГА в ТУ София за ремонт на рейки!!
- dmastard
 - потребител

 - Мнения: 239
 - Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
 - Status: Извън линия
 
Re: Focus MK1 тропане отпред
Чувал съм за такъв проблем, който понякога се решава с нов тампон на мотора - мотора се клати и удря в коша.  
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта
