Проблем
- 
				_SLiThER_
 - Status: Извън линия
 
Проблем
Не ми работи перката на радиатора 
 Купих си нов датчик като си мислих че е само от него но уви пак не работи  
 Някакви идей каде може да е проблема  
 Като пусна климатика перката тръгва но само за няколко секунди и спира и това ми се струва че е втората степен. Става въпрос за Zetec-a 
			
									
									
						- Mitko
 - потребител

 - Мнения: 41
 - Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
 - Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Бушона на перката се намира на шината на плюсовата клема на акомулатора .Ако не е от него виж доакумолатора иама едно реле (зелено ),хванато  на панела под челното стъкло , то е силовото реле на перката . Направено е така ,защото колата е с климатик и перката трябжа да се командва и от датчика  ха охладителната система и от климатика . Отвори релето почисти контактите , провери за пукнати споики и слаби връзки и вярвам че ше се оправи. 
  Успех!
			
									
									
						- 
				_SLiThER_
 - Status: Извън линия
 
- 
				_SLiThER_
 - Status: Извън линия
 
- Mitko
 - потребител

 - Мнения: 41
 - Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
 - Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Не на датчика ,а на перката виж съпротивлението  
  трябва да е 1-3 ома. А релето се проверява много лесно . Укасяваш на кабелите с една жичка и ако е от релето (или инсталацията) не тръгва перката , а ако тръгне тогава датчика не командва  
  
 
PS:Провери първо директно на наперката като подадеш напрежение дали тръгва !
			
									
									
						PS:Провери първо директно на наперката като подадеш напрежение дали тръгва !
- Polly
 - потребител

 - Мнения: 905
 - Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
 - Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
 - Местоположение: село Извор
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Преди време и аз имах подобен проблем, не се въртеше перката на радиатора, разреши се като се смени термостата. 
Обяснението, което ми дадоха в МП за наложителността на смяната беше, че термостата стои постоянно отворен, колата загрява бавно и перката нестига до положение, в което да се завърти. Колата тогава наистина загряваше бавно.
			
									
									
						Обяснението, което ми дадоха в МП за наложителността на смяната беше, че термостата стои постоянно отворен, колата загрява бавно и перката нестига до положение, в което да се завърти. Колата тогава наистина загряваше бавно.
- 
				_SLiThER_
 - Status: Извън линия
 
Перката работи според мен климатика като пусна се върти. Утре ще пробвам да укъся кабелите но те са 4 кой с койMitko написа:Не на датчика ,а на перката виж съпротивлениетотрябва да е 1-3 ома. А релето се проверява много лесно . Укасяваш на кабелите с една жичка и ако е от релето (или инсталацията) не тръгва перката , а ако тръгне тогава датчика не командва
![]()
![]()
PS:Провери първо директно на наперката като подадеш напрежение дали тръгва !
- 
				NIKJAMa
 - потребител

 - Мнения: 675
 - Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
 - Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
На корпуса на перката имаш един резистор, който ти е за бавните обороти. Той има навика да гори и поради тази причина за да ти се включи перката трябва да е направо на 2-ра степен а явно ти не си я загрявал чак до там. При мен е байпастат резистора и се пускам направо на бълзите иначе цената му е скромна само 90 кинта в МП.
Та като окъсиш кабелчетата дай на контакт и ще разбереш там ли е проблема.
			
									
									
						Та като окъсиш кабелчетата дай на контакт и ще разбереш там ли е проблема.
- 
				_SLiThER_
 - Status: Извън линия
 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта

