Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
- GeorgiToRuleThemAll
- потребител
- Мнения: 174
- Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
- Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Леле, колега! Това чукане е същото като при мен...G2233 написа: ↑05 юли 2017, 20:24Само ме притеснява и това чукане на клипа. Което преди май го нямаше https://youtu.be/zNlSOKUEXDU
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk



- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Хахах да. Ще пиша след ремонта на какво се дължи
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Днес след консултация с един майстор. Има вероятност керамиката да се е забила в челото на буталото или по главата и от там да идва това чукане. До като не отворят тиквата ,незнаем и така..
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Ако парчето е било толкова голямо, че буталото да го удря в главата, при първият удар щеше да стане на сол, вместо да се забие в буталото/главата.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Днес бях при майстора, преслуша я. Каза да не се филмирам чак толкова за сега.. Вика щом нямаш оплаквания от вървежа на колата, не си струва да я отваряме. Пък и 2атмосфери разлика в еиния цилиндър не е фатално.Ако почне нещо по фрапиращо да става, тогава. А това чукане предполага идва от коляновия вал, биелен лагер. Може вика при запалването да се е напънал от керамиката в цилиндъра.
...та така. Ще си следя за сега маслото,разхода на гориво и за нови шумове от двг и ще си я карам. Само незнам за правилна настройка на газта-лошо ли е ,че компресията в единия цилиндър е различна?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
...та така. Ще си следя за сега маслото,разхода на гориво и за нови шумове от двг и ще си я карам. Само незнам за правилна настройка на газта-лошо ли е ,че компресията в единия цилиндър е различна?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 122
- Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Какъв е тоя майстор бе колега ? Кажи да не се сбърка някой ?
)

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта